Londres amb un bebé de 4 mesos???
Londres amb un bebé de 4 mesos???
Hola noies!
És que ja fa dies que li dono voltes al tema i no sé pas.
Resulta que jo tinc familia vivint a Londres, i abans de que se m'acabi la baixa per maternitat m'agradaria anar-los a veure i de passada desconectar una mica de casa. El que em fa por és que a Londres per moure's s'ha d'agafar molt el metro, i amb lo antic que és no a totes les estacions hi ha ascensor i amb el cotxet no ho veig massa clar lo de les escales mecàniques.
M'havia plantejat el tema motxilleta, però si és per voltar varies hores i el nen penjat a coll, acabariem baldats tant el nen com nosaltres. A part d'això a l'avió com es fa pel tema del cotxet??? Nosaltres tenim el Bugaboo i plegat queda una mica gros, no sé si es pot pujar o bé s'ha de facturar?
Ja veieu que no ho tinc massa clar i estic feta un mar de dubtes, i la veritat, per anar-hi i quedar-me tancada a casa tot el dia tampoc és plan, tant per tant no hi vaig.
Algú ho ha provat? Què tal l'experiència? M'ho recomaneu o m'ho desaconselleu?
Gràcies a totes!

És que ja fa dies que li dono voltes al tema i no sé pas.
Resulta que jo tinc familia vivint a Londres, i abans de que se m'acabi la baixa per maternitat m'agradaria anar-los a veure i de passada desconectar una mica de casa. El que em fa por és que a Londres per moure's s'ha d'agafar molt el metro, i amb lo antic que és no a totes les estacions hi ha ascensor i amb el cotxet no ho veig massa clar lo de les escales mecàniques.
M'havia plantejat el tema motxilleta, però si és per voltar varies hores i el nen penjat a coll, acabariem baldats tant el nen com nosaltres. A part d'això a l'avió com es fa pel tema del cotxet??? Nosaltres tenim el Bugaboo i plegat queda una mica gros, no sé si es pot pujar o bé s'ha de facturar?
Ja veieu que no ho tinc massa clar i estic feta un mar de dubtes, i la veritat, per anar-hi i quedar-me tancada a casa tot el dia tampoc és plan, tant per tant no hi vaig.
Algú ho ha provat? Què tal l'experiència? M'ho recomaneu o m'ho desaconselleu?
Gràcies a totes!
HOLA!!!
NOSALTRES AL NOVEMBRE DE 2007 Vam anar a Londres.
Vam anar amb la meva neboda que tenia 7 mesos.
La veritat va ser una odisea, però molt divertit.
La portavem en uncotxet,però d'aquest ven sencills, pq teniEm por de que el bo,s'espatlles durant el viatje, i a més a més va ser molt més pràctic.
Vam portar a la nena a tot arreu, l'únic era el metro, pq en molts llocs no hi havia ascensor, i el que feiem era baixar-la per les escales. Un esposava davant i l'altre darrera, i apa, avall.
També vam pujar en algún autobús, i tampoc vam tenir problemes.
Si vas amb algú i t'ajuda, serà molt més fàcil.
La veritat es que com era tan petita,la major part del temps estava dormint. Però va ser divertit.
NOSALTRES AL NOVEMBRE DE 2007 Vam anar a Londres.
Vam anar amb la meva neboda que tenia 7 mesos.
La veritat va ser una odisea, però molt divertit.
La portavem en uncotxet,però d'aquest ven sencills, pq teniEm por de que el bo,s'espatlles durant el viatje, i a més a més va ser molt més pràctic.
Vam portar a la nena a tot arreu, l'únic era el metro, pq en molts llocs no hi havia ascensor, i el que feiem era baixar-la per les escales. Un esposava davant i l'altre darrera, i apa, avall.
També vam pujar en algún autobús, i tampoc vam tenir problemes.
Si vas amb algú i t'ajuda, serà molt més fàcil.
La veritat es que com era tan petita,la major part del temps estava dormint. Però va ser divertit.
GVG l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 31, 2008 1:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Pel tema de l'avió, pots pujar amb el cotxet fins a p'eu d'escala o fins al finger. Un cop allà ells el pleguen i el guarde. Després el reculls o peu d'escala o a la cinta amb les amletes. A mi mai no me l'han perdut.
I al metro, tot depèn de si vas sola o no.
I al metro, tot depèn de si vas sola o no.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |