Rebutja el biberó

Més qüestions.
Vi
Visitant

Rebutja el biberó

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 09, 2008 7:17 am

Fa uns dies que l'Eloi fa una mica el ronso a l'hora d'esmorzar i sopar, quan toca el biberó.

Normalment el buida en 5 minuts, però d'uns dies cap aquí cada cop li costa més i en deixa més de 100 ml. (li fem com cada dia, 240 ml). Avui trucarem a la infermera del pediatra, a veure si ho podem considerar normal o podem mirar d'alternar-ho amb papilla de cereals o farinetes.

Creiem que potser l'ha aborrit, i de gana n'ha de tenir sobre tot al matí, 12 hores sense menjar fan venir gana a qualsevol.

Us ha passat a vosaltres ?
lereika76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1434
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 9:03 am

EntradaAutor: lereika76 » dt. set. 09, 2008 8:12 am

A mi tb em passa. L'Hugo feia uns dies que anavem molt bé i de cop ha començat a deixar-se 100 després de tota la nit i ara porta dos dies que fins i tot es nega a tastar-ho. Ahir vaig provar fins l'hora de dinar i res i després va menjar-se la verdura tan panxo. Avuí l'ha tornat a fer i li he fet farinetes, però no se les empassava.
Imatge
Imatge

Imatge

Imatge
virusete
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3084
Membre des de: dt. maig 22, 2007 11:45 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dt. set. 09, 2008 8:15 am

El Víctor també m'ho ha fet. Jo li faig els bibes del matí de 210 ml i se'ls menja molt be, els de 240 no se'ls acaba.

A la nit li faig de 240 ml i li dono després del bany i de jugar una mica perseguint a la gossa....

De moment no vol farinetes, vol bibe, però de vegades li costa una micona.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
MamadeEmma
:: poltre
:: poltre
Entrades: 610
Membre des de: dl. gen. 14, 2008 1:15 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: MamadeEmma » dt. set. 09, 2008 11:57 pm

A la meva petita li va pasar...

La primera vegada va ser pq li estaba sortint una dent...i sempre q li surten les dents deixa d menjar...

El segon cop jo creia q també eren les dents...pero no...la vaig portar al metge i va resultar ser una otitis i per aixó no volia menjar...al succionar el bibe li feia mal la oida...

D'altres vegades es q s'estan posant malaltons i perden les ganes de menjar...o simlement el q deies tu...q te el bibe aborrit...

El millor q podeu fer si continua així es portar-lo a q li facin una ullada...així sortíu de dubtes...

Petons i que no sigui res!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. set. 10, 2008 7:19 am

És un punyetero !

Ahir per esmorzar va fer una mica el ronso, però per sopar el va liquidar tot.

Deu ser que a dies es queda massa tip entre el dinar i el berenar, i per sopar ja no té prou espai per tot.

De tota manera prendrem nota del que dieu, encara no té cap dent i no sap el que és una otitis... almenys fins ara. ;-)
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dc. set. 10, 2008 7:24 am

Jo que tu provaria de donar-li una altra cosa de bon dematí. Donar-li farinetes amb cullera o alguna cosa així. Així sabràs si és el bibe o simplement és que no té gana. Prova de jugar amb ell una estona abans. Hi ha molta gent que només despertar-se no li entra res, perquè als nens no els hi pot passar el mateix?
Digo yo, eh! Que no en tinc ni idea, igual estic dient una tonteria com una casa...

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::