Pregunta sobre caques

Més qüestions.
Momo
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Pregunta sobre caques

EntradaAutor: Momo » ds. oct. 04, 2008 10:15 pm

Bona nit,

us volia demanar sobre un tema una mica escatològic.
Resulta que des de que l'Aleix menja patata i pastanaga fa la caca solida. Fins ara, tot i prenen fruita per berenar, la feia liquida.
El problema és que sembla que nomes la fa bé si l'ajudes una mica. M'explico. Durant el dia fa diverses apretades, com si li costés, però només en fa un cagalló o dos petitets. En canvi, quan li agafem les cames i les apretem contra la panxa amb el cul a l'aire (això és important) en fa molta. Com si fossin tronquitos, no són boletes.
La meva pregunta és si això és anar restret, o simplement anirà així a partir d'ara?
A més, pot ser que el fet de portar el panyal li dificulti el fer caca? Fem servir la marca Huggies talla 3 (5-9 kg) i pesa 6.200 aprox. No crec que li apretin...

Gràcies.
txellchen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dg. oct. 05, 2008 8:32 am

Momo, no crec que això sigui anar restret, però és evident que el canvi en l'alimentació fa que canviïn les caques i potser ara li costa més perque són més consistents.

Pensa que la pastanaga si que restreny (quan es tenen cagarrines es recomana la pastanga). Li pots afegir alguna altra verdura com mongeta tendra? I, en tot cas, també li pots eliminar la poma, que també restreny, si veus que tot i així li costa massa fer caques.
Imatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 06, 2008 8:15 am

Encara amb gairebé 9 mesos l'Eloi a dies no en fa cap i a dies en fa 3 de diferents 'mides'.

La fibra ajuda a anar de ventre, estem farts de veure els efectes miraculosos dels Bifidus amb mil i una combinacions per la TV.

I com la fibra està en tots els cereals, fruita i verdures que li donem, totes li van bé encara que algunes restrenyin una mica.

El pas a la caca sòlida es fa esperar, però així tens la seguretat que no s'escapi pels costats embrutint la roba com fins ara t'ha passat.... oi ?
pigadeta
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dl. oct. 06, 2008 8:56 am

El Roger cada vegada que afegim una nova papilla ... canvia el món de les caques... de ttes maneres amb la verdura, pensa que el que restreny es la patata i la pastanaga... per això et recomanen que quan vagin restrets, disminuir la quantitat d'aquestes dues coses i afegir-hi verd, per exemple carabassó i bajoques... vés provant, no crec que sigui culpa del bolquer, els cereals també restrenyen una mica, compra'n uns amb superfibra!!
Momo
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dl. oct. 06, 2008 9:25 am

El problema és que la pediatra en va dir que de moment li féssim patata i pastanaga. No ens va dir res d'altres verdures. La fruita que pren és poma, pera i plàtan. I alguna galeta Milupa para el biberón.

Ostres sí, Marquitus! Els escapes eren una me... Té gairebé tots el conjuntets tacats per algun lloc. És que són corrosives!!?? Sempre es tacava els conjunt més bonic i més car, o els que li fa la besàvia amb tot el carinyo del món el primer dia que els hi posàvem. Després la taca costava Déu i ajuda treure-la, tot i que ho posava en remull de seguida i ho prerentava a mà. Hi ha hagut vestits que els he tirat nous per culpa d'això.
Ara les taques han canviat, són de fruita, però igual de punyeteres.

Avui anem al CAP a pesar-lo i ho demanaré.

Moltes gràcies per les respostes.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 06, 2008 9:37 am

I tant que és una me...

El pas als bolquers talla 3 va representar un alleujament del 'rentat a mà' que, principalment la meva dona i jo també, es feia cada dia amb algun body, pijamet o conjunt de roba.

Gràcies al tamany del bolquer la 'cosa' no sortia de mare, i va venir també pel canvi d'alimentació als sòlids.

Si vas al CAP aprofita per preguntar si li cal la vacuna de la grip i ens ho comentes, a veure si em diuen el mateix dijous.
Momo
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dl. oct. 06, 2008 10:27 am

Ok, jo ho demanaré però aquí el CAP no és com a Espanya. Només hi han infermeres i si hi ha algun metge no consulta. I la llevadora hi és si hi quedes abans.
Ja us diré algo.
Momo
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dl. oct. 06, 2008 10:15 pm

Hola,

de la vacuna no m'han dit res. No hi havia la doctora i la infermera no m'ha volgut respondre.

El tema de les caques, m'ha dit que és normal. No va restret. Però si que diu que hi ha nens que si el tronquito els toca al panyal, se'ls hi talla la caca. Que quan veiem que apreta li destapem el culet i el deixem fer a l'aire lliure.

Estic pensant de comprar un orinalet, perquè el dia que tingui diarrea sense avisar... ens podem endur un ensurt! ?-) :-D
Carme74
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dl. oct. 06, 2008 11:08 pm

La meva nena gran va començar a fer caca al vàter a partir dels sis mesos i mig! Quan vèiem que feia esforços, li treiem el bolquer i agafant-la per darrera amb les cametes flexionades,la posàvem al vàter i li anava molt bé. Feia caca cada dia.
Ara amb la petita encara no ho hem probat perquè veiem que no té cap molèstia.
Jo de tu probaria si l'Aleix li va bé també.
Imatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. oct. 07, 2008 7:45 am

Amb això no habia contat, tan petit no m'ha ni passat pel cap. Un dia d'aquests probarem l'adaptador pel wc que li varen regalar a l'Eloi.

De vegades li costa força, ahir sense anar més lluny no va anar de ventre en tot el dia.
Carme74
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dt. oct. 07, 2008 9:53 am

marquitus ha escrit:Amb això no habia contat, tan petit no m'ha ni passat pel cap. Un dia d'aquests probarem l'adaptador pel wc que li varen regalar a l'Eloi.

De vegades li costa força, ahir sense anar més lluny no va anar de ventre en tot el dia.

Si l'agafes per les cuixetes, amb la seva esquena a la teva panxa, li flexiones les cametes, ja veuràs!
Imatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. oct. 08, 2008 7:58 am

Aquesta postura ja l'hem provat i ens ha anat bastant bé després de menjar el bibi mentre ho ha fet a coll, però ara ja ho fa assegut i el problema és que gairebé sempre apreta quan està a la trona i no li surt res, i si l'agafo a coll per fer-la li tallo el rollo

Ja ens n'anem sortint, de vegades ho fa quan està al llit jugant o dormint, d'altres quan surt a passejar.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::