isofix, no isofix

Més qüestions.
rapunzel1977
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dt. feb. 05, 2008 4:53 pm
Ubicació: Begues

isofix, no isofix

EntradaAutor: rapunzel1977 » dv. oct. 10, 2008 4:29 pm

Jolines, qué lío con la sillita para el coche...
Ahora llevo a Eric en un maxi-cosi (o algo parecido) que me dejaron, es el de la Jnaé carrera... Pero es que ya no me cabe , y eso que pone hasta 13 kilos... Ahora pesa casi 9, pero no tiene ni 6 meses...
El caso es que he mirado sillitas de auto en un montón de tiendas (incluido corte inglés), y me dicen que las de isofix, que son todas a partir de 9 kilos, son para ir en el sentido de la marcha. Yo pensaba que hasta los 13 kilos o hasta el año debían ir en sentido contrario a la marcha. Así que, qué hago, me compro una sin isofix y que pueda ir contra la marcha y en sentido de la marcha???: Claro, Eric pesa 9 kilos casi, pero no me atrevo a llevarlo en sentido de la marcha, porque aguanta la cabecita, pero no tiene fuerza en la espalda... Socorroooooooooooooooooooooooooo
ImatgeImatge
menudetta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. oct. 09, 2007 8:21 pm
Contacta:

EntradaAutor: menudetta » dv. oct. 10, 2008 8:11 pm

a veure rapunzel,les cadiretes de cotxe s'homoleguren tan per pes com per edat del nen,per tan.......si el nen pesa 9 kilos el pots possar perfectament optan per possar-lo mes estiradet,totes les cadiretes de 9 a 18 o 25 quilos porten possicions almenys 3 pq el nen vagi mes estirat quan es petit.Isofix?ara per ara esta provat que de 9 a 18 quilos es lo mes segur,tot i que hi han moltes marques que tot i lligar-se amb cinturo son molt segures.S la tries amb isofix has de mirar si el teu cotxe en te dos o tres punts d'anclatge isofix,els dos ferros que estan al seient de darrera i el 3er pot estar:al sostre,al terra del malatero,a la porta....Les cases mes ben col.locades al ranking de seguetat son.romer ,maxi cosi,i concord.Espero que tot aquest rollo t'hagi ajudat.
io

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::