isofix, no isofix
- rapunzel1977
- :: conillet

- Entrades: 357
- Membre des de: dt. feb. 05, 2008 4:53 pm
- Ubicació: Begues
isofix, no isofix
Jolines, qué lío con la sillita para el coche...
Ahora llevo a Eric en un maxi-cosi (o algo parecido) que me dejaron, es el de la Jnaé carrera... Pero es que ya no me cabe , y eso que pone hasta 13 kilos... Ahora pesa casi 9, pero no tiene ni 6 meses...
El caso es que he mirado sillitas de auto en un montón de tiendas (incluido corte inglés), y me dicen que las de isofix, que son todas a partir de 9 kilos, son para ir en el sentido de la marcha. Yo pensaba que hasta los 13 kilos o hasta el año debían ir en sentido contrario a la marcha. Así que, qué hago, me compro una sin isofix y que pueda ir contra la marcha y en sentido de la marcha???: Claro, Eric pesa 9 kilos casi, pero no me atrevo a llevarlo en sentido de la marcha, porque aguanta la cabecita, pero no tiene fuerza en la espalda... Socorroooooooooooooooooooooooooo
Ahora llevo a Eric en un maxi-cosi (o algo parecido) que me dejaron, es el de la Jnaé carrera... Pero es que ya no me cabe , y eso que pone hasta 13 kilos... Ahora pesa casi 9, pero no tiene ni 6 meses...
El caso es que he mirado sillitas de auto en un montón de tiendas (incluido corte inglés), y me dicen que las de isofix, que son todas a partir de 9 kilos, son para ir en el sentido de la marcha. Yo pensaba que hasta los 13 kilos o hasta el año debían ir en sentido contrario a la marcha. Así que, qué hago, me compro una sin isofix y que pueda ir contra la marcha y en sentido de la marcha???: Claro, Eric pesa 9 kilos casi, pero no me atrevo a llevarlo en sentido de la marcha, porque aguanta la cabecita, pero no tiene fuerza en la espalda... Socorroooooooooooooooooooooooooo
a veure rapunzel,les cadiretes de cotxe s'homoleguren tan per pes com per edat del nen,per tan.......si el nen pesa 9 kilos el pots possar perfectament optan per possar-lo mes estiradet,totes les cadiretes de 9 a 18 o 25 quilos porten possicions almenys 3 pq el nen vagi mes estirat quan es petit.Isofix?ara per ara esta provat que de 9 a 18 quilos es lo mes segur,tot i que hi han moltes marques que tot i lligar-se amb cinturo son molt segures.S la tries amb isofix has de mirar si el teu cotxe en te dos o tres punts d'anclatge isofix,els dos ferros que estan al seient de darrera i el 3er pot estar:al sostre,al terra del malatero,a la porta....Les cases mes ben col.locades al ranking de seguetat son.romer ,maxi cosi,i concord.Espero que tot aquest rollo t'hagi ajudat.
io
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |