on posar arrecades

Més qüestions.
mamavi
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

on posar arrecades

EntradaAutor: mamavi » dg. oct. 26, 2008 3:40 pm

Hola noies,

mireu tinc una baldufeta de 9 mesos, i quan va néixer no li vam volerposar arrecades, ens va fer "pena" fer-li mal tan petitona. Però ara ens estàvem plantejant el posar-li, perquè estaria tan mona.....
però on? A algunes farmàcies m'han dit que ja no ho fan, la pediatra em va dir que la infermera ja no en posa, és que no hi ha cap lloc que en posin? O sigui, que ho fas quan neixen o fins als tres anys o així no en volen saber res?
Algú sap com va?
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dg. oct. 26, 2008 10:04 pm

Aquí a Andorra les posa la llevadora a l'hospital. Desprès no sé on les poden posar. A la farmàcia no les hi posaria mai ja que normalment ho fan amb aquella pistola que fa molt mal i és molt fàcil fallar el tiro...

Jo de tu m'acostaria al CAP i li preguntaria a la llevadora.

Espero haver-te ajudat.
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dl. oct. 27, 2008 8:46 am

A mi em va dir la llevadora que ara només les poden posar elles.
Jo de tu aniria a buscar la llevadora del teu part.
Imatge

Imatge
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dl. oct. 27, 2008 9:56 pm

Carme, doncs a mi em van dir exactament el contrari: que les llevadores ja no en posen, perquè tenen molta feina (almenys aquí a aquesta zona) i total les arracades no són un tema mèdic, sinó estètic. Qui els entengui....
Jo les hi vaig posar a la farmàcia: no ho fan a totes, però si que n'hi ha que ho fan.
MamadeEmma
Entrades: 610
Membre des de: dl. gen. 14, 2008 1:15 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: MamadeEmma » dl. oct. 27, 2008 11:24 pm

Jo a l'Emma logicament, no li vaig poder posar a l'hospital i quan va pesar 4 kilets que ja tenia les orelles mes grandetes, ho vaig preguntar a la farmàcia i em van dir les noies..."nosaltres no les posem pero si vols, el jefe si que li pot posar". Jejeje amb elles els hi donava coseta fer-li plorar...

Així que vaig anar al dia següent i el farmacèutic li va posar la mar de be...ara que va ploraaaaar....pobreta...pero de seguida se li va pasar i ja està...ara no la se veure sense arracades.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
mamavi
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

EntradaAutor: mamavi » dt. oct. 28, 2008 9:03 pm

seguiré preguntant, per ara no en fan a cap farmacia i al cap nanai.
M'han dit a una a partir de l'any i mig, quan són més grandetes... no sé, igual m'espero a que ella m'ho demani :plora:
Fela
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dt. jul. 29, 2008 11:04 pm

EntradaAutor: Fela » dv. oct. 31, 2008 10:51 pm

A la Mireia,li vaig posar les arrecades a la farmacia del poble,que a més es un centre de salut privat.
Imatge
Imatge
Iris
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 6:13 pm

EntradaAutor: Iris » dg. nov. 02, 2008 10:44 am

Jo també he de posar arrecades a la meva filla (va néixer prematura i no m'ho van voler fer a l'hospital). He preguntat i al meu poble tinc 2 opcions:

1.- Anar al CAP i hi ha una comadrona que en posa però no es pot dir oficialment (per lo que he entés està prohibit a l'ambulatori aquesta pràctica).

2.- A la farmàcia i ho fan amb una pistola. Quan li fan el forat li posen unes arrecades provisionals d'un material que ajuda a que cicatritzi la ferida i uns dies després li puc posar les meves arrecades.

A mi m'agrada més la segona opció. Pel que m'han dit fa menys mal i és més difícil que hi hagi infecció.

Ja us ho diré quan les hagi posat!

Iris

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::