PER LES QUE TENIU DUTXA I NO BANYERA

Més qüestions.
ANNNA
:: zebra
Entrades: 1356
Membre des de: dt. set. 25, 2007 4:50 pm

PER LES QUE TENIU DUTXA I NO BANYERA

EntradaAutor: ANNNA » dg. oct. 26, 2008 8:24 pm

Hola!
A casa no tenim banyera, sinó la típica dutxa de plat quadrat, i fins ara hem estat banyant l'Isolda a la banyera del canviador, però ja li va quedant una mica petita i últimament fem uns merders que ja m'estic plantejant de fer algun canvi.

Hauria de posar un cubell o algun adaptador a la dutxa, vosaltres com ho heu fet? Què i on heu comprat algun cubell especial?

Gràcies noies!
lila29
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dl. oct. 27, 2008 7:21 am

Jo tinc banyera i li he comprat una cadireta, però si em trobés amb el teu cas, potser compraria un cubell gran a la botiga dels 20 duros(que segur que et costa una mica més) i la banyaria allà, si és una mica gran hi posaria a dins el cubell la cadireta de la dutxa, que la venen a qualsevol lloc de puericultura, en el meu cas la vaig comprar al DRIM de Sant Fruitós de Bages.
Imatge

Imatge

Imatge

Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Calongina
:: poltre
Entrades: 610
Membre des de: dj. juny 29, 2006 2:23 pm
Ubicació: Baix Empordà

EntradaAutor: Calongina » dl. oct. 27, 2008 9:39 am

Nosaltres teníem una banyera massa grossa, i vam optar per banyar-la en un cubell gran de plàstic com el que diu la lila29. A més, després et podrà servir per a d'altres coses, i és una andròmina menys que tindreu pel mig.

També ens havien regalat una cadira per seure a la dutxa, però trobo que llavors no va bé per rentar-li el culet.
Calongina
ANNNA

EntradaAutor: ANNNA » dl. oct. 27, 2008 10:04 am

Aquesta cadireta la tinc, me la van deixar, però no l'he utilitzat mai precisament perquè em fa l'efecte que el culet no es renta bé.

Provaré de trobar un cubell d'aquests estàndars que s'encaixi a la dutxa, o una banyereta d'aquestes que diu l'Apanona, que després la desinfles i ja no ocupa lloc! :ok:
virusete
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3084
Membre des de: dt. maig 22, 2007 11:45 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dl. oct. 27, 2008 10:28 am

Jo també tinc plat de dutxa i banyo al enanito en una banyera (el plat fa 1m de llarg) però tinc els ronyons destrossats !!!!!!!!! :-(( :-((
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 27, 2008 12:09 pm

Jo tinc banyera, però potser us aniria bé la cadireta que faig servir amb l'Eloi : http://www.sarobaby.com/ficha_producto.php?numprod=16

Jo tinc la de sota a la dreta, te 4 ventoses i és reclinable en un moment : així mentre juga amb qualsevol cosa li puc fer el caparró sense mullar-li la cara i també aixecar-li les cames per ensabonar-li el culet i el que calgui.

Quan ja està el torno a asseure i pujo el respatller en un moment. Tot i que m'agenollo al terra, aquest sistema em va millor que la banyereta amb peus que teniem al principi, i si ho provo abans no ho hauria allargat tant. :-)
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 27, 2008 1:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Calongina
Entrades: 610
Membre des de: dj. juny 29, 2006 2:23 pm
Ubicació: Baix Empordà

EntradaAutor: Calongina » dl. oct. 27, 2008 1:42 pm

Pel tema de l'esquena, la solució és seure en un tamboret petit (com si fos de nen), i quedes a la mateixa alçada. A mi sempre m'ha anat bé, així.
Calongina
ANNNA

EntradaAutor: ANNNA » dl. oct. 27, 2008 9:25 pm

Marquitus aquesta cadireta pinta bé! I lo del tamboret també ho havia pensat, que ara amb el collit&lactància emb llevo amb l'esquena torta, agafo unes males posicions, buff! Només em faltarà banyar-la arràn de terra!! Serà qüestió de mirar bé com m'ho monto.

Apa gràcies a tot@s!!
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dl. oct. 27, 2008 11:07 pm

Jo tinc banyera i no sé com m'ho faré. De moment el banyem a la banyereta amb peus, però quan ja no hi capigui m'hauré de banyar amb ell perquè la meva banyera està encastada. La meitat de la banyera queda tapada per una paret i l'altra hi tinc mampara de vidre, per tant només em queda el foradet de la porta. A més és molt alta, per tant de genolls tampoc em va bé.
A mi de petita em banyaven en un cubell d'aquells grans, grans. M'hi van banyar ben bé fins als 6 anys. És que a casa la meva àvia el bany era al l'eixida (exterior), no teníem calefacció i hi feia un fred que te cagas! Llavors ens banyaven a la cuina a la vora del foc. Era una casa de poble antiga, quan jo tenia 6 o 7 anys la van reformar, però llavors jo ja no vivia allà....
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. oct. 28, 2008 7:08 am

Ostres Momo, m'has fet recordar com eren les dutxes d'hivern a casa dels meus pares : també teniem el bany a l'eixida, sense estufa, un fred que ni a la mili quan existia i a sobre el calentador amb gas butà que sempre et deixaba 'en boles' a mitja dutxa : en deiem Alaska. :-D :-D :-D

I el més bo, un sol bany per a 7 persones !!! apoteosic vaja, quins temps aquells.....

És que per qui no ho conegui, a Girona la sensació de fred i de calor s'accentua per la humitat que donen els 4 rius que la travessen per tots costats i viviem al costat d'un d'ells, no podia ser d'altra manera.
carbassona
Entrades: 2809
Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm

EntradaAutor: carbassona » dt. oct. 28, 2008 11:32 am

Jo li vaig comprar una banyera una mica més grossa que la que tenia de quant era més bebé, i seguia banyant-la a l'habitació però com que es s'aixecava dreta i no parava quieta, vaig decidir posar-la al plat de dutxa, asseguda i llestos.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

EntradaAutor: sònia-2 » dv. nov. 14, 2008 10:04 pm

Bona nit noies.

Avui a la tarda li hem anat a comprar una cadireta d'aquestes de bany, també té unes ventoses a sota i es giratòria.

I l'hem estrenat aquest vespre. Mare meva quin embolic! Perquè l'altre banyera canviador el teníem instalat al wc petit, ja només serveix per això, però allí tenim plat de dutxa, llavors hem posat la cadireta a l'altre wc que és una miqueta més gran.
Però també hem hagut de traslladar el canviador, llavors no tancava la porta del wc... en fi... l'hem banyat, bé hem intentat, perquè anava relliscant cap avall, i com tenim mampara, no hi cabíem bé els 2, mentre un netegi l'altre aguanti. Demà em posaré de peus dins de la banyera!

Llavors els genitals i el culet, és un rotllo per netejar-los bé. Com ho feu?

Després del desastrós bany, pobreta com l'hem marejat,he pensat que potser hauria d'haver-me esperat a comprar la cadireta o haver mirat més models.
Penso que tota de plàstic els hi rellissa molt. Sabeu si existeixen que puguin tenir aquell "acoltxadet" antirelliscant a l'esquena i al culet?
Sinó estic pensant de posar-li una tovallola petita al cul, també farà que no rellisqui suposo.

No sé, demà intentarem pensar alguna altra estratègia. Ja us explicaré l'aventura de demà. :-)(-:
Imatge
Imatge
ANNNA

EntradaAutor: ANNNA » dv. nov. 14, 2008 10:24 pm

Ostres... això em fa pensar que encara he de fer alguna cosa!!! Això i... els merders que seguim fent cada vegada que la banyo... m'estic pensant de posar totes les plantes de casa sota la banyera-canviador i així m'estalvio de regar-les! :-D :-D :-D :-D

Em sembla que acabaré comprant un cubell ample i poc fondo, que el pugui omplir una mica d'aigua i ella hi quedi ben estirada i pugui moure bé les cames i jo la pugui rentar bé. Perquè la cadireta a tu Sònia no t'ha anat bé, en canvi el MArquitus diu que a ell li funciona...

Ja us explicaré com acaba!
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dv. nov. 14, 2008 11:31 pm

L'latre dia al Toys'r us vaig veure una banyera que era com un cubell gran amb un seient dins. Potser t¡aniria bé, era bastant ample.
ANNNA

EntradaAutor: ANNNA » ds. nov. 15, 2008 9:20 pm

Merci Pukeko! Ho haig d'anar a mirar i cada vegada amb més urgència! Això que dius podria ser una bona solució. Ja us explicaré què he trobat! :ok:

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::