cadireta pel cotxe

Més qüestions.
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

cadireta pel cotxe

EntradaAutor: lila » ds. nov. 01, 2008 9:59 pm

Estem començant a mirar cadireta pel cotxe per la nena.
Busquem una que serveixi per després del prima (maxicosi), és a dir, per a partir dels 9 quilos.
A la botiga on hem estat ens han recomenat que l'agafem amb Isofix.
També ens han dit que les millors marques són: Rommer, MaxiCosi o Bebé Confort.

Què en penseu?

Quina d'aquestes tres és millor??

MOOOLTES GRÀCIES!!!
kore
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 8:46 pm
Ubicació: Figueres (Grn)
Contacta:

EntradaAutor: kore » dg. nov. 02, 2008 3:33 pm

Jo tb estic mirant cadireta i tampoc ho tinc clar, però tinc un dubte i a veure si algú m'ho pot aclarir...El meu cotxe no té isofix, però en un parell d'anys tenim pensat de comprar-ne un altre que tindrà isofix...La cadireta si porta isofix anirà malament al cotxe?La podré posar?
ImatgeImatge
kore
Contacta:

EntradaAutor: kore » dg. nov. 02, 2008 4:04 pm

Gràcies Gemma!
ImatgeImatge
pekebuba
Entrades: 12
Membre des de: ds. oct. 18, 2008 6:57 pm
Contacta:

EntradaAutor: pekebuba » dg. nov. 02, 2008 6:07 pm

Hola,
A la botiga t'han recomenat bé.
Si tens isofix, aprofita-ho, es el sistema més segur.
Pel que fa a les marques, en aquest moment la millor marca de sistemes de retenció infantil es Römer (així ho demostren any rere any els analisis del RACE).
La marca Maxi cosi també está molt bé, però no la treballo y no puc donar-te gaire informació.

T'explico una mica per sobre les Römer del grup 1:
- KING PLUS: Sense isofix, 3 posicions de reclinat, regulació de l'arnés en 7 posicions, regulació del capçal.

- DUO PLUS: Pot instal·lar-se amb o sense isofix, 3 posicions de reclinat, regulació de l'arnés en 7 posicions, regulació del capçal.

- SAFEFIX: Amb isofix, 3 posicions de reclinat, regulació de l'arnés en 7 posicions amb indicador d'ajustament óptim, regulació del capçal.

Totes en la posició més reclinada queden quasi igual que un portabebés.

Espero que et serveixi.

Jennifer
www.pekebuba.com
Tot per al nadó
www.pekebuba.com

Imatge
portagambas
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 4:28 pm

EntradaAutor: portagambas » dg. nov. 02, 2008 9:02 pm

--
portagambas l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 08, 2008 1:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
kore
Contacta:

EntradaAutor: kore » dl. nov. 03, 2008 12:52 am

Portagambes, jo vaig comprar el mirallet, tb porto el nen darrera en sentit contrari a la marxa. El miro quan plora, així sé que he de fer, si es pq li ha caigut el xumet o no té cap nino per jugar. Així si plora, paro o aprofito un semàfor pero posar-li. És un moment. A veure no és una cosa per estar mirant continuament, pq pot distreure.

Ah! Jo tinc un mirallet que se suposa que es per posar-ho al cantó del retrovisor i controlar el nen quan ja va de cara, però jo el vaig col·locar al reposacaps del seient del darrera on va el nen, gràcies a una pinça que porta...Ho vaig complicar una mica, però a mi em va de fábula, pq el veig pel retrovisor sense cap problema per a la circulació i sense perill...

A veure si faig una foto de l'invent...
ImatgeImatge
portagambas

EntradaAutor: portagambas » dl. nov. 03, 2008 1:18 pm

--
portagambas l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 08, 2008 1:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
pekebuba
Contacta:

EntradaAutor: pekebuba » dl. nov. 03, 2008 8:57 pm

portagambas ha escrit:Hola, noies. Veig que aqui hi ha ha molt nivell d'informació!!A veure si alguna m'ajuda, que vaig molt peix. Tinc una cadireta "grupo cero" que la porto al seient de darrera i mirant enrera. És un rotllo perquè no m'atreveixo a dur a la petita jo sola al cotxe: ni la veig a ella ni em veu ella a mi i si es posa a plorar no sabria què fer. No puc posar-la al seient del copi perquè tinc l'airbag i al taller em posaven moltes pegues per desconectar-lo (?) La cosa és:
- fins quan han d'anar mirant enrera?
- alguna porta uns miralls que m'han dit que son especials? van be?
- quan he de canviar de cadireta?i quina "talla" de d'agafar o com es digui?
El meu cotxe no te isofix que jo sàpiga. Vol dir que he de buscar una cadireta especial?
Gràcies!!

Hola,
Et responc les preguntes:

- fins quan han d'anar mirant enrere?
El màxim temps possible, és a dir, fins que no càpiga al porta bebè grup 0+. Aquesta és la millor posició en cas d'impacte.
Només és possible instal·lar mirant enrere les cadiretes del grup o+ (porta bebès) i les del grup 0+/I.
Les següents (grup I, grup II/III) van SEMPRE mirant endavant, no és possible instal·larles en sentit contrari.

- alguna porta uns miralls que m'han dit que son especials? van be?
Nosaltres a la botiga tenim aquest tipus de mirall i van força sol·licitats. Personalment no els he fet servir. El meu nen sempre s'adorm en el cotxe i no he tingut mai problemes de plors mentre condueixo.

- quan he de canviar de cadireta?i quina "talla" de d'agafar o com es digui?
Quan la nena ja toqui amb els peus al seient i li quedin les cames flexionades perquè no hi cap, és el moment de passar-la a la cadireta del Grup I (9-18kg) i mirant endavant. En el cas que la nena encara no toqui el seient però li sobresurti el cap per sobre el porta bebès també l'hauries de caviar.
No és convenient fer el canvi abans dels 8-9 mesos perquè la musculatura del nadó encara no està enfortida i podria patir lesions molt greus en cas de frenada brusca.
Si el nen encara no arriba als 9kg però ja no cap al porta bebès podem passar-lo a la cadireta si s'aguanta assentat per si sol i sense ajuda. En cas contrari, necessitem una caireta del grup 0+/I i hauria d'anar en sentit contrari a la marxa el màxim temps possible.

- El meu cotxe no te isofix que jo sàpiga. Vol dir que he de buscar una cadireta especial?
No t’amoïnis perquè l'isofix, és un sistema molt nou i la majoria de cadiretes encara es fabriquen per anar sense isofix.
El que has de tenir clar és que s'ha de fixar amb un cinturó de 3 punts d'anclatge. Si el seient central només porta cinturó abdominal (2 punts) no l'hi podem instal·lar.

Ja per acabar vull afegir a quin seien col·locar la cadireta per ordre de major seguretat:
1- Seient central de darrera: S'ha de comprovar que no es mou gens ni mica, si es balanceja una mica no l'hem de muntar aquí perquè en cas d'impacte lateral el risc de rotació es multiplica. Hi ha pocs cotxes que permeten el fixat òptim al centre.
2- Darrera del conductor: Per instint, si el conductor veu un perill intentarà escapar-se'n protegint el seu costat.
3- Darrera del copilot.
4- Davant amb l'airbag DESCONNECTAT.
Això es vàlid sobretot en carretera, en el cas de la ciutat hi ha les mateixes possibilitats que et xoquin per la dreta que per l'esquerra, per tant, les posicions 2 i 3 són indiferents.

Espero que et serveixi!

Jennifer
www.pekebuba.com
Tot per al nadó

www.pekebuba.com

Imatge
portagambas

EntradaAutor: portagambas » dc. nov. 05, 2008 1:10 pm

--
portagambas l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 08, 2008 12:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
lila

EntradaAutor: lila » dc. nov. 05, 2008 9:56 pm

Ei, moltes moltes gràcies!!!

Finalment ens hem decidit per la Romer amb isofix, la duo plus, em sembla que es diu.

GRÀCIES!!!
lila

EntradaAutor: lila » dv. nov. 07, 2008 10:50 pm

com ja us vaig dir, ja ens hem decidit per la Romer, però resulta que els meus pares també volen una cadira pel cotxe però, és clar, només és per si alguna dia puntual han d'anar a buscar la nena a la guarde o hi ha algun imprevist i així no han de patir per no tenir cadira.

Però, clar, déiem que potser no cal una cadira tan cara... llavors em ve la pregunta:

SI ÉS MÉS BARATA ÉS MENYS SEGURA???

És que hem estat mirant la Beat de la Play i, és clar, costa gairebé 150 euros menys i, en canvi, serveix fins més gran (fins els 25 kg) i, això, ens preguntàvem per què era més barata que la Romer o la Bebe Confort, si era una qüestió de seguretat o bé de marca (de vegades, les coses de marca són més cares...)

A veure si em podeu ajudar...

GRÀCIES!

Algú la té, la Beat de la Play? Us ha donat algun problema? Va bé??
pekebuba
Contacta:

EntradaAutor: pekebuba » ds. nov. 08, 2008 6:17 pm

lila ha escrit:com ja us vaig dir, ja ens hem decidit per la Romer, però resulta que els meus pares també volen una cadira pel cotxe però, és clar, només és per si alguna dia puntual han d'anar a buscar la nena a la guarde o hi ha algun imprevist i així no han de patir per no tenir cadira.

Però, clar, déiem que potser no cal una cadira tan cara... llavors em ve la pregunta:

SI ÉS MÉS BARATA ÉS MENYS SEGURA???

És que hem estat mirant la Beat de la Play i, és clar, costa gairebé 150 euros menys i, en canvi, serveix fins més gran (fins els 25 kg) i, això, ens preguntàvem per què era més barata que la Romer o la Bebe Confort, si era una qüestió de seguretat o bé de marca (de vegades, les coses de marca són més cares...)

A veure si em podeu ajudar...

GRÀCIES!

Algú la té, la Beat de la Play? Us ha donat algun problema? Va bé??

Et refereixes a la Autoplay Beat S de Casualplay (Play)? Si és així, es una molt bona cadira, amb bons resultats als crash-test.
Et pregunto perquè no em cuadra que dius que val uns 150 euros menys que la Römer, perquè el preu de la Casualplay ronda els 250 euros.
Es clar que si compares amb la Römer amb Isofix, si que són 150 euros menys, però són dues cadires que no tenen res a veure...
Tot per al nadó

www.pekebuba.com

Imatge
lila

EntradaAutor: lila » dt. nov. 11, 2008 9:50 pm

gràcies per les respostes,

pekebuba em referia a la de la casualplay que es diu com tu has dit però que també té isofix, he vist que val uns 315 euros, és a dir, que són 100 euros menys que la Romer...

si és més barata és menys segura? per què és més barata? així com la romer, la bebeconfort i la maxicosi valien més o menys igual, euro a munt euro a vall amb aquesta hi ha força diferència...

és que tampoc vull que els meus pares pateixin pensant que tenen una cadireta poc segura...

gràcies de nou a les dues, és una tranquil·litat saber que per aquí hi ha algú que hi enten i ens pot aconsellar.
pekebuba
Contacta:

EntradaAutor: pekebuba » dv. nov. 14, 2008 7:15 pm

lila ha escrit:gràcies per les respostes,

pekebuba em referia a la de la casualplay que es diu com tu has dit però que també té isofix, he vist que val uns 315 euros, és a dir, que són 100 euros menys que la Romer...

si és més barata és menys segura? per què és més barata? així com la romer, la bebeconfort i la maxicosi valien més o menys igual, euro a munt euro a vall amb aquesta hi ha força diferència...

és que tampoc vull que els meus pares pateixin pensant que tenen una cadireta poc segura...

gràcies de nou a les dues, és una tranquil·litat saber que per aquí hi ha algú que hi enten i ens pot aconsellar.

Es una cadira segurissima! A l'anàlisi d'aquest any queda en la segona posició.
El fet que aquesta cadira tingui tanta diferència de preu imagino que és perquè és fabricada a Espanya i les altres no, suposo que tots els costos de la importació... fan que siguin més cares. No ho sé del cert això del preu... però tenint en compte que la majoría de marques están pujant els preus pel tema dels carburants, podria ser un motiu.
Tot per al nadó

www.pekebuba.com

Imatge
lila

EntradaAutor: lila » ds. nov. 15, 2008 3:53 pm

una última pregunta, que tampoc em vull fer pesada, si la de la casualplay va quedar segona... QUINA VA QUEDAR PRIMERA??!?

GRÀCIES!
pekebuba
Contacta:

EntradaAutor: pekebuba » ds. nov. 15, 2008 8:53 pm

lila ha escrit:una última pregunta, que tampoc em vull fer pesada, si la de la casualplay va quedar segona... QUINA VA QUEDAR PRIMERA??!?

GRÀCIES!

Hola
La primera en el seu grup va ser la RÖMER Safefix Plus.
petons!
Tot per al nadó

www.pekebuba.com

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::