Soroll d'obres!

Més qüestions.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Soroll d'obres!

EntradaAutor: noviachuky » dc. nov. 05, 2008 11:59 am

Hola!
El Jan neixerà al febrer, nosaltres vivim a Manresa, i just davant del nostre pis estan fent obres, pero no obres normals, sinó que estan picant pedra, pero per molt que piquen no treuen res. Estic amoïnada pq es un soroll molt fort, i clar no se que fer, al febrer segur que no han acabat les obres i això és insoportable. Jo als matins vaig a casa de la meva mare, pero quan hi hagi el Jan preferiria quedar-me a casa meva, pero es que de veritat es insoportable, no us ho podeu imaginar.
A més comencen a picar a les 8 del matí i no paren fins quarts de set de la tarda!
Que puc fer?

Gràcies

petons

Meritxell
Imatge

Imatge
virusete
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3084
Membre des de: dt. maig 22, 2007 11:45 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dc. nov. 05, 2008 12:09 pm

Meritxell, els hi has preguntat fins quan estaràn picant???

La veritat és que si si han d'estar molt, et recomano que vagis amb el Jan a casa de la teva marona fins a que els hi peti la màquina dels col***lons. El Jan necessitarà tota la pau i la calma que li puguis donar i el soroll de les obres no és el millor.

Mooooooolts petonets wapaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. nov. 05, 2008 12:17 pm

Pel que dius sembla que en tenen per llarg, porto MIG ANY passant cada dia per davant d'una obra que piquen pedra viua per fer un garatge soterrani d'un bloc de nova construcció i ENCARA NO ESTÀN DE PICAR !!

Això només és el principi : llavors començaran amb els encofrats, les formigoneres, els camions continuament fent soroll, talls de carrer quan els passi pel barret, barrar-te el pas a casa teva a totes hores,...

Vaja, per fulminar-los !! Si fan pisos podria ser cosa de 2 anys anant bé, si la crisi no els ho fa deixar a mitges...

Si tens opció fes el que diu la virusete, a ma germana li ha passat una cosa semblant al costat de casa seva i l'han martiritzat des que el nen tenia 3 mesos. Ara viu en un altre lloc temporalment... molt més tranquila.
Vilma
:: zebra
Entrades: 1481
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
Contacta:

EntradaAutor: Vilma » dc. nov. 05, 2008 12:42 pm

Nena t'aplanyo, nosaltres com va néixer l'Oriol estavem fent obres al Jardi i també teniem una màquina d'aquestes maravelloses, però clar jo al estar a dintre de casa més d'un dia vaig fer parar als paletes, era insuportable, referent a l'Oriol crec que a ell no li molestava però a mi moooooooooooooooooooooooolt, l'Oriol dormia com un lironet, però algun dia es despertava de cop espantadet, jo de tu si puc, marxaria a casa la teva mare, perque et possaras isterica i no es per menys.
Petons guapa!!!!!
Imatge
Imatge
noviachuky

EntradaAutor: noviachuky » dc. nov. 05, 2008 1:11 pm

Estic feta un embolic pq la primera opció era vendre aquest pis (es d proteccio oficial) i l'hauriem de vendre per pocs diners, pero és que el meu xicot té un altre pis, o sigui que ja no només depen del meu.

la segona opció és anar a casa de la mama pero no hi vull anar pq ja hi vaig viure un temps amb la parella i va acabar fatal, tots esvarallats.

la tercera opció és anar de lloguer, pero clar ja paguem 2 hipoteques!

en fin és una injusticia pq jo lo que vull es estar trankila a casa meva amb el meu nen i el meu xicot.

no se pas que farem, pero el que està clar es que no em quedaré amb els braços creuats, si fa falta posarem una denuncia, ja que akest soroll que fan em sembla que es passa de decibels.

estic ben nerviosa, pero bueno quan arribi el febrer ja veurem
Imatge

Imatge
noviachuky

EntradaAutor: noviachuky » dc. nov. 05, 2008 1:18 pm

Ah si una altre cosa, ja que els nostres pisos son de protecció oficial, has de "demanar permís" a la Generalitat de Catalunya per poder vendre'l, això significa com a mínim 2 mesos d'espera a la resolució.
Tot plegat és una bona merda!

per cert les obres que fan és un bloc de pisos també de protecció oficial, amb un parking soterrani, i han d'excavar 15 metres! em sembla que pararem bojos.

bueno ja buscarem alguna solució

gràcies a tots/totes per les vostres opcions
Imatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. nov. 05, 2008 1:18 pm

I si aneu a viure al pis del teu xicot ? no sé, si allà no hi teniu soroll i l'entorn és més favorable...

Si comences una 'espiral de violència' amb denúncies, ja et dic per coneixement de causa que potser els posaràs pals a les rodes però encara faràn més la punyeta i durant temps.
Buh!
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dc. nov. 05, 2008 2:16 pm

Hola Noviachuky

I perquè no llogues el teu pis i us n'aneu a viure al del teu xicot?
la meva germana tenia un pis de protecció oficial i, per temes de feina va tenir que marxar a viure durant uns anys a una altra ciutat. Per no tenir el pis tancat el va posar a lloguer (això si, el va tenir que llogar en una bolsa de lloguer de l'ajuntament de la seva ciutat, a preu assequible) però amb el que en treia de lloguer podia pagar 3/4 parts de els quotes de la hipoteca que li seguien arribant. I quan torni a la ciutat, recuperarà el seu pis.
Imatge
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dc. nov. 05, 2008 7:26 pm

Jo he tingut obres paret amb paret de casa meva i ha estat horrorós, sort que ja han acabat. En el teu cas en concret podries informar-te a l'ajuntament de la normativa urbanística, allà podras asabentar-te de quins dies i quines hores poden fer soroll, en alguns pobles turístics fins i tot està prohibit fer obres durant els mesos d'estiu.

Sort!!
Imatge

Imatge
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dc. nov. 05, 2008 10:55 pm

Ai noia!

Que t'he de dir... jo visca a Andorra i ja sabeu que si hi ha una cosa que ens agrada las andorrans és fer obres. Estan fent un bloc de pisos davant de casa. I sí, fan soroll, però tampoc em puc queixar l'únic problema és que l'habitació de l'Aleix hi dóna just al costat i a vegades sí que el desperten a les 8 quan comencen. Però com que a les 8:30 ja van a esmorzar... el ne dorm una horeta o dues més. :-D

El pis del teu xicot està al mateix edifici? El teniu buit? No podríeu fer un trueque? I fer un trueque amb la teva mare? Que ells vagi a viure a casa teva un temps i quan el nen ja sigui més grandet o hagin acabat les obres torneu a canviar.
noviachuky

EntradaAutor: noviachuky » dj. nov. 06, 2008 7:50 am

Bon dia! (bueno bon dia, no gaire) porten desde les 8 tocant els.......

Lo de fer el trueque amb els meus pares ja ho he pensat i ho vaig comentar pero el meu pare no vol ni pensar-hi, els meus pares viuen en un poble i clar en una casa el triple de gran que akest pis, pero bueno depen de com vegi les coses al febrer els hi plantejaré en serio.

Lo de llogar-lo en principi no puc pq al ser de protecció oficial no tinc cap motiu de pes per fer lo que va fer la teva germana buh!

Lo d'anar al del meu xicot doncs impossible pq el te a mitges amb la ex, i clar no hi ha gaire bon rotllo. ( ara en principi ella se'l queda pero estem a l'espera)
Si ell se'l vengues ràpid doncs llavors ja podriem fer alguna cosa més, pero clar de l'altre manera son masses despeses.

En fi! Al febrer aviam que passa, espero que la sort m'acompanyi i els hi parin les obres pel que sigui... no diuen que hi ha crisi! Doncs que parin de fer pisos home que no els vendran pas cony!

Gràcies a totes pels consells!
Imatge

Imatge
Blanca07
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

EntradaAutor: Blanca07 » dj. nov. 06, 2008 7:56 am

Hola noviachuky,

Quan va nèixer la Blanca tot el meu edifici estaba envoltat d'obres, estaven fent 2 blocs de pisos i 50 chalets així que imaginat la quantitat de paletees, homrigoneres, grues, picadores, etc etc etc...

Què és lo que passava?? Pues que allà no hi havia qui dormís!!!!! La nena només em dormia entre toma i toma 30 mins!!! Era desesperant a més era estiu que clar no tinc aire condicionat així que imaginat amb les finestres obrertes....

Mira jo lo que et diria és que marxesis d'allà!!!! Os fos. Pero busca un altre pis pq sino és horrible!!! A part que els bebes amb soroll si volen dormir encara es posen més nerviosos, comencen a plorar tu no saps que fer...bueno, bueno , bueno... millor em callo pq en poso dels nervis quan ho recordo.... Jo ha havia de passar pq no era plan de marxar cada dia a casa d'algu, jo m'agafava quan tenia son la nene la posava al cotxet i ens anavem a donar un tomb...

jo nomes et puc dir que sino vols acava desquiciada que si pots marxis a casa del teu xicot una temporada..

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::