Aigua

Més qüestions.
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Aigua

EntradaAutor: Momo » dj. nov. 06, 2008 10:44 pm

Bona nit,

tinc un dubte que fa temps que em tortura. L'Aleix no pern massa aigua. La veritat és que mentre li vaig donar pit exclusiu no la volia ni veure, i quan vaig començar a introduir els sòlids ho he provat alguna vegada, però no tinc massa èxit.
Ara ja pren verdures i carn, i la veritat ni noto que en vulgui, ni penso en donar-n'hi. I si alguna vegada n'hi dono, acaba fent una glopada. No sé si te res a veure, però casi sempre la fa.

Quan i com li doneu vosaltres? Li he d'oferir de tant en tant? Fa falta, o no? Pot ser dolent no donar-n'hi?

Uf! Quantes preguntes... : lasito :
portagambas
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 4:28 pm

EntradaAutor: portagambas » dv. nov. 07, 2008 8:25 am

---
portagambas l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 08, 2008 12:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dv. nov. 07, 2008 11:24 am

Hola,

la meva filla té 10 mesos. Pren pit i menja papilles. Jo procuro donar-li aigua pel tema del restrenyiment, perquè sinó fa les caques molt dures i la pobra plora i tot... Amb l'aigua hem millorat.
Jo li dono de dues maneres: després de menjar, amb cullereta. Miques a miques (molt poqueta quantitat a cada culleradeta). Si no la vol així, li dono en un biberó. A ella li agrada agafar-lo ella i jugant jugant en beu una mica (i es mulla com un ànec).
No beu grans quantitats però en va bebent.

Sort!
virusete
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3084
Membre des de: dt. maig 22, 2007 11:45 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dv. nov. 07, 2008 11:28 am

magrana ha escrit: A ella li agrada agafar-lo ella i jugant jugant en beu una mica (i es mulla com un ànec).

Jajajajaja el Víctor fa igual, però ell prefereix el suc de taronja !!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. nov. 07, 2008 11:54 am

Jo no m'hi preocuparia massa, si li ofereixes i no en vol és que no li vé de gust.

A l'estiu l'Eloi en bevia més que ara, inclús mentre dina li ofereixes i fa marranades o juga amb la tetina.

Quan fa força estona que ha menjat ho provem, i si en vol li donem.
judit
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2191
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 6:55 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: judit » dt. nov. 11, 2008 1:48 pm

La Gemma fins cap a l'any no va beure aigua. Com prenia molt pit suposo que ja li passava la set.
Ara, pren menys pit però és aficionada a l'aigua, suposo que li deu fer gràcia beure de l'ampolla.
No sé, podries deixar-li l'ampolla, o el vaset a la vista i potser li farà gràcia anar probant.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::