Es queiixa tota la tarda

Més qüestions.
Momo
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Es queiixa tota la tarda

EntradaAutor: Momo » dj. nov. 06, 2008 10:52 pm

Hola de nou!

L'Aleix sempre ha tingut, cap a les vuit del vespre, l'hora de la xarrera. Però últimament sembla que aquesta xarrera s'hagi tornat una queixa continua. No para de cridar, no plora només crida" Ai! Ai! Ai!", i si no li fas cas llavors acaba plorant. Només es calma passejant-lo i fent el burro amb ell, i es calma d'aquella manera... fins que no el poses a menjar i a dormir no para. El tema és que jo penso que potser te son, però clar berena a les 18:00 i sopar a les vuit, no ho trobeu massa d'hora? Creieu que potser hauríem de canviar l'horari?
Penso que és son perquè berena bé i durant el dia aguanta 4 hores entre menjars...

Ajuda si us plau!!!
portagambas
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 4:28 pm

EntradaAutor: portagambas » dv. nov. 07, 2008 8:22 am

--
portagambas l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 08, 2008 12:55 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
nuralb
:: lleona
:: lleona
Entrades: 990
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes

EntradaAutor: nuralb » dv. nov. 07, 2008 8:53 am

Si, momo, segurament q és son,...
proba a donar-li el berenar avans i així cap a les 8 ja li pots donar el
sopar i a dormir,...
A la meva nena, li passava això q tu dius, com q berenava tard, doncs
clar no volia donar-li tant aviat el sopar,..però desde que ha començat la
guarde, encara q hagi berenat a les 6 perque s' ha despertat més tard de la siesta, jo li dono el seu sopar a les 8, si vol be i sino a dormir, perque
no s' aguanta,...
i desde q ho fem així, oli en un llum,...dorm tooooota la nit! zz:-)
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. nov. 07, 2008 12:00 pm

Jo també diria que és son, amb només dues hores entre berenar i sopar... gana no crec !!

Dorm entre àpats habitualment ? si és així de mica en mica hauria de fer els sonets de més estona, deu ser 'el mal de la son'...

Als 8 mesos nosaltres li hem 'suprimit' el sonet del vespre, i a vegades cau de son però s'hi ha acostumat.

o-o:)
Momo
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » ds. nov. 08, 2008 10:43 pm

No ha dormit mai massa durant el dia. Abans només dormia una mica a mitja tarda. Després va a començar a voler dormir després de dinar. Fa molt poc ha començat a adormir-se si sortim a passejar al matí, i a vegades a casa també.
Creieu que vol fer una altra migdiada a les 18:00?

Ahir va adormir-se SOL mentre sopàvem nosaltres sentat a la trona. Eren les 19:30 i va dormir mitja hora. No s'havia adormit mai sol (sense passejar amb el cotxet ni als braços). Ens vam quedar de pedra!

Avui hem provat de donar-li el sopar a les 20:20 i li ha costat molt adormir-se. Penseu que s'hi anirà acostumant?

Gràcies.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. nov. 10, 2008 12:21 pm

No sabria què dir-te, suposo que s'hi anirà acostumant però si va tinguent una rutina més o menys semblant.

T'explico els habits que té l'Eloi.

- Es lleva entre 10 i 11h., i esmorza.
- Juga una estona amb la mare, i quan comença a fer la pipa el porta al llit, juga una mica i s'adorm quan vol. A dies surten a passejar una estona, i tornant el posem al llit una estona fins que toca menjar altre cop
- Entre esmorzar i dinar deixem passar 3 hores, i si està dormint el despertem per dinar.
- Dina entre 14-15h.
- Juga una estona amb la mare, i quan comença a fer la pipa el porta al llit, juga una mica i s'adorm quan vol. A dies surten a passejar una estona, i tornant el posem al llit una estona fins que toca menjar altre cop.
- Berenar entre les 18-18:30h.
- Sortir a passejar, ara hem de canviar d'habit ja que és negra nit i fa fred.
- 20h. Banyar, tallar ungles, jugar una mica i entretenir la son i la gana.
- Sopar a partir de les 21h.
- 22h. màxim : a dormir !!
Blanca07
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

EntradaAutor: Blanca07 » dt. nov. 11, 2008 11:28 am

Momo lo que té és molta son.
jo et diria que el posis a dormir.
Le meva nena normalment es va a dormir molt aviat, és clar que tmb matiem bastant.
Ens llevem a les 7 del mati i fem una rutina desde que va nèixer (exceptuant en els dies de celebracions que llavors son un caos...)
Blanca normalment es va a dormir a las 20 i a vegades a les 19:30...hi han dies pues que es queda més estona però a les 20 està morta de son...
Respecte el berenar jo li dono a les 16 ja que dina a les 12 i esmorza a les 8, a les 18:30 o 19 la banyem i despres el sopar juga una mica el bibi i a dormir...
Lo més important es que segueixi una rutina i que identifiqui alguna cosa com que es hora d'anar a dormir. jo per exemple agafo a la nena que li doni un petó al papa li digui bona nit i li dono el bibi a l'habitació a oscures pq es doni compte que es hora d'anar a dormir... I intentar no fer sorroll després de mitja hora de dormir pq potser es desperta pensant-se que es una "migdiadeta", que sapiga que es hora d'anar a dormir.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::