No sé què fer...

Més qüestions.
petitonica
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: ds. oct. 25, 2008 9:31 am

No sé què fer...

EntradaAutor: petitonica » dt. nov. 11, 2008 5:57 pm

Hola mamis!

estic una mic preocupada perquè el meu fill no sap estar-se sol ni deu minuts. Mexplico:el posem a l'hamaca o estirat a una manteta o al llit però que ens vegi perquè no es senti sol, però al cap de poca estona comença a rondinar fins que acaba plorant. Llavors l'agafo a coll i el passejo i calla de cop inclús somriu. Si el torno a deixar torna a plorar desesperat i així anar fent...
No puc fer res gaire estona perquè de seguida plora o rondina , sembla com si de seguida se'n canses i l'has de canviar de lloc o passajar-lo en braços.
Ja no sé com solucionar-ho; no sé si per l'edat és normal que ho faci o no.
Com ho afrontrieu?
Ens hem plantejt deixar-lo plorar una estona però no sé si farem bé.
Necessito el vostre consell!
Imatge
Imatge
txellchen
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dt. nov. 11, 2008 8:37 pm

Hola petitonica!!!

Doncs em penso que el que fa el teu petitó és ben normal!!!! Jo no em preocuparia massa, ja arrivarà el dia que no voldrà que l'agafis ni en pintura.
Imatge

Imatge
bicho's
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dt. feb. 26, 2008 4:50 pm

EntradaAutor: bicho's » dt. nov. 11, 2008 9:01 pm

Hola,

penso el mateix que la txellchen, a nosaltres ens va pasar el mateix.
Imatge
Imatge
Baira
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: dt. set. 23, 2008 9:56 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Baira » dt. nov. 11, 2008 9:25 pm

Sí, sí, a mi també m'ho feien. La meva filla gran sempre ha estat més mamera (encara ho és ara, que té gairebé 4 anys, si jo sóc a la cuina, ella a la cuina, etc.) i en canvi la petita fa més la seva (tot i que també em busca, quan es cansa de pintar, llegir, etc.). Jo crec que és normal, és molt petit, encara. Has provat de posar-li música?
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dt. nov. 11, 2008 10:07 pm

Aaaaiiiiiiiiiiiii... Com em sona això...
L'únic consell que et puc donar és que ho disfrutis mentre puguis. Com ja han dit, ja arribarà un dia que no ens vulguin veure.
Jo el que faig és estar amb ell, si he de fer alguna cosa simplement la faig amb ell. Per fer el dinar el deixo al gronxador i li vaig cantant i dient-li embarbussaments, li encanten! És fa un fart de riure...

I tu tranquil·la que poc a poc van agafant més independència. Ara l'Aleix ja aguanta més estona sol, bé la poca que hi està. I si la feina queda per fer, doncs que si farà...
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. nov. 12, 2008 7:30 am

Si fa poc que té aquest comportament jo diria que està experimentant canvis i està incomode sigui on sigui.

Amb 3 mesets ja comença a sentir-se atret pel que té a prop : ninotets, mòbils musicals, ... però possiblement encara no agafa les coses i no deixa que son molt petits encara.

Com que no hi ha dos nens iguals, ni que siguin germans, em sembla haureu de mirar de passar així fins que no es posi neguitós.

Busqueu nous recursos : manta d'activitats, música, alguna distracció on no calgui que intervingueu ni que ell ho toqui.

Potser al principi no s'hi senti atret, però ja canviarà : està començant a sortir l'explorador que porta dins...

Sort i ànims, cada vegada serà més divertit !! :p-) :p-)
Lyly
:: conillet
Entrades: 356
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 10:00 am
Ubicació: Palautordera

EntradaAutor: Lyly » dc. nov. 12, 2008 10:32 am

El meu fill sempre ho va fer! Tothom em deia que els nens petits menjar i dormir i els meus d'això res! :-(( :-(( Ell dormia 5 o 10 mint. i després la resta era rondinar. Feia el mateix que tu: el deixava al llitet, a la gandula o a la catifa i així anar variant d'un lloc a l'altre fins que rondinava tant que acabava als braços o anavem a fer un vol. Hi havia molts dies en que jo acabava dels nervis perquè no podia fer res! :-(( :-(( Però com ja t'han dit, això són etapes i després maduren i aprenen a distreures i estar més sols. ;-)

Per cert, a mi m'anaven molt bé les iaies, quant estava molt agobiada :-D :-D :-D
Imatge

Imatge
petitonica
Entrades: 49
Membre des de: ds. oct. 25, 2008 9:31 am

EntradaAutor: petitonica » dc. nov. 12, 2008 11:11 am

Moltes gràcies a totes!
Baira, sí que hem provat de posar-li música però rondina igual, encara que potser si que tarda més a fer-ho.
Momo, jo també li vaig parlant, cantant i fent-li monades mentre faig feina i ell està a la ganduleta però al prinipi tot va bé i també es posa a riure però quan veu que fa estona que està allà ja se´n cansa i plora.
Lyly, en el tema dormir el teu fill i el meu són clavadets! L'Adrià durant el dia també va fent sonets de vint minuts o mitja hora com a molt i ara a la nit comença a dormir una mica més. Jo també tinc sort de les àvies que a vegades em donen un cop de mà.
Ja veig que és questió de paciència i mirar de no agobiar-se i suposo que ja canviarà.
Imatge
Imatge
virusete
Entrades: 3084
Membre des de: dt. maig 22, 2007 11:45 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dc. nov. 12, 2008 11:17 am

Has pensat en portar-lo "penjat" ?????

Hi ha portabebés que es posen al costat - tipus fulard - i així pordàs fer coses...

Cada cop el duus menys estona fins a que s'acostumi a estar solet.

Jo anava amb la tumbona amunt i avall.... si les hagués descobert abans...... :-:) :-:) :-:)
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Nina30
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 9:08 pm
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Nina30 » dc. nov. 12, 2008 11:54 am

Ufff la irina és igual. Tot el dia rundina, a la tumbona ,a la manteta...tot ho haig de fer super ràpid: vestir-me, el dinar...
I és així desde que va neixer, suposo que amb els mesos anirà canviant...
Pel carrer si està desperta moltes vegades la porto penjada a la motxilla. Petons i paciència,jajaja
Esther
Imatge
Imatge
minerva2
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » dv. nov. 14, 2008 8:24 am

Hola!
La meva petitona també ho fa, no pot estar ni cinc minuts sola. He comprobat que quan passo l'expirador es queda calmada encare que no em vegi, no sé si deu ser pel soroll.

Clar, com diuen algunes ho de portar-la penjant pot ser una bona idea cuan la nena pesi poc, perque la meva amb cuatre mesos pesa mes de 7,500 kg, evidentment la meva esquena ho nota.

A mi em preocupa que no sigui mamitis. El mes que ve començarà la guarderia, ja veure'm com li va.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::