natacio per bebes
natacio per bebes
HOLA!!!!
l´Ibai te dos mesets i m´agradaria portar-lo a fer matronatacio....a on visc, hi han llocs que els agafen en 3 mesets i n´hi ha d´altres que a partir dels 4 o 5....pero aquest no es el meu gran dubte...
i es que em va dir una noia, que es millor a partir dels 5 ja que els bebes fins aquestes epoques no tenen la temperatura del seu cos ben regulada, i abans es massa petit.....
Algu ha portat a natacio al seu petito amb 3 mesos ??????????????????i l´experiencia que tal??????????m´ho recomaneu??????????

l´Ibai te dos mesets i m´agradaria portar-lo a fer matronatacio....a on visc, hi han llocs que els agafen en 3 mesets i n´hi ha d´altres que a partir dels 4 o 5....pero aquest no es el meu gran dubte...
i es que em va dir una noia, que es millor a partir dels 5 ja que els bebes fins aquestes epoques no tenen la temperatura del seu cos ben regulada, i abans es massa petit.....
Algu ha portat a natacio al seu petito amb 3 mesos ??????????????????i l´experiencia que tal??????????m´ho recomaneu??????????

Hola, la isona i la Meritxell vam començar totes dues amb 4 mesos, encantades! Ho feien a la piscina de jacuzzi del gimnàs (sense bombolles, és clar), amb l'aigua calentona. Als 18 mesos ja les van passar a la piscina gran. Ara la Txell ja neda gairebé sola (té 3 anys i mig llarguets) i la Isona (que té 19 mesos) hi va feliç i contenta.
Ostres que be que em dieu que em 3 mesets ja els hi heu portat...jo ja estava perden les esperances de anar-hi al desembre o al gener.....
Aqui al meu poble no l´agafen fins als 5 mesos i a Girona he trucat a varius llocs i surt a uns 74 1 cop la setmana....es molt car?????algu sap d´algun lloc de Girona???o rodalies????
Aqui al meu poble no l´agafen fins als 5 mesos i a Girona he trucat a varius llocs i surt a uns 74 1 cop la setmana....es molt car?????algu sap d´algun lloc de Girona???o rodalies????
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |