bebepod
bebepod
hola!
algu te el bebepod?
com us va? es fa servir o és un trasto més? és segur? és pràctic?
és que la nostra petita ja té ganes d'estar assegudeta una estona però no s'aguanta prou com per posar-la a la trona...
gràcies!!
algu te el bebepod?
com us va? es fa servir o és un trasto més? és segur? és pràctic?
és que la nostra petita ja té ganes d'estar assegudeta una estona però no s'aguanta prou com per posar-la a la trona...
gràcies!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
lila l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 27, 2009 8:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Bona nit lila.
És una cadireta per posar-la a la banyera oi?
Doncs jo just ahir la vaig estrenar amb la meva filla que ara té 6 mesos. En un tema de no sé quin apartat del fòrum vaig explicar la meva aventura.
Suposo que també t'inclines cap a aquesta cadireta perquè banyar-la en la banyareta ja és una tasca impossible no?
La Aran encara no s'aguanta asseguda i ahir s'escorria tota l'estona cap avall, havíem de ser 2 per banyar-la. Va ser una mica desastre l'aventura. Però avui ja ha anat una mica millor perquè ja sabíem com posar-nos cadascú. Tot i que ella no gaudirà plenament del bany en aquesta cadira fins que no s'aguanti asseguda.
Però jo si que la recomano, a més tard o d'hora la necessitarà.
I mentrestant anant inventant coses, tovalloles col·locades al cul perquè no s'escorri, ser 2 a l'hora del bany...
Ja m'explicaràs què faràs.
És una cadireta per posar-la a la banyera oi?
Doncs jo just ahir la vaig estrenar amb la meva filla que ara té 6 mesos. En un tema de no sé quin apartat del fòrum vaig explicar la meva aventura.
Suposo que també t'inclines cap a aquesta cadireta perquè banyar-la en la banyareta ja és una tasca impossible no?
La Aran encara no s'aguanta asseguda i ahir s'escorria tota l'estona cap avall, havíem de ser 2 per banyar-la. Va ser una mica desastre l'aventura. Però avui ja ha anat una mica millor perquè ja sabíem com posar-nos cadascú. Tot i que ella no gaudirà plenament del bany en aquesta cadira fins que no s'aguanti asseguda.
Però jo si que la recomano, a més tard o d'hora la necessitarà.
I mentrestant anant inventant coses, tovalloles col·locades al cul perquè no s'escorri, ser 2 a l'hora del bany...
Ja m'explicaràs què faràs.

Si és el que em penso, no és per a la banyera sinó perquè els bebés que encara no s'aguanten asseguts puguin estar-ho sense fer-se mal a l'esquena. Hi ha un altre d'una altra marca, el baby bumbo seat. Jo el volia i a la botiga on ho compro tot no el tenien i el vam encarregar. D'això ja fa tres setmanes i ja li he dit a la noia que si no me'l porten ja, quan arribi no el necessitaré.
Crec que és bastant útil però té una vida limitada, a la que el bebé s'aguanti sol el millor és deixar-lo al seu aire. També hi ha un límit de kilos (si no m'equivoco són 10 kilos) i la veritat és que el meu que ja pesa 8, en un parell de mesos ja no el podrà fer servir
Crec que és bastant útil però té una vida limitada, a la que el bebé s'aguanti sol el millor és deixar-lo al seu aire. També hi ha un límit de kilos (si no m'equivoco són 10 kilos) i la veritat és que el meu que ja pesa 8, en un parell de mesos ja no el podrà fer servir
Hola! Nosaltres en tenim a l'escola i la veritat és que va molt bé pels petitons, perquè arriba un moment que quan estan a la ganduleta es cansen, perquè sempre és la mateixa posició i com que encara no s'aguanten asseguts, no poden anar per terra.
D'aquesta manera, poden estar asseguts i amb l'esquena ben recolzada en el bumbo (que són els que tenim nosaltres). Jo el recomano si la teva petita es cansa d'estar a la mateixa posició sempre.

D'aquesta manera, poden estar asseguts i amb l'esquena ben recolzada en el bumbo (que són els que tenim nosaltres). Jo el recomano si la teva petita es cansa d'estar a la mateixa posició sempre.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |