el gateig
el gateig
Bona tarda noies.
La meva filla fa uns dies que ja gateja, quina alegria! tot i que ara ja no la pots deixar sola jugant damunt la manta.
El fet és que com encara ha d'acabar de perfeccionar la tècnica, va arrossegant de tant en tant una mica els genolls i pobreta té tots els genolls pelats, de la cremada d'anar rossant i envermellits.
No sé si esperar a que s'acostumin els genolls i ja se li farà la pell més resistent o li poso algun tipus de genollera; no sé si existeixen o li puc fer algun invent casolà o sóc una exagerada i no cal.
Valtros què vau fer?
Sabeu si existeix algun tipus de tanca o parc que sigui gran de tamany (per exemple 2m x 2m) per a que es puguin moure bé però que estiguin controlats?
És que els parcs de mida normal em semblen molt petitons per a que es moguin.

La meva filla fa uns dies que ja gateja, quina alegria! tot i que ara ja no la pots deixar sola jugant damunt la manta.
El fet és que com encara ha d'acabar de perfeccionar la tècnica, va arrossegant de tant en tant una mica els genolls i pobreta té tots els genolls pelats, de la cremada d'anar rossant i envermellits.
No sé si esperar a que s'acostumin els genolls i ja se li farà la pell més resistent o li poso algun tipus de genollera; no sé si existeixen o li puc fer algun invent casolà o sóc una exagerada i no cal.
Valtros què vau fer?
Sabeu si existeix algun tipus de tanca o parc que sigui gran de tamany (per exemple 2m x 2m) per a que es puguin moure bé però que estiguin controlats?
És que els parcs de mida normal em semblen molt petitons per a que es moguin.

Hola!! Que eixeridala teva nena!!
Mira, una cosa casolana que va molt bé, (una amiga meva ho feia) ,es fer una mena de "calentador" per posar-lo sobre del pantaló, a l'alçada del genoll. Es talla les puntes d'uns mitjons i se li fa una costura unint la punta i la goma de dalt. M'explico?
Els parcs oberts són genials si tens espai. A casa dels meus sogres tenim una tanca d'acer i plàstic i va fantàstica! També n'hi he de fusta, però a mi em fa por que es pugin caure i fer mal.
Mira, una cosa casolana que va molt bé, (una amiga meva ho feia) ,es fer una mena de "calentador" per posar-lo sobre del pantaló, a l'alçada del genoll. Es talla les puntes d'uns mitjons i se li fa una costura unint la punta i la goma de dalt. M'explico?
Els parcs oberts són genials si tens espai. A casa dels meus sogres tenim una tanca d'acer i plàstic i va fantàstica! També n'hi he de fusta, però a mi em fa por que es pugin caure i fer mal.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
cosma_shiva ha escrit:jo no li posaria un parque, vaig llegir en un llibre sgons la pedagogia Emi Pikler que el millor esd que tinguis una habitacio de la casa absolutament segura (endolls coberts, cantos recoberts, cables fora, coses que es rtenquin fora labast.....). Per a que et facis una idea, si deixes un bebe sol en aquesta habitacio no li hauria de poder passar res.
pots comprar una barrereta per la porta per a que no pugui surtir a les altres habitacions sense vigilancia. El bebe es pot quedar lliurement a lhabitacio i moures lliurement en aquesta habitacio, aixo li fara molt be i podra explorar moltissim.
Això implica tenir una casa amb habitacions lliures, que en el meu cas és impossible.
D'altra banda, el parc no deixa de ser uan "gàbia", però té l'avantatge que està allà on tu ets. No deixes la criatura sola. Si deixes el teu nen en una habitació, no sempre hi seràs tu, oi? O no tindrà l'ocasió de veure en tot moment com és la vida quotidiana de casa seva si es manté apartat.
Bona nit noies.
I moltes gràcies per a les propostes.
He de pensar a veure com ho faig o quina habitació escullo per a deixar-la "lliure", tot i que ho veig complicat perquè m'agradaria que fos el menjador, ja que és la habitació que ella coneix més, però és com a impossible.
Ja ho faré d'alguna manera.
Si li poso genolleres casolanes pot ser negatiu per a que perfeccioni el seu gateig?

I moltes gràcies per a les propostes.
He de pensar a veure com ho faig o quina habitació escullo per a deixar-la "lliure", tot i que ho veig complicat perquè m'agradaria que fos el menjador, ja que és la habitació que ella coneix més, però és com a impossible.
Ja ho faré d'alguna manera.
Si li poso genolleres casolanes pot ser negatiu per a que perfeccioni el seu gateig?

- Blanca07
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
- Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa
Pues la meva nena quan va començar a gatejar si que em feia cosa pq se li veien els genolls vermells, però crec que es va acosutumar pq despres qualsevol l'agafava quan gatejava, agafava una velocitat impressionant i ja no se li veia res als genolls... nomes portava els pantalos o les mitjes i portava sabates dures així tmb es podia impulsar amb els peus.
La casa Chicco fa sabates pel gateix que la punta la tenen de plastic pq no es faci malvé i pq tmb es pugin impulsar millor pq potser nomes amb els genolls rellisquen i no gategen del tot bé.
La casa Chicco fa sabates pel gateix que la punta la tenen de plastic pq no es faci malvé i pq tmb es pugin impulsar millor pq potser nomes amb els genolls rellisquen i no gategen del tot bé.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |