FIXAR BE ELS PROTECTORS DEL LLIT

Més qüestions.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

FIXAR BE ELS PROTECTORS DEL LLIT

EntradaAutor: neuetes » dj. des. 04, 2008 12:40 pm

Hola a totes!

Una pregunta: Com ho feu per fixar bè les protectors de les baranes del llit per que no es moguin?

El llit de la nena té només una cara amb baranes, les altres tres és fusta. Fins ara en aquestes cares les havia fixat amb belcro (cosit a la roba i pegat a la fusta), però ara la nena ha aprés a desenganxar-lo (li fa gràcia el soroll del belcro) i sempre estic posant els protectors al seu lloc. L'altre dia es va fer un nyanyo al cap perque els protectors els havia tret i s'intentava posar de peus.

Alguna idea?

Mercès.
Txitu
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 9:12 am
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Txitu » dj. des. 04, 2008 12:57 pm

Nosaltres estem igual. Jo vaig posar-hi velcro adhesiu, el que s'enganxa a la roba i no va funcionar, però com que el nen no tibava ho vam deixar estar. Però ara ja es mou més i comença a tibar i al final el cargola. Així que hem pensat d'enganxar a la fusta ganxos de plàstic, d'aquells que s'enganxen a la cuina per penjar-hi els draps i lligar-hi el protector. No sé si funcionarà, però és una idea. A veure.
Imatge
Txitu
Entrades: 128
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 9:12 am
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Txitu » dj. des. 04, 2008 8:32 pm

Ostres, ara ho parlàvem amb el meu home i ha pensat que potser no és tan bona idea per si els ganxos es desenganxen i el nen llavors se'ls fica a la boca amb risc d'empassar-se'ls. Vist això tornem a estar al punt zero... alguna altra idea?
Imatge
Pukeko
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dj. des. 04, 2008 10:16 pm

Ostres, nosaltres estem amb el mateix tema: havíem pensat lo del velcro però pensàvem que s'aixecaria la pintura o el vernís de la fusta.....
De moment la nena no es mou, però a veure si algú ens dona una bona solució.....
Blanca07
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

EntradaAutor: Blanca07 » dv. des. 05, 2008 7:33 am

El nostre protector tenia llaços que els llaçaves a la fusta i quedava bé. La cuna era tota de baranes

L'unica cosa que vaig haver de fer es un costat no llaçar-lo pq així si la nena es despertava em pogues veure a traves de les baranes...

el nostre protector portava 8 llaços hi han 4 extrems a dalt i 4 extrems a baix i no he tingut cap problema

El que podeu fer es fer-li vosaltres el protector, agafar una tovallola gran i posar-la sota el llit com una sàbana i posar el protector al seu puesto i llavors agafar la tovallola i tapar el protector de manra que la tovallola surti per darera de la cuna. No sé si m'explico com si volguessiu tapissar la cuna i llavors si que pots cusit el velcro a la tovallola i porsar.li fora a la fusta aixi el nen no arribara a treure la tovallola
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dv. des. 05, 2008 11:55 am

Ahir vaig anar a la botiga de canalla que sóc clienta i vaig preguntar si hi havia alguna cosa que com diu la companya es pogués forrar tot el llit de d'alt a baix (com que avui en dia està tot inventat...) i em van dir que no tenien noticies de res semblant.
Potser ho podriam inventar entre totes i potser així encara fotriam la primera pela! jeje.
Hi estem rumiant tota la família i espero que s'ens ocudeixi alguna cosa ràpid, que la meva bicho ja ha aprés de desenganxar-lo, es posa de peus i no para de cridar fins que hi vaig i me la trobo amb tot el protector als dits i rient, volguent dir: mira mama el que ser fer!.
Te la menjaries, però a mi em fa patir els cops de cap!.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::