efectes secundaris CERAZET
efectes secundaris CERAZET
Hola noies!
Fa cosa d'una setmana que m'estic prenent la píndola Cerazet, compatible amb la lactància...
Doncs bé, fa tres o quatre dies que m'agafen uns atacs de tristor brutals, una plorera típica de síndrome premenstrual i d'hormones esvalotades...
A algú altre li ha passat? Passa, després d'uns dies?
Perquè entre que no m'agrada dopar-me a químics i que m'ha entrat aquest humor de perros, estic per passar de la maleïda pasti...
gràcies per les respostes...
Fa cosa d'una setmana que m'estic prenent la píndola Cerazet, compatible amb la lactància...
Doncs bé, fa tres o quatre dies que m'agafen uns atacs de tristor brutals, una plorera típica de síndrome premenstrual i d'hormones esvalotades...
A algú altre li ha passat? Passa, després d'uns dies?
Perquè entre que no m'agrada dopar-me a químics i que m'ha entrat aquest humor de perros, estic per passar de la maleïda pasti...
gràcies per les respostes...

Jo fa uns tres mesos que la estic prenent i estic d'una mala llet flipant, no ho havia pensat que pot ser per les pastilles, però crec que el meu home ho agrairà si les deixo
Ara parlant seriosament, no ho sé, pot ser si que esvaloten una mica les hormones, jo ho havia atribuit a la depre post-part, després a les preocupacions de ser mare treballadora, no ho sé, no ho havia relacionat, però crec que sí que hi pot influir.
Ara parlant seriosament, no ho sé, pot ser si que esvaloten una mica les hormones, jo ho havia atribuit a la depre post-part, després a les preocupacions de ser mare treballadora, no ho sé, no ho havia relacionat, però crec que sí que hi pot influir.- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Hola noies!!!
Jo prenc les Cerazet desde despres de tenir a la nena, es a dir, fa uns 4 mesos i la veritat es k ni m'havia plantejat k el meu bajon fos degut a aixo... tambe s'ha de dir k pateixo crisis d'angoixa, i ultimament estic força xof... en fi, no se si seran les pastis o no, pero li demanare a la llevadora en la propera viosita.
Jo prenc les Cerazet desde despres de tenir a la nena, es a dir, fa uns 4 mesos i la veritat es k ni m'havia plantejat k el meu bajon fos degut a aixo... tambe s'ha de dir k pateixo crisis d'angoixa, i ultimament estic força xof... en fi, no se si seran les pastis o no, pero li demanare a la llevadora en la propera viosita.
Re: efectes secundaris CERAZET
Jo me l'ha vaig estar prenen i em venia la rgla cada 15 o 20 dies. Vaig deixar de pendre-la i la regla es va regular!!
noies, ara fa dos mesets que me'l prenc i la veritat és que ja no noto res...
pitina, gcs per la info; a mi no m'ha provocat pèrdues, si més no de moment...
veig que la teva regla es va regular... i va venir un segon petitó, no? enhorabona, guapa!!!
pitina, gcs per la info; a mi no m'ha provocat pèrdues, si més no de moment...
veig que la teva regla es va regular... i va venir un segon petitó, no? enhorabona, guapa!!!

Creueta, això és just el que volia comentar...
fa dos mesos que me les prenc...i aquest dos mesos m'ha vingut la warry...una kk. I estic donant el pit!
Potser és provocat pel Cerazet?
El mes passat em van comentar que poster era que estava fent net del part...però aquest mes un altre cop!
fa dos mesos que me les prenc...i aquest dos mesos m'ha vingut la warry...una kk. I estic donant el pit!
El mes passat em van comentar que poster era que estava fent net del part...però aquest mes un altre cop!
tinc una amiga que prenent Cerazet li venia la regla cada 15 dies!
jo quan les vaig començar a prendre també vaig tenir una pseudo-regla però després i ara que les he deixat fa un parell de mesos ná de ná
jo quan les vaig començar a prendre també vaig tenir una pseudo-regla però després i ara que les he deixat fa un parell de mesos ná de ná
Churrito ha escrit:Creueta, això és just el que volia comentar...
Churrito, a mi em van dir que potser tindria pèrdues, però en principi la regla no la pots tenir, no, amb el Cerazet?
Suposo que no descanses entre cicle i cicle, no?

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |