Curiositats del bebe: Es pixa de riure quan el despullo!!!

Més qüestions.
tsunade
:: zebra
Entrades: 1503
Membre des de: dg. març 16, 2008 7:24 pm
Ubicació: El Maresme!

Curiositats del bebe: Es pixa de riure quan el despullo!!!

EntradaAutor: tsunade » dl. des. 22, 2008 8:24 am

Doncs he observat que cada cop que li trec els bracets de les mànigues, s'intenta posar la ma a la boca i com no pot, es comença a riure. Es com si fes l'esforç d'estirar la ma i veure que no arriba a la seva boca... Es pixa de riure!!!

Un cop despullat tot son gràcies, i es que al Roger li encanta estar despullat (dic jo) perquè qualsevol cosa que li diguis es pega unes riallades.

M'agradaria que comentessiu quines coses fan riure als vostres petits i que us hagin cridat especialment l'atenció. Per curiositat! xxkiss::
txellchen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dl. des. 22, 2008 9:46 am

Si que fan coses rares, si....

Mira, en Marçal va fer la primera carcajada un dia que el seu pare va estornudar. Si vols que rigui, apa, a fer que estornudes!!!!

I una altre de ben curiosa (i barateta...): a la majoria de joguines els hi fa cas 5 minuts com a moooolt, però si el vols tindre entretigut, dónali un tupper amb la seva tapa corresponent i si pot tirar hores!!! :-D :-D Ah, també funciona amb una tapa metàlica d'alguna olla o cassola petita, però això és més estressant per la mama perque es dedica a tirar-ho al terra per veure el sorrol que fa.... :-:) :-:)
Imatge

Imatge
perla
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dl. des. 22, 2008 10:33 am

Ostres això dels esternuts deu estar de moda, la meva també es descollona si algú esternuda, i fins i tot quan ella tus, i li rius, com si fos una cosa molt divertida, (en lloc de preocupar-te pensant que està malalta) és descollona viva!!!

Les tapes de les caixes de gelat, qualsevol cosa que sigui prou gran per no poder-s'ho posar DINS la boca, però sí A la boca li fa gràcia, si és de colors millor. Sortirà barateta aquest Nadal xx:-D
Imatge
Imatge
Momo
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dl. des. 22, 2008 11:54 am

L'Aleix ha passat per èpoques que li fan riure coses diferents, li fan molt riure uns dies i després ja no tant.
Quan està despullat també riu molt, però sobretot quan li trec les mànigues, com el teu, és per que li faig pessigolles a sota l'aixella sense voler... :r) :-D

També va tenir un època esternuts.
I ara el que li fa molt riure és que ballis davant seu i el miris fixe. També es pixa si t'ajups a agafar algo del terra. Quan t'amagues a sota la trona et busca i es parteix. Total, que es passa el dia tirant coses a terra perquè t'ajupis a agafar-les. Jejejeje neujor:-)
madrona
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: madrona » dl. des. 22, 2008 1:48 pm

Home, la meva ja és mica més grandeta, i vulguis o no costa recordar les primeres coses que li feien gràcia.
Però recordo perfectament la lletra i. Si li deia iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii , així seguit, es pixava.I amb diferents entonacions ja era un recital.

neujor:-) neujor:-) neujor:-)
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
mymy
Entrades: 1194
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 4:25 pm

EntradaAutor: mymy » dl. des. 22, 2008 4:39 pm

jajaja k bo akest post escriviu escriviu!!! em fa molta gracia imaginar-me k fara la meva peke... k ja nomes li falta 1meset per veure-la!!!
L'altre dia a la tele sortia un bebe k es descollonava kuan el seu pare escombrava!! Movia l'escombra i es reia... la parava i es kedava callat...
ANeu posant cosetes... jo ja ho faré kuan sapiga k es el k li fa rissa....
Imatge
Imatge
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dl. des. 22, 2008 10:00 pm

L'Elna es pixa de riure quan espolsem roba davant d'ella. Si li mous una tovalloleta davant la cara fot unes carcajades!!! Ara quan plego roba davant d'ella el peta, la tia!!!
perla

EntradaAutor: perla » dt. des. 23, 2008 11:21 am

Ara a la nostra cuqueta li agrada que quan la tens en braços facis com que la vas a llençar, en plan bressolar-la però a lo bestia i la tia es descollona viva, li diem "vinga, al dragon can!" i la nena vinga a fer riallades, em penso que ha sortit cavallot com la mama.... xx:-D
Imatge
Imatge
perla

EntradaAutor: perla » dt. des. 23, 2008 11:21 am

Ara a la nostra cuqueta li agrada que quan la tens en braços facis com que la vas a llençar, en plan bressolar-la però a lo bestia i la tia es descollona viva, li diem "vinga, al dragon can!" i la nena vinga a fer riallades, em penso que ha sortit cavallot com la mama.... xx:-D
Imatge
Imatge
Momo
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dt. des. 23, 2008 2:12 pm

Pukeko ha escrit:L'Elna es pixa de riure quan espolsem roba davant d'ella. Si li mous una tovalloleta davant la cara fot unes carcajades!!! Ara quan plego roba davant d'ella el peta, la tia!!!

Ai, sí!!!! L'Aleix també es pixa quan espolses la roba... Jajajajaja

I el que també li ha fet sempre moltes pessigolles són els cabells a la cara. Si li passes els teus cabells per la cara, es mor del riure. A vegades fa pena i tot perquè sembla que estigui patint de tant riure... Jejejeje
tsunade
Entrades: 1503
Membre des de: dg. març 16, 2008 7:24 pm
Ubicació: El Maresme!

EntradaAutor: tsunade » dt. des. 23, 2008 2:54 pm

perla ha escrit:Ara a la nostra cuqueta li agrada que quan la tens en braços facis com que la vas a llençar, en plan bressolar-la però a lo bestia i la tia es descollona viva, li diem "vinga, al dragon can!" i la nena vinga a fer riallades, em penso que ha sortit cavallot com la mama.... xx:-D

Ai siiiiiiiii ho he probat i el Roger també es pixa de riure!!! Jo l'alço i el baixo a lo bèstia i li encanta!!! :-D :-D :-D :-D :-D

Mare meva, ric més jo que ell!!
perla

EntradaAutor: perla » dt. des. 23, 2008 3:19 pm

Ai, només per aquests moments en que veus que s'ho passen tan bé i es veuen tan feliços ja val la pena tot ! :love: :love: :love:
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::