Que fer quan plora i no hi pots fer res

Més qüestions.
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Que fer quan plora i no hi pots fer res

EntradaAutor: Momo » dg. des. 28, 2008 9:54 pm

Hola,

l'altre dia a la visita de la pediatra em va sortir un dubte i segur que vosaltres me'n podeu donar la vostra opinió.
L'Aleix sempre plora a ca la pediatra, només el pesen ja comença. L'altre dia jo l'estava intentant calmar mentre l'escoltava i l'examinava, però clar no el podia agafar ni fer parar a la doctora (que no li feia res raro...). Ell em mirava amb una cara de pena... Com dient-me si us plau, perquè no fas res, estas aquí mirant-ho i no m'agafes....!!!! Sembava que se sentis abandonat.
La veritat és que em vaig sentir molt malament. No m'havia mirat mai d'aquella manera i sé que no hi puc fer res. La meva pregunta és, val més que no em vegi mentre plora allà? Crec que potser seria millor... no ho sé.

Que en penseu, Consejo de Sabias?
minerva2
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

Re: Que fer quan plora i no hi pots fer res

EntradaAutor: minerva2 » dl. des. 29, 2008 9:26 am

A mi també em passa això, però des del primer dia de consulta amb 10 dies ja ploraba com una desconsolada. Plora només començar-li a treure-li la roba.
Em sembla que no podem fer res, que el pediatra faci la seva feina i quan acabi estarem pels nostres nens.
magia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dg. set. 28, 2008 2:49 pm
Ubicació: Osona - Vallès

EntradaAutor: magia » dl. des. 29, 2008 10:31 am

A mi el primer dia que el van vacunar, pobret, va fer uns plors... que a la proxima visita dels 4 mesos jo ja patia només de pensar amb les injeccions! Doncs sabeu què? ni ell ni jo ens en vam enterar! Quan el metge es va acostar per punxar-lo, jo el vaig distreure amb un anell d'Svaroski que li agrada molt perquè brilla...i quan vaig mirar al metge per veure la punxada... ja l'havia fet!!
Aquell dia em va resultar això, ara em toca la visita dels 6 mesos la setmana que ve, a veure què farà....
ImatgeImatge
Ayrs
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dg. gen. 11, 2009 8:12 am

jo si plora molt li demano al metge que em deixi un moment per calmar-la, que em miri com vulgui però no hi ha cap necessitat de que ho passi pitjor del compte. Però en general no ho passa malament, jo li vaig fent sorollets, li faig pessigolles, canto...

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::