preu equipació llar d'infants

Més qüestions.
virusete
:: dofí
Entrades: 3084
Membre des de: dt. maig 22, 2007 11:45 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

preu equipació llar d'infants

EntradaAutor: virusete » dc. gen. 07, 2009 7:47 pm

Hola noies !!!!

Les que dueu els vostres fills/filles a la llar d'infants, quan pagueu per les bates, xandall i pitets de la guarde????

A mi m'han demanat 200 € per 2 bates d'hivern, 2 d'estiu, 1 xandall d'hivern i 1 d'estiu.... :-:) :-:)

Ah, i 20 € per 5 pitets....

Crec que són molts diners, no??? :-(( :-((

Si us plau informeu-me wapes !!!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
MamadeEmma
:: poltre
:: poltre
Entrades: 610
Membre des de: dl. gen. 14, 2008 1:15 am
Ubicació: Granollers

Re: preu equipació llar d'infants

EntradaAutor: MamadeEmma » dc. gen. 07, 2009 11:39 pm

Doncs a mi em van donar la direcció d'una botiga on tenen la bata, la motxilla i el xandall i jo vaig anar allà a comprar el que vaig voler...vull dir, que si una mami vol comprar 4 bates, doncs allà ella, jo compro una de màniga llarga (sobre els 1o o 15 euros, no recordo be) i quan arriba la calor compro una sense mànigues. El xandall son 30 euros, es lo mes car. La samarreta i la motxilla no recordo quan em va costar, pero crec que no va arribar als 20 euros.

De pitets compro els que vull i de bossa per la roba també, no ha de ser amb el nom de l'escola. N'hi ha gent que ni tan sols compra la motxilla de la llar. L'unic que es "obligatori" es comprar el xandall (els petits no els han de comprar) i la bata.

Nosaltres les bates les rentem dimarts i divendres i amb una els nens poden pasar be la setmana. El xandall només n'hi ha d'hivern, a l'estiu demanen qualsevol pantaló curt blau i la samarreta de l'escola.

Suposo que a les llar d'infants publiques demanen menys coses, pero bueno...a mi no em va semblar excessiu...ara que...200 euros...tela no? aixó si que em sembla molta pasta i a mes sense motxilla...ho has de comprar tot amb el nom de la llar?
ImatgeImatge

ImatgeImatge
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dj. gen. 08, 2009 8:28 am

Si, tot amb el nom de la llar.... però és impossible que 4 bates 1 xandall, 1 samarreta i 1 pantaló curt costi 200€ !!!! per molt logo del cole que porti !!!!

Jo treballo a una agència de publicitat i se que la samarreta no els hi costa més de 1 € !!!!!!
Imatge
Imatge
Anona
:: zebra
Entrades: 1233
Membre des de: dc. maig 21, 2008 3:21 pm

EntradaAutor: Anona » dj. gen. 08, 2009 9:11 am

Hola virusete, el que està clar, es que a la publica tens que comprar més coses, t'ho dic perque jo al Pere a la reunió del juny, que es quan tenien les bates, etc.. li vaig comprar UNA bata (20€), i per caprixo la bosseta per la roba de recanvi (8€), que es igual que la bata, no em van obligar a comprar res més, la bata me la donen els dimecres i els divendres (miro de deixar roba per rentar dimecres i així la poso a rentar, de totes maneres sempre me la miro, i si no està bruta, li poso igual, compta per aixó que el Pere només hi va al mati, suposo que si es quedes tot el dia estaria mes bruta), i a la meva neboda, que es igual que el Pere i va a la publica, li han fet comprar BATA,XANDALL D'ESTIU,D'HIVERN,SAMARRETES,ETC..., o sigui que suposo que el que t'estavies per una banda t'ho carreguen per una altre.
Ara, quan jo començi a treballar, suposo que li comprare una altre bata, perque suposo que amb una faré curt (i els pitets, li poso el que pillo del calaix).
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dj. gen. 08, 2009 9:26 am

Jo ja pago uns 600 € de mensualitat i a més volen que pagui 200€ per una equipació??? si fins ara ha estat anant sense el xandall i les bates !!!!! :-:) :-:) :-:)

Em dona igual que sigui privada.... no crec que a la llar d'infants més pija de Catalunya paguin això !!!!! :-(( :-:) :-((
Imatge
Imatge
Anona

EntradaAutor: Anona » dj. gen. 08, 2009 9:34 am

Quina passada no??? quin morro que tenen, a més la mensualitat es de tot el dia???
Jo per tot el dia són 400€, amb dinar i berenar inclós.
Es passen mooolt!!! jo crec que 4 bates no les necessiten!!! el meu amb una passa tota la setmana, jo parlaria amb la directora, quin morro, segur que hi guanyen un sobresou per vendre aixó!!!
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dj. gen. 08, 2009 9:42 am

I esclar que guanyen un sobresou !!!

El princeso va de 9 a 18h, amb dinar i berenar... De 17:30 a 18h ho consideren acollida i cada trimestre ens cobren 75 € de material....

Jo no tinc cap queixa de les mestres del meu fill, al contrari !!!! però la directora és una mica dictadora i no atén a raons.....
Imatge
Imatge
Anona

EntradaAutor: Anona » dj. gen. 08, 2009 9:49 am

Óstres!!! jo vaig pagar 150€ per material al principi de curs, i ja no pago res més.
Com es passen, s'aprofiten de nosaltres!!!
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dj. gen. 08, 2009 9:52 am

Això és el que jo penso i per tant m'he negat a pagar els 200€ i he tornat l'equipació a la llar..... ara estic esperant a que em truquin a veure què m'expliquen....

Aixxxxx quin morrooooooooooooooooooooooo !!!! :-(( :-(( :-(( :-:)
Imatge
Imatge
Baira
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: dt. set. 23, 2008 9:56 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Baira » dj. gen. 08, 2009 9:53 am

Hola, sí,sí, crec que es passen força. Moltes llars privades ho fan. La meva filla petita va a l'escola bressol municipal i no cal comprar res de l'escola, cada pare hi ha de portar una bata (la que vulgui), roba de recanvi (la que vulgui), una bossa per a la roba bruta (tipus bossa de pa), bolquers i tovalloletes i la pots vestir com vulguis, amb xandall, amb roba de carrer, etc. A l'escola de la meva filla gran, fa P3, tampoc cal comprar res (també és pública), ni xandall ni res, ha de portar una bata, que torna cada setmana (del color que vulguis), un tovalló (el que tu vulguis) i el xandall i els mitjons antilliscants que tu vulguis. A l'escola no es compra res. Sí que conec altres escoles públiques que et demanen una pasta per xandall, bata, bossa, samarretes, pantalons, etc. Suposo que depèn de les escoles. Comenta-ho amb la directora, a veure.
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dj. gen. 08, 2009 10:04 am

De veirtat quin pal tot plegat !!!!
Imatge
Imatge
madrona
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: madrona » dv. gen. 09, 2009 3:11 pm

UI!
Doncs veig que em puc considerar afortunada. xxo.0.o xxo.0.o
Nosaltres a Sants paguem 350 al mes, amb dinar i berenar. Hi va de 9 a 17h.
Vaig pagar 20 euros per la bata i 4 euros per la llibreta on apunten les coses de cada dia.
Després fan coses optatives, àlbum de fotos del tió, foto oficial de nadal, carnestoltes, quan és el seu aniversari... però tot això ja ho has de voler o no.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
COCO
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: ds. set. 15, 2007 6:46 pm

EntradaAutor: COCO » dv. gen. 09, 2009 3:50 pm

La meva va a una privada i porta tot amb el logo del cole. Ens ha costat tot un ou. Però lo que més em fot és que em cobren 20 euros trimestral per les fitxes i fa P0, no té ni 5 mesos.
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dv. gen. 09, 2009 4:37 pm

COCO ha escrit:La meva va a una privada i porta tot amb el logo del cole. Ens ha costat tot un ou. Però lo que més em fot és que em cobren 20 euros trimestral per les fitxes i fa P0, no té ni 5 mesos.

I quines fitxes fa??????
Imatge
Imatge
COCO
Entrades: 160
Membre des de: ds. set. 15, 2007 6:46 pm

EntradaAutor: COCO » dv. gen. 09, 2009 5:16 pm

DIUEN QUE SON EXERCICIS PER FER NOSALTRES A CASA AMB ELS PEQUES (MASSATJES, ETC) PER ESTIMULARLOS.
TOT ESTÀ FET PER TREURE LA PASTA.
ANNNA
Entrades: 1356
Membre des de: dt. set. 25, 2007 4:50 pm

EntradaAutor: ANNNA » dv. gen. 09, 2009 7:00 pm

Osti nenes us estava llegint i els ulls em feien "chirivitas"!!!!!! Que fort no??? Virusete pagues 600 € al mes per la llar, i a sobre et volen clavar 200 € per una roba amb logo? Si t'ho haurien de pagar ells a tu per fer-los publicitat!!! :-((

Jo estic bastant verda amb aquest tema, vaig poder fer reducció de jornada i de tardes, així que em passo el dia amb l'Isolda fins les 4h que marxo a treballar i es queda amb el seu pare.

Tenia pensat anar a demanar informació a les 2 llars que hi ha al poble, però si m'han de demanar això plego de la feina i ja faré jo de mestra eh?
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dt. gen. 13, 2009 9:57 am

Mireu, jo pago això:

mensualitat ... 220 € (9 a 17:30h)
menjador ..... 195 €
17:30 a 18h ... 57 €

I cada mes tinc alguna coseta extra com el material trimestal, obres de teatre..... total que sempre hi ha uns 75 € de més.....
Imatge
Imatge
Baira
Entrades: 96
Membre des de: dt. set. 23, 2008 9:56 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Baira » dc. gen. 14, 2009 10:27 am

Hola,

A la llar d'infants municipal, jo pago
mensualitat ... 150 € (de 8 a 17 h màxim, vull dir que hi pot anar de 9 a 15 h, de 8 a 15 h, de 9 a 16 h, etc.)
menjador ..... 98 € (dinar i berenar)
Total 248 euros, això sí, no hi ha servei d'acollida més enllà de les 17 h. I tampoc no hi ha cap càrrec per roba, material, etc. Per què no proves si hi ha sort en una llar d'infants municipal? Jo ho vaig fer amb la meva filla gran (la tenia apuntada en una privada, també, perquè això de les municipals és com la grossa de nadal) i, mira, va entrar per fer-hi el darrer any (de 2 a 3 anys). I de rebot la petita, perquè quan la vam matricular, com que la gran encara anava a la llar d'infants, va tenir més punts i va entrar-hi directa.
Helena
:: pantera
:: pantera
Entrades: 872
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 4:40 pm

EntradaAutor: Helena » dc. gen. 14, 2009 10:33 am

Hola!!
Déu ni do, virusete!!!!
l' èric va a un cole concertat, ja que no va entrar a la pública i no ens demanen aixó ni molt menys!!! Jo estic a la junta de l' AMPA del cole i va molt bé, perque pots estar al dia del funcionament de l' escola, pots proposar activitats,..i entre altres coses, nosaltres gestionem aquest material i axií ens surt a preu de cost!!!!!
Si vols més info, si et vols mirar els estatuts, ja ho saps!! així també podreu fer més pressió a l' equip directiu!!!..que no us prenguin el pèl!!!!!!!

fins ara!!
Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::