ROBA BEBE. POLAINES DE COLORS
ROBA BEBE. POLAINES DE COLORS
Hola,
Malgrat el meu petit ja té quasi 4 mesos, encara el faig anar amb polaines. Té mil i un pantalons però trobo que va molt més còmode amb polaines i durant l'hivern encara mes, el cas és que només les trobo blau cel,, blanques i verd pastel. No sé si coneixeu alguna botiga on les pugui trobar de colors.
Aquest nadal m'he tornat boja buscant-ne unes de vernelles o granates i no hi ha hagut manera. Al final n'he aprofitat algunes de pijama de dues peçes que no faig servir i que amb un jersei a sobre queden la mar de bé.
No sé on mes buscar. Gràcies!
Malgrat el meu petit ja té quasi 4 mesos, encara el faig anar amb polaines. Té mil i un pantalons però trobo que va molt més còmode amb polaines i durant l'hivern encara mes, el cas és que només les trobo blau cel,, blanques i verd pastel. No sé si coneixeu alguna botiga on les pugui trobar de colors.
Aquest nadal m'he tornat boja buscant-ne unes de vernelles o granates i no hi ha hagut manera. Al final n'he aprofitat algunes de pijama de dues peçes que no faig servir i que amb un jersei a sobre queden la mar de bé.
No sé on mes buscar. Gràcies!
Re: ROBA BEBE. POLAINES DE COLORS
ei, al carrefour de montigalà (a tots imagino que hi son) hi ha polaines de bellut de color groc i ratllades blanc i groc a més de les que ja has dit
A H&M hi han polaines pblanques amb ninotets i blaumarí també.
sort amb la busqueda
A H&M hi han polaines pblanques amb ninotets i blaumarí també.
sort amb la busqueda
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
mira aqui
http://www.limobasics.com/xcart/home.php
tenen la botiga a gràcia, a la rambla del prat, al costat del metro de fontana. No es barato, pero tenen tots els colors.
tenen la botiga a gràcia, a la rambla del prat, al costat del metro de fontana. No es barato, pero tenen tots els colors.
nuscka ha escrit:mira aqui
Moltes gràcies nuscka és precisament el que buscava i no he trobat enlloc!!!, no és barat però les polaines si que ho són així que de conya. Ademés suposo que a l'estiu tindran pantalonets curts també de tots colors. Qué bé Moltes gràcies!! i a tu també Pimpi per l'interés i la informaciós!!1 ja us explicaré com ha anat la compra.
- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Guapa al Canada House tenen alguns conjuntets i xandalls que van amb polaines. L'altre dia li vaig comprar robeta a la Marta i vaig veure per exemple un xandall amb polaines en color taronja, també un conjunt en color com a turquesa amb monstruitos. Si vols fer una ullada tenen roba molt xula!
Azzure ha escrit:Guapa al Canada House tenen alguns conjuntets i xandalls que van amb polaines. L'altre dia li vaig comprar robeta a la Marta i vaig veure per exemple un xandall amb polaines en color taronja, també un conjunt en color com a turquesa amb monstruitos. Si vols fer una ullada tenen roba molt xula!
Gràcies hi aniré a fer una ullada!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |