DILEMA. CADIRETA MACLAREN.

Més qüestions.
N23
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

DILEMA. CADIRETA MACLAREN.

EntradaAutor: N23 » dc. gen. 21, 2009 10:44 am

Hola a totes,

Ahir vaig anar a una botiga de puericultura de Manresa a demanar informació per a comprar una cadireta maclaren i veure els nous models del 2009, ja que de cara al bon temps en vull comprar una.
La noia que em va atendre quan li vaig demanar informació, NO ME'LS VA RECOMANAR, per la meva sorpresa, alegant que aquesta empresa té un servei post-venta molt deficient, per no dir pèssim. Va comentar textualment que si surt malament "s'ha de llençar" malgrat hagi sigut per defecte de fábrica. Ni te'l cambien ni te'l reparen, que tenen molts problemes amb aquesta empresa i passen de tot. A la botiga hi havia uns nois que havíen portat una cadireta Chicco que havia sortit malament i se n'enduien una de nova. Els nois em van comentar que tampoc els hi havíen recomanat en aquella mateixa botiga. La botiguera em va comentar que si hagués sigut un Maclaren no ho haurien pogut fer i que hagués hagut de cambiar-la per una de nova (pagant de nou és clar). També va dir que els models 2009 són molt mes cars que els 2008 i no han cambiat res.
La veritat és que em vaig quedar bastant parada. Tinc algún conegut que l'ha tingut i mai han tingut cap problema, clar tampoc sel's ha espatllat mai, però en comparació amb d'altres trobo que són molt més portables, llegers, els models m'agraden etc.
Em vaig connectar a la Web de Maclaren i vaig veure els models nou i si que hi ha algún canvi. Aix ara no sé que fer jo que ja estava decidida, algú de vosaltres el té hi ha tingut algún problema?
He enviat un mail a Maclaren explicant què m'ha passat (no he especificat a quina botiga ha sigut) per veure què em contesten però si alguna de vosaltres em pot donar la seva opinió em quedaré més tranquila.

Gràcies per la vostra ajuda
cuqueta
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: DILEMA. CADIRETA MACLAREN.

EntradaAutor: cuqueta » dc. gen. 21, 2009 11:00 am

A la botiga on em fet la llista de naixement sempre ens han recomanat la McLaren pel damunt de totes les altres i jo veig que és la que més gent porta o sigui que veig una mica extrany el que t'han dit...jo de tu provaria d'anar a una altra botiga a veure que et diuen.
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
coseta
Entrades: 350
Membre des de: dv. juny 29, 2007 4:37 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: coseta » dc. gen. 21, 2009 12:07 pm

Hola N23 sí que és raro raro això que et diuen, però a part, pensa que qualsevol producte té obligatòriament per Llei (2003 sino recordo malament) 2 anys de garantia. Amb lo qual, sí és un defecte de fabricació sigui la MacLaren o la Macpepita te l'han de canviar (o sino tota sencera la peça en sí clar). Jo encara no sóc mami, però he portat maclaren d'amigues meves i van de conya. No pesen genys i són molt maniobrables. Jo no sé si l'acabaré comprant perquè hem agafat la bugaboo i m'han regalat una cadireta lleugera gracco que va molt similar a la maclaren però noia, és molt estrany. Pregunta a més llocs i demana més opinions, no sigui que en aquesta botiga tinguin comissió de chicco i de maclaren no. A vegades és tant senzill com això. :-:)
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. gen. 21, 2009 2:51 pm

Ostres! Jo també estic com tu N23!
Jo també em vull comprar una cadireta de passeig més lleugera pel bon temps i no sé que fer.
Jo he sentit de tot de les MacLaren: que es tomben, que no tenen estabilitat, que són molt còmodes... Cada ú hi diu la seva, botigueres i mames que conec. I la veritat, la ciutat on visc jo, casibè tothom porta Maclaren i estic una mica cansada de veure-la.
Jo, de cotxet, tinc la de la marca PLAY, i tinc entés que aquest any han tret el model rollo Maclaren. I jo vaig pensar: "mira me la compraré de la mateixa marca" però l'altre dia em vaig trobar una mama que ens coneixem de les classes pre-part i em dir que se la havia comprat i que al cap d'unes hores ja la tenia trencada. INCREIBLE!
També m'han parlat de la CHICCO. Però també m'han dit pestes.
A veure, mames expertes, quina teniu vosaltres?
farcellet
:: zebra
Entrades: 1038
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 9:12 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: farcellet » dc. gen. 21, 2009 3:38 pm

Hola!

Nosaltres vam comprar la típica McLaren que té tohom quan el Jordi tenia 1 any i mig perquè marxàvem de vacances i el cotxet que teníem (Casual Play :ok: ) era massa gros. No he tingut mai cap problema amb ella, li hem fotut un "trote" espectacular i la cadireta no té cap desperfecte (està gastada, això sí). En el seu moment em va costar 150 € i era de les més cares que teníen, però jo els dono per ben gastats.
Pel que fa a l'estabilitat, es tomba quan hi poses massa pes (aquella mania que tenim totes de penjar les bosses del mànec de la cadireta...), però és que aquestes cadiretes no estan pensades per fer de carret de la compra... Totes ho hem fet, oi?
Fa poc, la meva cunyada va voler comprar una cadireta d'aquest tipus per la seva nena i ja em va dir que les havien apujat molt de preu (em sembla que va dir cap als 180 €). Al final se n'ha comprar una altra que també és molt maca, és lleugera, es veu més complerta, és molt fàcil de portar i més barata, però ara no recordo la marca. Potser Bebe due, però no n'estic segura...
Nosaltres estem molt contents del resultat de la McLaren, però veient que ara hi ha més oferta, potser tiraria per la de la meva cunyada, que és més moderna.

Petonets :***:
Imatge

El teu somriure em fa feliç
Imatge
meli
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. gen. 31, 2008 4:24 pm
Ubicació: Centelles

EntradaAutor: meli » dc. gen. 21, 2009 3:51 pm

Hola Guapes,
Doncs jo tinc la Lite Way de Chico i ens va genial, es reclina del tot per si la peque li entra la son s'adorm estiradeta, pesa 1 quilet mes que la mclaren es la mes lleugera despres de la mclaren, tinc una amiga que la té (mclaren) i li ha hanat molt bé.
Jo no la vaig comprar perque es com una plaga allá on vas esta minat d'aquets carros, ja no se si també es moda o que...
En fi que jo no crec que surtin pas dolentes, proba de preguntar a una altre botiga sobre aixo de que si es trencan no l'arreglen.. perque hem sembla raro, raro..
Imatge
ImatgeImatge
N23
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

EntradaAutor: N23 » dc. gen. 21, 2009 9:29 pm

Moltes gràcies a totes,

Preguntaré en algun altra botiga i també esperaré a veure què em contesten de Maclaren. Carai Neuetes veig que estem igual tu i jo! Ja t'informaré del que em diuen al alguna altra botiga i la resposta dels de Maclaren.
A la Web de Maclaren els nous models son molt xulos, però es veu que també bastant cars, però el meu marit vol un maclaren ja que creu que és el mes bò.
Bé ja us explicaré com acaba la história de la cadireta lleugera.
Moltes gràcies de nou a totes.
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dg. feb. 22, 2009 9:22 pm

hola!
algú sap si és cert això de que les maclaren del 2009 són iguals que les del 2008??

És que volem comprar una cadireta d'aquestes de segona edat per la nena i no ho acabem de veure clar... (és que han pujat tant els preus :-(( )

(Gemma25???... si és que tens temps, que no sé com t'ho fas per tenir prou mans :r) :r) :r) )
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dg. feb. 22, 2009 9:31 pm

Nosaltres trenim la McLaren, i n'estem molt contents. Fa 1 any +/- i està tenint molt de trote sense problemes.
Uns amics nostres es van comprar una molt similar de la Chicco i al poc temps ja s'havien comprat la McLaren pq la chicco no els acabava d'anar bé... (no sé exactament que, pero se'n van comprar un altre!). Jo crec que a la botiga li interessa promocionar altres marques...
Momo
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dg. feb. 22, 2009 10:39 pm

Jo també he estat mirant cadiretes fa uns dies. Tothom m'ha recomanat la McLaren, però a mi no m'agrada gens (tema estètic, és una opinió personal), al final m'he decantat per la Casualplay Skyline, la vaig trobar molt xula i de dimensions és molt similar a l'altra...
Això sí, a totes les botigues on vaig mirar em van recomanar la MacLaren, el que passa és que jo sóc tossuda com una mula i quan li agafo mania a una cosa... no m'entra ni amb vaselina... :-D :-D :-D :-D
COMPAQ
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 7:05 am

EntradaAutor: COMPAQ » dl. feb. 23, 2009 10:28 pm

la mc laren de sempre ha estat una gran cadireta,forta,comoda,etc,poques li poden fer sombra pero ni hi han,i desde que els preus estan com estan,enveurem moltes per el carrer,per que no oblidem que,els fabricants,ja fa temps que alguns han espavilat,pero no podrem oblidar que une de les primeres cadiretes va ser la mclaren

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::