RENTA ROBA DEL BEBE

Més qüestions.
minerva2
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

RENTA ROBA DEL BEBE

EntradaAutor: minerva2 » dc. gen. 28, 2009 4:28 pm

HOLA A TOTS/TOTES;
TINC UNA PREGUNTA A FER. FINS QUAN ES NECESSARI RENTAR LA ROBA DEL BEBE ABANS DE POSAR-LI PER PRIMERA VEGADA, ÉS A DIR RENTAR-LA SENSE HAVERLA ESTRENAT??? I FINS QUAN ES RENTA AMB SABÓ ESPECIAL PELS NENS?
eli75
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

Re: RENTA ROBA DEL BEBE

EntradaAutor: eli75 » dc. gen. 28, 2009 6:21 pm

Hola!

Jo la vaig rentar tota (la nova i la "prestada") i amb sabó per bebé i sempre sense suavitzant.
La rento a part i amb programa de roba delicada... ja veuràs que algunes peces de roba són més resistents que altres i quan la taquen amb llet alguns queden una mica perjudicats...

no sé fins quan s'ha de fer així, pero jo diria que mínim 2-3 anys i sobretot si té la pell delicada, com la meva nena!
Momo
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dc. gen. 28, 2009 9:53 pm

Jo encara ho faig per mi, per tant crec que amb el nen ho faré sempre també.
pigadeta
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dj. gen. 29, 2009 2:35 pm

Jo no li he rentat mai amb sabó especial, cal dir pero que abans de estrenar res li he rentat, bé jo m'ho faig sempre, no estreno res que no hagi rentat!!! per tant a ell encara més, al principi si que intentava fer rentadores només amb la seva roba, pero vaja, ara que va per terra i es revolca com un tocinet per on pot.... si no arriba per fer una rentadora va barrejada, és clar tenint en compte que la nostra roba, no sigui roba excessivament bruta, vaja que si vas d'excursio, pintes,..... no li poso
nuriaau
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

EntradaAutor: nuriaau » dg. feb. 01, 2009 10:14 am

Tota la roba abans de que l'estreni li rento amb programa de roba delicada, amb sabé de marsella, sobretot sense suavitzant (perquè no agafin alèrgies) i amb doble "aclarado" (perquè se'n vagi tota la merd* que pugui dur la roba de la fàbrica i de remenar-la moltes mans). Un cop ja usada li continuo rentant igual però sense el doble "aclarado"

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::