Crits
Crits
Necesito ajuda... El Pol ara fa uns dies que li ha donat per cridar com un histèric quan vol alguna cosa i no l'aconsegueix. Té vuit mesos i "es suposa" que les rabaqueries comencen més endavant, no? Crida tant fort que jo crec que es pot fer mal a la gola i tot!! He provat de renyar-lo, de ignorar el crit, de fer com si no passés res... No ho entenc. No sé si ho fa per curiositat perquè ha descobert aquest só, o és una pugna a veure fins on pot arribar ell i on pot arribar la meva paciència... (sí, ja sé que és massa petit per ser tant maquiavélic!)
- Blanca07
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
- Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa
Re: Crits
Si avans no cridava ni feis sons amb la seva veu es possible que s'hagi escoltat la seva veu i que li faci gràcia (encara que crec que aixó no deu ser )
El mal geni ho tenen desde petits, i si vol alguna cosa i tu no li dones potser crida com un desesperat pq li facis cas i li doni sel que ell vol o pq l'agafis o li facis cas. Intenta deixar-lo al terra i que s'espavili si vol alguna cosa que vagi ell gatejant.
Però les rabietes les aprenen moooolt ràpid...
El mal geni ho tenen desde petits, i si vol alguna cosa i tu no li dones potser crida com un desesperat pq li facis cas i li doni sel que ell vol o pq l'agafis o li facis cas. Intenta deixar-lo al terra i que s'espavili si vol alguna cosa que vagi ell gatejant.
Però les rabietes les aprenen moooolt ràpid...
El Roger no arriba als 5 mesos i ja crida. Quan te la barra de joguines penjada a l'hamaca i no arriba a ficar-se el ninotet a la boca crida.
I com més crida, més sembla agradar-li. Ell fa veus, s'escolta, fa veus més fort, i així ens podem tirar tota la tarda
Quin mal de cap, tu!!
I com més crida, més sembla agradar-li. Ell fa veus, s'escolta, fa veus més fort, i així ens podem tirar tota la tarda

Quin mal de cap, tu!!
Sí, és molt possible que estigui esperimentant mab la veu i la gola.
I si a més, ho associa al fet de voler-aconseguir...per ell és tota una troballa!!!
Molt carinyo i paciència
I si a més, ho associa al fet de voler-aconseguir...per ell és tota una troballa!!!
Molt carinyo i paciència
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
El Roger també ho va fer, descobreixen que aquell crit és seu i que el poden modular, ja veuràs com ben aviat associará sorolls a coses. i ben aviat afegira monosilabs!!!
Ara també cal dir que el geni de cada nen es el que hi ha!!!!
Ara també cal dir que el geni de cada nen es el que hi ha!!!!
- Vilma
- :: zebra

- Entrades: 1481
- Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
- Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
- Contacta:
l'Oriol també crida i molt, tant, que es va quedar afònic i tot, feia una gràcia quan cridava i no li sortia el crit, ara ja torna a cridar com una bèstia " parda" jejeje, jo també l'he renyat, le hi ignorat i res de res, fins que no li dono el que vol no para de cridar, i hi ha moments que experimenta hi fa diferents sons, avui li he comentat a la pediatra i m'ha dit que es molt normal, i que no passa res de res, que ja ho tenen que fer!!!!
A mi la pediatra em va dir que tenia un fill amb molta personalitat... voldràs dir amb molts ous, li vaig contestar jo...
Veig que no sóc la única amb aquest problemilla!! Bueno, la solució és paciència per un tubo, no?? Ooooooommmmm.... ooooommmmm...
Aish, aish... com hem de patir les maaaareeeesss... jajaja
Veig que no sóc la única amb aquest problemilla!! Bueno, la solució és paciència per un tubo, no?? Ooooooommmmm.... ooooommmmm...
Aish, aish... com hem de patir les maaaareeeesss... jajaja
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |