BAUTIZOS
BAUTIZOS
Vais a bautizar a vuestros hij@s? Yo no pensaba hacerlo pero a mi marido le gustaria y claro, a la familia también...
Conocéis algun sitio en Barcelona o alrededores que esté bien para la celebracion del banquete o pica pica? Y si ya fuera con iglesia en las mismas instalaciones ya seria perfecto!
Nosotros nos casamos en Can Baladia en Argentona, me acaban de pasar menus y precios para bautizos pero quiero mirar mas sitios. Ellos tienen iglesia pero tienes que llevarte al cura...
Conocéis algun sitio en Barcelona o alrededores que esté bien para la celebracion del banquete o pica pica? Y si ya fuera con iglesia en las mismas instalaciones ya seria perfecto!
Nosotros nos casamos en Can Baladia en Argentona, me acaban de pasar menus y precios para bautizos pero quiero mirar mas sitios. Ellos tienen iglesia pero tienes que llevarte al cura...
Re: BAUTIZOS
Al montseny hi ha un restaurant amb una capella moníssima. Un jardí estupendu, i unes vistes descomunals a tot el Montseny. Ideal per celebrar-ho de cara al bon temps això sí. Jo hi vaig estar en un casament i ha estat el millor lloc on he anat mai. Tant l'hotel com el menjar. El que es una mica car, però bueno. Es diu hotel Sant Bernat i és de la cadena HUSA.
Re: BAUTIZOS
N23 ha escrit:Al montseny hi ha un restaurant amb una capella moníssima. Un jardí estupendu, i unes vistes descomunals a tot el Montseny. Ideal per celebrar-ho de cara al bon temps això sí. Jo hi vaig estar en un casament i ha estat el millor lloc on he anat mai. Tant l'hotel com el menjar. El que es una mica car, però bueno. Es diu hotel Sant Bernat i és de la cadena HUSA.
Sí! confirmo això que diu la N23! allà s'hi va casar una de les meves millors amigues, i va estar genial! El lloc és preciós! però........moltes curves per arribar-hi! (però val la pena!)
Com anem N23? què fa el teu petitó? has posat alguna foto? coincidim per aquí un altre cop!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |