lactància i nou embaràs
lactància i nou embaràs
Hola a totes, sóc nova i no sé molt bé com va tot el tema del fòrum!
tinc un nen de 5 mesos i fa aproximadament un mes que he deixat de donar-li el pit, encara no m'ha vingut la regla, però hi ha risc de quedar-me embarassada? gràcies!
tinc un nen de 5 mesos i fa aproximadament un mes que he deixat de donar-li el pit, encara no m'ha vingut la regla, però hi ha risc de quedar-me embarassada? gràcies!

Re: lactància i nou embaràs
El risc de quedar-te embarassada hi és des del principi. Encara que donis el pit, no és un mètode del tot fiable. El meu ginecòleg ens va dir que féssim servir preservatius.
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Hola Tarolix!
Doncs diuen que si que hi ha risc,pero en el meu cas no va passar pas.
He donat el pit al meu fill fins que va fer 9 mesos i no feiem servir cap precaucio i va ser deixar el pit i ja m'hi vaig quedar.
O sigui que en el meu cas si que va ser un metode anticonceptiu!
Doncs diuen que si que hi ha risc,pero en el meu cas no va passar pas.
He donat el pit al meu fill fins que va fer 9 mesos i no feiem servir cap precaucio i va ser deixar el pit i ja m'hi vaig quedar.
O sigui que en el meu cas si que va ser un metode anticonceptiu!
Bon dia Boniques,
la lactància materna es considera "anticonceptiva" però no te'n pots refiar, cada dona és un món...si tens dubtes, fes-te un test.
Petonicus,
la lactància materna es considera "anticonceptiva" però no te'n pots refiar, cada dona és un món...si tens dubtes, fes-te un test.
Petonicus,
En mi caso el método no funciono, ya ves que estoy embarazada de nuevo. Besos.
Ostres Nureta, no sabia que ja tornaves a estar
!!!
Si el Manuel i l'Aleix es porten molts pocs dies... jo ja tinc ganes de fer-ne un altre, però hauré d'esperar-me uns mesos. Ahir em van dir que a Andorra a l'octubre entrarà la baixa per maternitat de 6 mesos i pel pare de 15 dies. Que bé!!!
Moltes felicitats Nureta!!!!
!!!Si el Manuel i l'Aleix es porten molts pocs dies... jo ja tinc ganes de fer-ne un altre, però hauré d'esperar-me uns mesos. Ahir em van dir que a Andorra a l'octubre entrarà la baixa per maternitat de 6 mesos i pel pare de 15 dies. Que bé!!!
Moltes felicitats Nureta!!!!
Està molt bé. Últimament estem tenint algun problema amb el pit i el menjar, però sembla que va millorant. Esperaré uns dies més. Això sí el pit l'està deixant de costat. Crec que l'avorreix soberanament...
Ara mateix el tinc al meu costat, sobre el llit, fent la croqueta

Ara mateix el tinc al meu costat, sobre el llit, fent la croqueta

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]