LES PIGUES
LES PIGUES
Bon dia Boniques,
una pregunta: els vostres bbs, tenen pigues? I si les tenen, són de naixement o els han sortit més tard? A la Paola n'hi van sortir dues als 6/7 mesos, una a la nuca i l'altra a sota la orella...jo no havia pensat en dir-li al pediatra però ara ho estic pensant i igual se les haurien de mirar no? O és normal? Jejej bueno, ja direu, merci boniques!
una pregunta: els vostres bbs, tenen pigues? I si les tenen, són de naixement o els han sortit més tard? A la Paola n'hi van sortir dues als 6/7 mesos, una a la nuca i l'altra a sota la orella...jo no havia pensat en dir-li al pediatra però ara ho estic pensant i igual se les haurien de mirar no? O és normal? Jejej bueno, ja direu, merci boniques!
Re: LES PIGUES
El meu nen quan va néixer no en tenia ni una!, i ara ja en té unes quantes.. jeje!, no sé, a veure què et diuen les companyes però crec que si són normals i no van canviant no t'has de preocupar..., de totes maneres quan vagis al pediatra li pots comentar ;)
Salut wapa!
Salut wapa!
El Pol va nèixer amb una piga al culete. Com que tenia entès que els nens no nèixen amb pigues, fins que no ens vam adonar, li vam fregaaaar perquè pensàvem que ens deixàvem restes de caqueta!!!
Pobrissóooooo
Pobrissóooooo- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
A en Roger n'hi ha sortit una al coll, no la tenia de naixement, i fa cosa d'un mes que li vaig veure, i vinga a fregar-li... com que amb la fruita el tio se la refrega pensava que era papilla i no!!!..... també pensava en preguntar-li a la pediatra a veure que hem diu... cal dir que jo con el meu nick diu.... en tinc unes quantes!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |