LES PIGUES

Més qüestions.
isa
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

LES PIGUES

EntradaAutor: isa » dt. feb. 03, 2009 10:54 am

Bon dia Boniques,
una pregunta: els vostres bbs, tenen pigues? I si les tenen, són de naixement o els han sortit més tard? A la Paola n'hi van sortir dues als 6/7 mesos, una a la nuca i l'altra a sota la orella...jo no havia pensat en dir-li al pediatra però ara ho estic pensant i igual se les haurien de mirar no? O és normal? Jejej bueno, ja direu, merci boniques!
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
nunu
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 11:35 am

Re: LES PIGUES

EntradaAutor: nunu » dt. feb. 03, 2009 12:53 pm

El meu nen quan va néixer no en tenia ni una!, i ara ja en té unes quantes.. jeje!, no sé, a veure què et diuen les companyes però crec que si són normals i no van canviant no t'has de preocupar..., de totes maneres quan vagis al pediatra li pots comentar ;)

Salut wapa!
littleif
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

EntradaAutor: littleif » dt. feb. 03, 2009 1:25 pm

El Pol va nèixer amb una piga al culete. Com que tenia entès que els nens no nèixen amb pigues, fins que no ens vam adonar, li vam fregaaaar perquè pensàvem que ens deixàvem restes de caqueta!!! ;-) Pobrissóooooo
Imatge

Imatge
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dt. feb. 03, 2009 4:33 pm

A en Roger n'hi ha sortit una al coll, no la tenia de naixement, i fa cosa d'un mes que li vaig veure, i vinga a fregar-li... com que amb la fruita el tio se la refrega pensava que era papilla i no!!!..... també pensava en preguntar-li a la pediatra a veure que hem diu... cal dir que jo con el meu nick diu.... en tinc unes quantes!!!!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::