criteris per comprar una cadira de cotxe
criteris per comprar una cadira de cotxe
bon dia que em de fer per comprar una cadireta de cotxe,lo primer mirar que la cadierta sigui comptible amb el cotxe
per que no totes les cadiretas van be a tots els cotxes
per que no totes les cadiretas van be a tots els cotxes
Re: criteris per comprar una cadira de cotxe
lo primer ,tria si la cadireta la lligarem amb el cinturo o amb el isofix
si triem la prera opcio estem en un nivell de cadiretes mes be de preu,hi ha un gran sortit de cadiretes ,i com sempre les de mes renom son les que donen mes bon resultat en els test d´impacte,pero hi ha una serie de autos,que no podem posar la primera que comprem,com el citroen saxo,xsara,opel astra le dos primeres version ,zafiras antigues etc per a a quest cotxes em de fer servir model concrets
pero per acotxes actuals no hi ha massa problema amb la instal lacio de les cadiretes
pero si triem la segona opcio la isofix ja la teni liada
atencio en un cotxe que disposi de doble fondo es el caixonet que esta al peus del seien tdel redera no podem posar una cadireta amb pota
lo primer mirar amb les instruccions del auto cuants punts de fixacio disposa dos o tres
devegades hi ha marcas com peugeot que recomanen la cdireta dierctament ,una duo plus e romer
un cop sapiguen els punts de fixacio ,mirarem la compatiblitat del cotxe amb la cdireta com?
cada cadireta disposa de un llistat de vehicles on espot posar si el nostre vehicle no surt ,culleras no la posis,hiha moltes cadiretes amb isofix queestan mal instal lades segons un estudi,de bbconfort i romer,per una sencilla rao hi ha molts cotxes que no mes tene dos punts,pero hi ha cdiretes que se an de lligar amb el tres punts obligatoriament,dit per le fabricant iseos,beatfix,exo,etc,per que ,per que si no esposa el tercer punt la cadireta fa un despaçament molt gran ,ala part alta de la cadireta i que hi ha en aquesta part el cap del nen,per aixo lo del tercert punt,excepte romer que esta homologada em alguns cotxes no mes amb dos punts mirar ,el llistat
i aixo ho podem saver perguntan a la botiga o per internet
noies sem fa tart despres si us sembla farem un repaset ales cadires i grups
si triem la prera opcio estem en un nivell de cadiretes mes be de preu,hi ha un gran sortit de cadiretes ,i com sempre les de mes renom son les que donen mes bon resultat en els test d´impacte,pero hi ha una serie de autos,que no podem posar la primera que comprem,com el citroen saxo,xsara,opel astra le dos primeres version ,zafiras antigues etc per a a quest cotxes em de fer servir model concrets
pero per acotxes actuals no hi ha massa problema amb la instal lacio de les cadiretes
pero si triem la segona opcio la isofix ja la teni liada
atencio en un cotxe que disposi de doble fondo es el caixonet que esta al peus del seien tdel redera no podem posar una cadireta amb pota
lo primer mirar amb les instruccions del auto cuants punts de fixacio disposa dos o tres
devegades hi ha marcas com peugeot que recomanen la cdireta dierctament ,una duo plus e romer
un cop sapiguen els punts de fixacio ,mirarem la compatiblitat del cotxe amb la cdireta com?
cada cadireta disposa de un llistat de vehicles on espot posar si el nostre vehicle no surt ,culleras no la posis,hiha moltes cadiretes amb isofix queestan mal instal lades segons un estudi,de bbconfort i romer,per una sencilla rao hi ha molts cotxes que no mes tene dos punts,pero hi ha cdiretes que se an de lligar amb el tres punts obligatoriament,dit per le fabricant iseos,beatfix,exo,etc,per que ,per que si no esposa el tercer punt la cadireta fa un despaçament molt gran ,ala part alta de la cadireta i que hi ha en aquesta part el cap del nen,per aixo lo del tercert punt,excepte romer que esta homologada em alguns cotxes no mes amb dos punts mirar ,el llistat
i aixo ho podem saver perguntan a la botiga o per internet
noies sem fa tart despres si us sembla farem un repaset ales cadires i grups
- Blanca07
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
- Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa
Crec que lo primer es mirar si li va bé al teu fill (normalment totes les cadiretes es poden posar a tots els cotxes)
Si es reclina o no es reclina, fins a quina edat la pot utilitzar, si hi cap bé i està còmode, si et va bé a tu per posar-lo...
et deixo l'enllaç de la cadireta que tenim nosaltres
http://www.racc.es/index.racc/mod.tiend ... de264.html
Si es reclina o no es reclina, fins a quina edat la pot utilitzar, si hi cap bé i està còmode, si et va bé a tu per posar-lo...
et deixo l'enllaç de la cadireta que tenim nosaltres
http://www.racc.es/index.racc/mod.tiend ... de264.html
blanca ,digem de que serverix comprar una cadireta que podria ser que que no lquedi ven fixada,en un accident,fontal espoden generar forçes ,molte elevades,segons els homogadors,unes 40 vegades el pes del nen,mira si es importat la fixacio de la cadireta,se enten que tambe mirarem ,la comoditat del nostre fill,per aixo hi ha un mercat,pero si et mires resultat del test,romer surten com les millors,i fins aquest any eren cadiretes que no tenien moltes posicions,i acoltxades poc.
un peto
un peto
- Blanca07
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
- Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa
Compaq la cadireta que tinc jo la pots posar a tots els cotxes ja que s'aguanta amb el cinturó. El truc està en treure tot el cinturó de manera que arriba un moment que fa "click" i llavors si tornes a posar el cinturó al seu lloc (o sigui a que es fiqui cap endins) i tu el vols torna a treure no pots fins que el cinturó no està tot recollit no el pots tornar a treure. No sé si m'explico... Però a mi la caidieta no se'm mou per res. O sigui no puc agafar la cadiretai estirar-la.
Si he recomenat la cadireta que tinc es pq va molt bé en tots els aspectes. I en aquesta cadireta no posa en quins cotxes la pots posar, osigui que he de suposar que es pot posar a tots els cotxes. Inclus aquesta cadireta la pots posar al seient del copilot en sentit contrari a la marxa.
Si he recomenat la cadireta que tinc es pq va molt bé en tots els aspectes. I en aquesta cadireta no posa en quins cotxes la pots posar, osigui que he de suposar que es pot posar a tots els cotxes. Inclus aquesta cadireta la pots posar al seient del copilot en sentit contrari a la marxa.
hola blanca,fa 20anys que estic al mon del bebe,i instalem el 99% de cadiretes,i les evist de tots els colors,aixo no voldir que la teva cadireta estigu mal fixada en el teu auto,jo sempre he defengut a les cadiretas amb cinturo,per una sencilla rao,si aguanta el impacte de un adult ,cuant no podria aguantar si nomes,es el pes de la cadierta i el del nen
digem el cotxe que tens
digem el cotxe que tens
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |