QUAN JA NO HI ES LA MARE PER ANIMAR-TE
QUAN JA NO HI ES LA MARE PER ANIMAR-TE
... Hola, estic embarassada de 39 setmanes i he començat la baixa laboral fa tres dies o sigui que estic a casa esperant el moment... Puc dir que ha sigut un embaràs bastant bo, sense marejos, ni baixes etc...però ara es quan començo a estar una mica més nerviosa i sensible. I lo pitjor de tot em sento tant sola sense la meva mare...!
Tinc amigues que estan quan jo les necessito però la meva situació no l'ha viscut ningú del meu entorn i m'agradaría comunicar-me amb algú d'aquest forum que hagi passat per una situació similar.
La trobo tant a faltar, la seva veu, la seva tendresa, comprehensió, somriure, la seva saviesa i paciencia...ella va morir fa 2 anys d'un càncer de mama, era una mare excepcional, discreta, sàvia i érem molt amigues. També va morir el meu germà en un accident de cotxe, tenia 20 anys.
Si, un desastre. No hem tingut molta sort.
Ara estem el meu pare, jo i la meva parella i es clar la resta de la família que viuen a 300 km de Barcelona.
Sempre he estat una persona molt positiva i valenta però aquests moments els trobo especialment durs.
Ja sé que quan tingui la nena tot serà diferent però ara es el que sento i ho necessitava trasmetre.
Desitjo el millor a totes les femines que pateixen, han patit i no fan un gra massa....
duna
Tinc amigues que estan quan jo les necessito però la meva situació no l'ha viscut ningú del meu entorn i m'agradaría comunicar-me amb algú d'aquest forum que hagi passat per una situació similar.
La trobo tant a faltar, la seva veu, la seva tendresa, comprehensió, somriure, la seva saviesa i paciencia...ella va morir fa 2 anys d'un càncer de mama, era una mare excepcional, discreta, sàvia i érem molt amigues. També va morir el meu germà en un accident de cotxe, tenia 20 anys.
Si, un desastre. No hem tingut molta sort.
Ara estem el meu pare, jo i la meva parella i es clar la resta de la família que viuen a 300 km de Barcelona.
Sempre he estat una persona molt positiva i valenta però aquests moments els trobo especialment durs.
Ja sé que quan tingui la nena tot serà diferent però ara es el que sento i ho necessitava trasmetre.
Desitjo el millor a totes les femines que pateixen, han patit i no fan un gra massa....
duna
duna888 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 24, 2009 3:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
duna
Re: QUAN JA NO HI ES LA MARE PER ANIMAR-TE
Duna reina, no hi he passat i no puc saber com et sents, però aquí estem per compartir això i tot el que calgui! Molts petons i felicitats per aquesta filleta que tens a la panxa!
- Vilma
- :: zebra

- Entrades: 1481
- Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
- Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
- Contacta:
Molts ànims guapa que ara en sereu un més a la família, ja sé que no pot substituir els que falten!!!!!!!
Es normal que estiguis més baixeta d'ànims !!!!
Molts petons guapa!!!!!!!
Es normal que estiguis més baixeta d'ànims !!!!
Molts petons guapa!!!!!!!
sol l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 24, 2009 9:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
No se , pero on començar , perque es molt dur el que deus estar visquent .....
Només vull que sapigues , que aqui darrera la pantalla , hi ha algú que et desitja que a partir d´ara siguis molt feliç , que segur que tu mereixes .
Un petó ben fort i cuídat molt !!
pd: esperaré noticies del naixement eh ??
Només vull que sapigues , que aqui darrera la pantalla , hi ha algú que et desitja que a partir d´ara siguis molt feliç , que segur que tu mereixes .
Un petó ben fort i cuídat molt !!
pd: esperaré noticies del naixement eh ??

edito,...
ningú ha contestat i ara trobo que hi ha masses coses personals,...
si necessites res, pots enviar un privi!!!

ningú ha contestat i ara trobo que hi ha masses coses personals,...
si necessites res, pots enviar un privi!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |