cadireta cotxe, Romer o Bebeconfort

Més qüestions.
annia
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

cadireta cotxe, Romer o Bebeconfort

EntradaAutor: annia » dc. feb. 25, 2009 1:07 pm

Hola,

He de comprar la cadireta de cotxe del grup 1, m'agraden varies, però potser les que més em convencen són la romer duo i la bebeconfort iseos. Quina em recomanarieu?´. De la romer m'agrada que diuen que és la més segura del mercat (tot i que he llegit que no és gaire còmode per al nen, poc acolxada vull dir), de la bebeconfort m'agrada que també és molt segura i és més còmode per al nen (més acolxada).
També tinc petits dubtes, a veure si algú em pot ajudar:
-Quin sistema per reclinar te la romer duo?, la bebeconfort te una rodeta tot i que he llegit que és una mica rotllo anar girant i girant la rodeta fins q la cadireta es reclina...
-El sistema isofix nomès s'utilitza amb el grup 1?
-Coneixeu la marca Britax, se que és una segona marca de la romer i és més economica, però qué tal és? Hi ha molta diferencia amb la romer?

A veure si alguna m'ajuda en l'elecció o em pot contestar a algún dubte.

Gràcies
COMPAQ
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 7:05 am

Re: cadireta cotxe, Romer o Bebeconfort

EntradaAutor: COMPAQ » dc. feb. 25, 2009 3:27 pm

hola com et diu l`ana per ami la millor es la romer,i aixo ho diuen els hologadors,i aquesta gent ho miren tot,comoditat,instal-lacio,etc,i fins hi tot hi havia un estudi que deia que la romer tenia la cualitat de ser la cadireta on menys ,patia un nen, la inercia del impacte o algo aixi,
la britax tenian la matteixa qua la romer pero amb un homologacio menys ,per el tercerpunt de anclatje,la romer porta dos eganxines de homologacio i mla britax dos .pero britax dels 2009 a espanya ja no hi han,amb isofix i la bebeconfort te unes cosetes que no me agraden,un el tema de la roda,i el altre las alas laterals,aixo no en fa el pes ami ,opinio personal
pero lo mes important,agafa el llibre deinstruccionde del teu auto , i mira cuants punts de fixacio te dos o tres,i si tens un peugeot ,fin hitot etdira que la millor per el teu auto es la romer duoplus ,pero mira el llibre i diges que posa
un peto
N23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

EntradaAutor: N23 » dc. feb. 25, 2009 4:49 pm

A mi també m'interessa molt el tema. Nosaltres també estem entre la Romer i la Bebé Comfort. Una pregunta; Totes les del grup 1 si no tinc mal entès són a partir de 9 kg. El meu nen ja va amb la cadireta al cotxet però encara no els pesa. Aquestes cadires tenen algún reductor o alguna cosa semblant (no sé si es diu així) per poder-los posar abans?. El meu nen pesa 7 kg i mig .

En quant a la Britax, no ho sabia. També miraré a veure si la trobo.
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dc. feb. 25, 2009 9:07 pm

Holes... Nosaltres tenim la casualplay (que no es cap de les que tu has mirat), el nodel Beat (amb isofix).
Despres de l'experiencia per aixo... algunes coses que hem detectat.
El isofix es el sistema de retencio més segur, pero la posició més segura per la cadireta diuen els estudis que hem anat trobant que es al centre del seient del darrera. Molts cotxes nomes tenen isofix als laterals, pero no al centre (com es el nostre), amb lo qual hem deixat de banda el Isofix per posar-la al mig (perque ademes la nostra filla es mareja i sembla que la posició central li va millor).
Amb lo que comentes que es més acolxada... Jo penso que es millor que li posis una funda tu o alguna tovallola en el seu defecte, perque almenys la meva que vomita al cotxe.... la funda ha estat la salvació! I el que es mes important, com més acolxada normalment mes calor fan, i la meva filla fa unes suades al cotxe....
Al cotxe de la meva mare i al del meu marit tenim cadiretes "heredades" mes senzilles i jo crec que a la peque li agraden més que la seva mega segura....
No se, es una decisió dificil, pero.... tothom parla fantasticament de la Romer.
Per cert, quan hagi de tornar a triar cadireta, ja et preguntare sobre la teva decisió.... jeje
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dc. feb. 25, 2009 10:21 pm

Nosaltres també dubtàvem entre Rommer i Bebeconfort i finalment ens hem decidit per la Rommer amb isofix, no es reclina tant com la bebeconfort però tothom em va dir que era la més segura... tot sigui per la seguretat...
La veritat, és que la nena s'adorm la mar de bé, tot i que es reclina poquet... a mi em fa la sensació que va molt còmoda...

De bebeconfort, a mi això de que els "alerons" es moguessin per adaptar-se a l'amplada del nen no m'acabava de fer el pes (penso que si es belluga, no pot ser tant segura com una que no bellugui, no?). De totes maneres, uns amics la tenen i a base d'anar-ho movent ara ja no els queda del tot fixe, els queda una mica nyigui-nyogui... Però diuen que també és molt bona cadira... :gat:

És un rotllo, eh, això d'haver de prendre tantes decisions! Tot són dubtes...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
annia

EntradaAutor: annia » dc. feb. 25, 2009 11:23 pm

Hola noies!!,

M'heu ajudat molt!!, em sembla que ja ho tinc clar, em decanto per la Romer. El tema de la rodeta per reclinar de la bebeconfort no m'acabava d'agradar i aixó dels laterals que s'obren i tanquen, no em convenç, ademés jo sóc molt pràctica, i passo de tenir que anar girant i girant rodeta...
Ana_P, la palanca per reclinar de la romer queda accesible o s'ha d'aixecar la cadireta?
Llumer, la casualplay també m'agradava, una que era grup 1 i 2, així dius que heu detectat coses?.

D'altra banda vull comprar una altra cadireta pel segon cotxe que tenim, i aquesta la vull més senzilla, m'he mirat la Britax evolva q serveix per els grups 1-2-3...no se...qué us sembla?

gràcies a totes, Ana_P, lila, llumer,n23,compaq...
COMPAQ

EntradaAutor: COMPAQ » dj. feb. 26, 2009 10:50 am

ep noies, que comprar una cadireta amb isofix te les seves coses.
Jo avans de vendre isofix,fem els devers,lo primer llegir llibre d´intruccions del auto per saver els punts de fixacio dos o tres aixo es vital per triar la cadireta.
Per que? aixo, per que hi ha cadiretas que s´an defixar amb tres punts a la força com les de play,jane ,bebeconfort,i aixi diuen les intruccions de les cadiretes,osigui que si el nostre auto no te,tres punts de fixacio,aquestes cadiretes no espoden posar.
Si el vostre auto no mes te dos punt de fixacio tindre que posar una DUO PLUS de ROMER comparant el llibre d'equivalencies d'automovil
amb el vostre.O una Isofix amb pota delantera sempre i quan el vostre automovil no tingui doble fondo al terra dels seients del darrera,
ejem SCENIC .
Si el vostre cotxe te 3 punts de fixacio podeu posar lo que volgueu.
COMPAQ

EntradaAutor: COMPAQ » dj. feb. 26, 2009 11:05 am

I recordeu noies, que al mercat ni han moltes mes cadiras que es poden ajustar al vostre automovil,pero ante tot probar abans
de comprar i sempre amb botigues profesional que us asesoraran correctament.
Per que en cas d' accident agrairas que la cadira funcioni al 100% .
I sobre tot apliqueu tot lo que us et dit, a casa meva abans de entregar ,es proba es mira es coloca i se ensenya tot correctament
per que sapigueu posar i treura del vostre cotxe.
Fa 20 anys que estem al ram de la puericultura i amb aquets anys emb vist de tot cadiras mal instaladas mal posadas cinturons mal colocats i un sense fi coses ,per malas informaçions .
Emb crear fins i tot un servei al client de instalaçions i ensenyament de colocacio de cadiretes sense se comprades a casa nostre
pel boca a boca dels clients .
A la noia de l' EVOLVA bona opcio com a segona cadira
Si teniu mes duptes i voleu ,mes informaçio de aquet tema i del resto de coses
www.nadonsipuericultura.com
Estem a Barcelona
annia

EntradaAutor: annia » dv. feb. 27, 2009 11:17 am

Ana_p, perfecte això de que la palanca per reclinar està accesible :ok: , ja tinc decidit comprar el Romer duo, ara em queda escollir color i tipus de teixit...

Compaq, Gràcies pels teus consells, he vist que la Romer duo permet posar nomès 2 punts d'anclatge, i també es pot dur sense utilitzar l'isofix, amb cinturó. Així doncs creus que és una bona opció la britax evolva perl segon cotxe?, jo es que en part penso que com que es dels grups 123, no serà tant segura o que d'aquí 10 anys quedarà desfassada i vella...no se...també havia mirat la casualplay grups 12, però no emfa el pes, l'altre opció es agafar com a segona cadira una romer o britax de grup 1, però sense isofix que surt més barateta...obriré un altre post a veure que en pensen les demés.

Gràcies i una abraçada

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::