A las mamás de gemelos

Més qüestions.
brujita
:: gosset
:: gosset
Entrades: 489
Membre des de: dl. juny 09, 2008 8:47 pm

A las mamás de gemelos

EntradaAutor: brujita » dj. feb. 26, 2009 1:10 pm

Hola
Estoy hecha un lío. A ver os cuento he empezado a comprar cositas para mis niñas y lo primero es la lista que me han dado del hospital, vamos lo que hay que llevar. Para los bebés te piden:
Pañales
3 camisetas o camisas de hilo o algodón
3 jerseys
3 pantalones o faldones
calcetines o peucos
toalla

Claro si son dos todo debe de ser el doble no? Hasta ahí bien, pero cuando se lo comento a alguien me dice que con 6de cada me quedaré corta así que no sé que hacer. Por otro lado todo el mundo me dice que lo compre de talla 0 o incluso de prematuros porque al ser dos serán máspequeñas que si es uno sólo. Aysssssss no sé que hacer.
En cuanto a la toalla supongo que será una normal o es la de los bebes? Luego está que para el momento del parto vuelve a poner camiseta de hilo o algodón, jersey, pantalón, 1 pañal 1 toalla gruesa, calcetines 1 gorro, enseres de higiene (colonia, jabón, leche suavizante, esponja, peine y cepillo) y mi pregunta es lo de la ropita es además de lo que pone en el primer apartado o ya es parte de lo del primer apartado?????
Qizás os parezca que me ahogo en un vaso de agua pero uffffffffffff son tantas cosa que no sé.

Gracias por vuestras opiniones y experiencia.
Brujita
Imatge
Carla2006
:: pantera
:: pantera
Entrades: 827
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:56 am

Re: A las mamás de gemelos

EntradaAutor: Carla2006 » dv. feb. 27, 2009 7:54 am

Brujita, Felicitats pel teu doble embaras!!!
aquesta nit he somniat que estava embarassada de bessons...

Pel que deies de la roba de l'hospital...
A mi per la sala de parts em demanaven un conjunt (tot el que tu descrivies) i los "enseres de higiene" i no vaig fer servir RES! i com que vam fer pell amb pell (marxes a l'habitació amb el nen a sobre despullat i els dos tapats amb toballoles calentones... mmmm... quins records!!!) ni robeta per ell ni per mi. Això si quan feia una estona que erem a l'habitació van venir i se'l van endur i aquí si que em van demanar un conjunt.

Jo, com que va nèixer a l'agost els primers dos dies va anar amb un conjunt de coto d'aquell fresc però després amb bodis o amb samarreta de màniga llarga i ranita. Resumint 3 conjunt és molt correcte i tres bodis clar. I en el teu cas doblat. I si pots agafar alguna cosa mñes millor eprque nosaltres per exemple ens van fer quedar un dia més a l'hospital eprque no pujava de pes...

La tovallola gran entenc que és per dutxar-te tu, com a mínim a l'hospital on vaig estar jo me la van fer portar. La petita deu ser l'arrullo. Tot el tema de higiene del nen (esponja, colonia, pinta,...) no van demanar-me RES! cap dia, el netejaven i no em demanaven res. EL que si necessitaras son bolquers.

Jo crec que agafaria roba 0, però guiat per les últimes ecos, ho encerten bastant.
Bé noia crec que això és tot si tens algun dubte més ja ho saps!!!
fins aviat i molta sort!
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::