Cadireta per a segon cotxe. Britax evolva o altre

Més qüestions.
annia
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

Cadireta per a segon cotxe. Britax evolva o altre

EntradaAutor: annia » dv. feb. 27, 2009 12:32 pm

Hola,

Compraré la Romer duo com a primera cadireta del grup 1. Com a segona cadireta, per un segon cotxe, vull estalviar una miqueta, havia pensat comprar la Britax evolva grups 123, però potser d'aquí 10 anys quan serveixi com a grup 3, la trobaré vella o desfassada...
També havia mirat la casualplay grup 1-2, però no m'acava de fer el pes. Una altra opció és comprar una Romer o una Britax sense isofix (el segon cotxe no te isofix tot i que potser me'l canviaré i enn tingui) que són més baratetes.
Qué em recomaneu?? uf! quin lio tot plegat, hi ha tantes i tantes coses que decidir i comprar...

Moltes gràcies
marta9
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: Cadireta per a segon cotxe. Britax evolva o altre

EntradaAutor: marta9 » dv. feb. 27, 2009 1:18 pm

Doncs no conec la casualplay i les altres que comentes, però jo tinc la Britax evolva 123 i la recomano molt. Jo no tinc isofix al cotxe, la duc amb el cinturó. És molt confortable, toveta i acollidora pel nen, hi van molt agustet, la meva s'hi pega unes migdiades! Ara ja li he tret l'arnés i va amb el cinturó, el que seria un grup2, i li queda molt ben posat al lloc, i és fàcil regular-ne l'alçada. El cap va molt ben recolzadet, la funda és d'una tela molt soferta... Té dues posicions, una de més inclinadeta i una de més dreta. De debò que m'ha donat molt bon resultat. I a pesar de ser de tres grups, que solen tenir menys puntuació en els test de seguretat del racc em sembla recordar que estava bastant ben puntuada.
Imatge
Imatge
Imatge
annia

EntradaAutor: annia » dv. feb. 27, 2009 1:35 pm

Moltes gràcies Marta, doncs m'estàs convencent...em sembla que ja no miro més i agafo la britax.
Quin color tens tu?, ho dic per si un color és més sofert que d'altres.

Una abraçada
marta9
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » dv. feb. 27, 2009 3:28 pm

és vermella i negra :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
COMPAQ
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 7:05 am

EntradaAutor: COMPAQ » dg. març 01, 2009 10:38 am

bon dia,si vols alguna opcio ,una mica mes be de preu,apart de la evolva,en cuant anys/preu no te competidor
mirat la trimax de concord,que les 2009 resulten a195€ i si que den del 2008€ a 140€ aixo si no mes es grup1,i de jane tene de oferte, las racing crec que a 130 €
i perdona que sigui tant pesat,en la duo plus hi ha un llibre que indica els vehicles que poden fixar amb dos punts o amb tres,i que si el teu vehicle no surt al llista es que no espot lligar, cla que sempre,tindras la opcio de lligar la amb el cinturon
i si no ho has pogut mirar digem el vehicle que tens,i te lo miro jo
un peto
COMPAQ
Entrades: 59
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 7:05 am

EntradaAutor: COMPAQ » dg. març 01, 2009 7:47 pm

gemma no peteixis aixo de la trimax es la nena maca de concord,en el ultim test va quedar com que era una cadieta recomenable,en seguretat,i lo que la gent no sap que la trimax va ser una de les primers grup 1-2-3 lo unic que teniem que comprar una peça de transformacio,pero concord ha tret del cataleg la peça de transformacio,per un tema de preu
i tranquila se qui son els de britax,ells fa once anys en van regalar la cadireta de la meva filla
en el cas de la evolva ,pocas cadiretas li fan sombra,nomes una alemana amb un nom impronuncialbe seles coneix amb el nom de stch i una recaro que ara começa a donarse aconeixe,pero cap d´elles dos tenen el preu de la evolva
annia

EntradaAutor: annia » dg. març 01, 2009 11:02 pm

Hola noies,

Gràcies pels vostres consells. Tinc clar que la britax evolva és molt bona cadira, i em decanto per aquesta. Però al comentar-ho amb el meu marit, em va dir que l'agafès també amb isofix, jo li vaig dir que al segon cotxe no tenim isofix, però es clar, potser el canviarem el cotxe, si no es ara d'aquí 1 ó 2 anys, i com que tenim pensat anar a per un segòn baby...
Ara no se que fer, estic valorant el agafar-la també amb isofix, però quina marca? una altra romer? britax amb isofix crec que no n'hi ha?

Uf, noies quin embolic tot plegat

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::