Rentavaixelles i biberons.
Rentavaixelles i biberons.
Hola. Us vaig preguntar si calia esterilitzar els biberons cada ús si la meva filla té ja 7 mesos, em vau dir que no i ja no ho faig. Només els esterilitzo un cop per setmana, o dos. Però us volia preguntar si puc posar els biberons dins del rentavaixelles, o si els haig de rentar a mà. Ella menja amb cullera la fruita i les verduretes, i aquestes culleres si que les poso al rentavaixelles. És que crec que quedaran millor si les poso a la màquina perquè són 55 o 65 graus de temperatura i sempre farà més que no pas l'aigua de l'aixeta no?. Si alguna de vosaltres ho fa voldria saber també si poseu el bibi i les tetines,o si només poseu els bibis i les tetines ho feu a mà, no sé si es faran malbé amb tanta escalfor. Bé espero que em contesteu aviat. Moltes gràcies. Un petonet. 

- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
Re: Rentavaixelles i biberons.
Hola, nosaltres sí que posem els bibes i les tetines al rentavaixelles i no hem tingut cap problema!
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
Al començament vaig haver de fer suplement amb bibe i mai no vaig bullir ni esterilitzar res, la llevadora em va dir que ho posés tot al rentavaixelles i així ho vaig fer.
- Vilma
- :: zebra

- Entrades: 1481
- Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
- Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
- Contacta:
Nosaltres també ho possem tot al rentaplats!!!!!!!!!!!! I queda super net!!!!!! i com que el rentaplats agafa força temperatura doncs apalí ja està. De totes maneres jo encara els esterilitzo un cop per setmana!!!!!!
Jo des de fa una dies també els poso al rentaplats. El que sí que faig és tornar-los a esbandir i esterilitzar. Més que res perquè el meu rentaplats és una mica vell i em fa cosa.
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
jo també voto pel rentaplats!!! El que si que feia era desmontar-ho tot, tetina, anella i bibi.... totes les peces per separat!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |