cadireta segon cotxe. Beat fix de Casualplay

Més qüestions.
annia
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

cadireta segon cotxe. Beat fix de Casualplay

EntradaAutor: annia » dt. març 03, 2009 4:32 pm

Hola,

Com us comentava a l'altre post referent a la cadireta britax evolva, aquesta m'agrada molt com a opció de segona cadireta (pel segon cotxe), però ara el meu marit em qüestiona que l'agafem també amb isofix (tot i no tenir isofix al cotxe), per si acàs més endavant...canviem cotxe i/o tenim un segón baby.
Arribat a aquest punt ja no se que fer, si agafar una altra romer grup 1?, Estic buscant alguna que sigui grup 123 amb isofix, o grup 12 amb isofix. L'unica que he trobat es la beat fix de la Casualplay, però no se que tal és com a cadiereta??
COMPAQ
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 7:05 am

Re: cadireta segon cotxe. Beat fix de Casualplay

EntradaAutor: COMPAQ » dc. març 04, 2009 9:48 pm

hola,la cadireta beat fix no es dolenta,pero hi ha que saber algunes coses,
es una cadireta de grup 1funciona amb el isofix,als 18 kg limit del grup 1 ,lo que farem sera desmontar els cinturons de la cadireta,deconectar el isofix,i apartir d´aques moment la lligaren ,com un elevador amb respatller,cdireta i nen amb el cinturo del cotxe tot de una tirada aixi ,fins el 25kg uns 7anys.y despres tindrem que comprar igualment un elevador amb respatller que aquestes cadiretes estam homologadas desde els15kg fins els 36kg,
i a mi que emperdonin, pero jo no ho entenc ,un nen normal en una cadireta de grup 1 icap fins uns 15-16kg uns tres anys i mig ,i les dimension interior son de totes les cadiretes cuasive les mateixes,no i veig un de 25kg en una beat fix
i despres el lligat de la cadira en grup2
mira resumint contes per ami la beat fix con grup 1 genial ,pero con grup 2 no,i per un grup 1 amb isofix et pots mirar una jane exo que estan per 260€,i per aquest diners em compro una romer king,encara que sigui emb cinturo segeix sen un cadireta molt bona,per no dir de les millors
una pregunta quin model es aquest segon cotxe
annia
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

Re: cadireta segon cotxe. Beat fix de Casualplay

EntradaAutor: annia » dj. març 05, 2009 8:18 pm

Moltes gràcies Compaq,

Prenc nota del que dius de la casualplay...tens raó que és millor agafar una de nomès gruo 1 i desprès agafar ja una de grups 2-3. Saps si la Romer en fa de grup 2-3?.
Penso que al final agafaré una Romer duo i com a segona em miraré la que dius de jané, però possiblement m'agafi la romer king.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::