MANDUCA, ERGO O PATAPUM?
MANDUCA, ERGO O PATAPUM?
hola noies!
estic buscant un portabebès i dubto entre aquests tres...
algú que en tingui un d'ells (o més, eh, DJ?
) me'n pot donar la seva opinió?
gràciesssssssssss
estic buscant un portabebès i dubto entre aquests tres...
algú que en tingui un d'ells (o més, eh, DJ?
) me'n pot donar la seva opinió?gràciesssssssssss
creueta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 04, 2009 7:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: MANDURA, ERGO O PATAPUM?
Jo tinc la patapum i en ha anat molt be !!
En Biel te 2 anys y mig y encara el porto !! i el mes importante es que l´esquena no fa mal !!
petons
sandra.
En Biel te 2 anys y mig y encara el porto !! i el mes importante es que l´esquena no fa mal !!
petons
sandra.
Jo tinc la Ergo i n'estic contenta tot i que a la Noa no li agrada massa. Crec que li hagués agradat mes una d'aquestes que miren endavant. Hem provat la posició lateral i no es tant còmoda com la de portar-la davant. Ara que ja es mes grandeta provarem de portar-la a l'esquena i com que ja ve el bon temps suposo que podrem fer moltes excursions amb aquesta posició.
Jo tinc la Patapum i m'ha anat molt bé, les altres dues que dius no les conec.
Com a crítica t'he de dir que només l'he pogut utilitzar portant la criatura a davant. Ho he provat a l'esquena i o bé jo faig alguna cosa malament o no acaba d'estar ben dissenyat. A part que posar-l'hi un tot sol és difícil.
Com a crítica t'he de dir que només l'he pogut utilitzar portant la criatura a davant. Ho he provat a l'esquena i o bé jo faig alguna cosa malament o no acaba d'estar ben dissenyat. A part que posar-l'hi un tot sol és difícil.
Calongina
Nosotras acabamos con la manduca al final y mira ayer mismo lleve a Maia a casa de mis padres en ella,no queria andar,ni el carro y mi espalda esta hecha polvo de cogerla,la niña ya pesa lo suyo,asi que nos fuimos asi,mas o menos hay un cuarto de hora y genial,creo que si las tres tienen el mismo sistema iran bien.
Aun me acuerdo como me destrozaba la espalda la primera que nos compramos de la chico ufff!!
,este año he de hacer un par de regalos de embarazo y se lo voy a proponer a las dos si no tienen ninguna porque se amortiza mucho,al menos nosotras lo hemos hecho,la manduca,la babycook y el termometro digital
Aun me acuerdo como me destrozaba la espalda la primera que nos compramos de la chico ufff!!
gràcies, noies!
de moment, la manduca és la que més em fa el pes...
a veure si la compro ja i la provo!!!
de moment, la manduca és la que més em fa el pes...
a veure si la compro ja i la provo!!!
- gblanch
- :: dofí

- Entrades: 3659
- Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
- Ubicació: St.Feliu de Codines
- Contacta:
Re: MANDUCA, ERGO O PATAPUM?
Creueta, perque no proves amb un foulard? A mi m'ha resultat molt pràctic i tens moltes posicions...
el tinc, el fular, gblanch, i l'utilitzo força en la postura de davant... però a l'esquena no me n'acabo de sortir, i volia una cosa més pràctica... (i també perquè el meu home la carregui de tant de tant, que el fular no li fa gaire el pes...) 

- gblanch
- :: dofí

- Entrades: 3659
- Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
- Ubicació: St.Feliu de Codines
- Contacta:
Ah, val...La veritat és que jo no he conseguit lligar-me'la mai a l'esquena, és molt complicat..
Doncs jo vaig comprar la manduca la setmana passada a través de la web del crianza natural, però encara no l'he rebut... no sé quin problema tenen que van amb retard... Ja teníem una baby-jorn però des del principi que jo notava que la nena no anava massa còmoda, tal i com li quedaven les cames i els braços...
Ja tinc ganes de tenir-la i provar-la! (em fa tanta il·lusió que em fa por que no em vagi bé i em decebi...)
Ja tinc ganes de tenir-la i provar-la! (em fa tanta il·lusió que em fa por que no em vagi bé i em decebi...)

Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
ei lila, doncs jo la vaig comprar tb a crianza natural i d'un dia per l'altre ja la tenia aquí!
n'estic ENCANTADA!!!
i el meu home, també!
res a veure amb la Babybjorn, eh, realment!
si t'ho lligues ben fort a la cintura, les espatlles no pateixen gens, és genial...
encara no he gosat anar amb l'ona a l'esquena, però aviat...
n'estic ENCANTADA!!!
i el meu home, també!
res a veure amb la Babybjorn, eh, realment!
si t'ho lligues ben fort a la cintura, les espatlles no pateixen gens, és genial...
encara no he gosat anar amb l'ona a l'esquena, però aviat...

Doncs jo tinc la manduca i molt be! ella hi va molt còmode i s'ho passa pipa espiant!! jeje
Tot i que trobo que les cames sem carreguen bastant per la zona de la cuixa al devant, pot ser que la motxilla no estigui ben col.locada??
Tot i que trobo que les cames sem carreguen bastant per la zona de la cuixa al devant, pot ser que la motxilla no estigui ben col.locada??

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |