AMB QUÈ JUGUEN??

Més qüestions.
isa
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

AMB QUÈ JUGUEN??

EntradaAutor: isa » dl. març 09, 2009 10:32 am

Bon dia Boniques,
fa dies que quan estic amb la Paola penso que us vull fer una pregunta....amb quines joguines juguen els vostres pequeñajos? :camio: La Paola no s'entretèn amb cap joguina...l'agafa, la manipula 5 minutets si arriba, i la llença. Ja no li pots apropar més, joguina que ja ha vist....se acabó! Les estonetes que ens posem a la manteta d'activitats per jugar, no vol veure cap joguina, només coses noves i de grans com el mòbil, el mando de la tele, el monedero, etc.. M'agradaria trobar joguines que la motivin i s'hi pugui entretenir. Encara no camina, fa 10 dies que ha començat a caminar de les manetes.
Amb què juguen els vostres peques? ?-)
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
madrona
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: AMB QUÈ JUGUEN??

EntradaAutor: madrona » dl. març 09, 2009 11:00 am

Hola
Quan la meva fa fer l'any, li vam reglar un telèfon amb molts botons, perquè li encantanven, un balancí, una taula d'activitats i una "caixa dels animals". La taula li agradaria, si ja es pot posar dreta, però no s'hi estarà hores...
A la maeva el balancí li encanta i s'hi passa bones estones...fins i tot es posa de peu!!!!
I pel que fa a la resta...la caixa dels animals.....t'explico: compres una caixa xula i l'omples d'animals de l'Imaginarium. Reconec que al principi no li feia massa cas i ara està encantada!!!!!

També li pots fer una capsa dels tresors. A l'any, el que més els agrada són les coses comuns: una pinta, un telèfon, un monedero....Pots agafar coses d'aquestes velles o barates i posar-li a una caixa. Li agradarà manipular-les i treure-le si ficar-les tota l'estona. A les guarderies ho fan així. De vegades les coses més senzilles són les que tenen més èxit.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
txellchen
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dl. març 09, 2009 3:18 pm

Hola Isa!

Doncs mira, nosaltres fa temps que li vam preparar una panera dels tresors (el que t'ha explicat la madrona), però ara ja fa temps que li vam treure perque ja no se la mirava. També ens churrimanga el telf o el mando de la tele per jugar, però suposo que és normal, ho volen explorar tot! :ok:

Actualment, amb el que més s'entreté, és amb els jocs de construcció, inclús amb aquells de posar peces de diferents formes al forat corresponent. I també li agraden mooooolt els llibres! Vaja, o qualsevol cosa que tingui pàgines i dibuixos. Jo li deixo revistes que ja no em serveixen, i també tinc llibres de roba (que no es trenquen) i llibres de contes de paper i/o cartró (que si que es trenquen... però vaja, li agraden taaaan :-:) :-:) ;-) ;-) ). Hi ha un llibre en especial que li chifla. És d'una colecció que es diu TOCA TOCA. Te diferents textures i colors, i li encanta!

Però la "joguina" que no falla mai és un TUPPER!!!!!! :-D :-D :-D :-D Jo li dono 2 o 3 amb mides diferents i les tapes corresponents, i si està molta estona xupant, tirant a terra...
Imatge

Imatge
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dl. març 09, 2009 9:38 pm

Quina gràcia, madrona, nosaltres també tenim això de la "capsa dels animals" i la "capsa dels tresors"... també li he fet la "capsa de les fruites i les verdures", amb fruites i verdures grosses d'aquestes de plàstic de jugar a la cuineta... i també li encanten els contes... ah, i les revistes i diaris, els estripa tots!

Nosaltres també li hem posat pilotes de diferents mides, textures, pes... algunes amb picarols a dins perquè facin sorolls.
I també amb ampolles de plàstic de diferents mides i alguna garrafa hi hem posat a dins paperets de diferents colors, cordills, botons... les hem tancat bé amb celo i les té per jugar-hi.
També juga força amb un mirall més o meys gran (irrompible) que li penjen cordills i ninotets, un piano adequat a la seva edat (en general, tot el que fa soroll li agrada) i molts encaixos d'aquests de fusta (li agraden molt tot i que de moment només treu les peces de fusta, ja arribarà el moment que aprendrà a posar-les).
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
llumer
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dl. març 09, 2009 10:21 pm

Holes... lo del tupper es veritat!!!
I buidar caixes de kleenex si la deixes! I buidar el moneder de la mama... i telefons... i mandos...
tot el que no son joguines.
La veritat es que elque si que me n'he adonat es que sempre tendim a comprar joguines per edats superiors i segurament no esta bé.
Ara la meva filla que te 19 mesos juga perfectament amb el que li vem/van regalar quan va fer l'any.
Les joguines de reis... li van un pèl grosses... i la meitat les hi he guardat! Ja sortiran d'aqui un temps!
Intenteu comprar joguines per la seva edat, i el que els hi encanta son els encaixables. Puzzles de fusta, cubs per posar un dins l'altre o fer piles... i la joguina estrella: una torre de plastic de l'imaginarium que porta unes pilotes i fan soroll quan les tiren dins.
http://www.imaginarium.es/juguetes/In_& ... ce_1/32819. El millor que li han regalat a la meva filla i apte per a moltes edats!!!!
isa
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dt. març 10, 2009 7:01 am

Bon dia Boniques,
gràcies per les respostes. >.-<: Jo fa temps li vaig fer una "panera dels tresors" semblant a la que tenen a la guarde...però l'hauré de guardar un temps i tornar-la a treure perque ja no li fa cas.
Provaré amb els jocs de construccions que em recomaneu aviam què tal, penso que li poden agradar. I guardaré unes quantes de les joguines que té per treure-les d'aquí a un temps, suposo que si passa un temps sense veure-les li tornaràn a fer gràcia. Això em va dir ahir la mestra de la guarde, ho provarem.
Ah, i també provarem amb contes perque és cert que les revistes li tornen boja! I jo pateixo molt perque les trenca i em fa por que s'empassi un tros de paper i s'ennuegui...així que comprarem aquests irrompibles que dius txellchen!! :ok:
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dt. març 10, 2009 9:00 am

A mi això d'amagar-li les joguines em funciona.
A ell li encanta allò de posar les peces a per un forat. Té una caseta de la Chicco que té moltes peces, les hi tiro totes a sobre i s'hi passa hores.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::