olla a pressió

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

olla a pressió

EntradaAutor: catalanna » dv. nov. 18, 2016 10:46 am

Hola noies!
tinc un dubte: vull demanar als reis una olla a pressió, però dubto amb el tamany. Crec que en voldria una de més grossa per fer caldo i congelar-lo i una per fer la verdura del dia a dia. Veig que venen packs de dues olles i una tapa. A casa som 5 força menjadors, i sovint cuino també pel dia següent per endur-nos-ho pel tupper... estava pensant en comprar-ne una de 10 litres i una altra de 6,5, però per altra banda també llegeixo que es cuina amb molta menys aigua i això em fa dubtar... alguna experta a la sala que em digui el què, sisplau?
Gràcies!! :***:
MarionCole
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 10:37 pm

Re: olla a pressió

EntradaAutor: MarionCole » dv. nov. 18, 2016 12:33 pm

Jo en tinc una d'uns 8 litres i som 4 (i un no menja res), i sovint penso que me'n convindria una de més gran! Pel que dius: per congelar, per guardar pel dia següent i emportar-m'ho amb carmanyola...

Jo només en compraria una i de ben grossa. En això, el llit i la rentadora no hi ha dubte: el més gros, sempre!

Si em permets la opinió, crec que és un super regal de reis. A casa la vam tenir amb els punts de La Caixa i és la millor tria que podíem fer. Jo només hi faig el caldo i els llegums. Surten espectaculars, és ràpid i barato. L'única mania que tinc és que cronometro molt bé el temps i estic tota l'estona pendent de que vagi sortint vapor, no fos cas que es taponés la vàlvula (hi ha qui entretant se'n va a la dutxa. Jo no puc).
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: olla a pressió

EntradaAutor: emfer » dj. des. 08, 2016 6:49 pm

Jo també et recomano la gran!
A casa tinc la que comentes de dos tamanys, i la petita no l'utilitzo mai, ni per fer verdura per nosaltres dos. Així que com t'han dit, ande o no ande, burro grande!
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: olla a pressió

EntradaAutor: catalanna » dj. des. 08, 2016 7:11 pm

Gràcies per les opinions! Crec que tirarem per la de 10 litres doncs... sempre la puc fer servir a mitges no?
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: olla a pressió

EntradaAutor: emfer » dt. des. 13, 2016 5:25 pm

catalanna ha escrit:Gràcies per les opinions! Crec que tirarem per la de 10 litres doncs... sempre la puc fer servir a mitges no?


Si, i tant! no cal omplir-la ;-)
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: olla a pressió

EntradaAutor: petipe » dt. gen. 10, 2017 1:30 pm

I podeu recomanar una marca concreta? O tant és?

És que farà uns mesos vam comprar unes paelles d'aquestes que no s'enganxen de titani i la veritat és que és un gustàs i hi ha una diferència brutal de cuinar amb unes o unes altres. Com que desconec el món de les olles a pressió, no sé si també hi ha algunes marques que siguin millor que d'altres...

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::