Trasllat d'escola a Sant Boi

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Aile
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. des. 29, 2016 4:40 am

Trasllat d'escola a Sant Boi

EntradaAutor: Aile » dg. juny 25, 2017 11:41 pm

Bona nit,
Estem en un moment de canvis, segurament anirem a viure a Sant Boi. Tenim un fill de 5 anys (farà P5). Per tant ens toca canvi de cole. No sabem com gestionar el canvi ni a quina escola.
De fet encara no sabem a quin barri buscar vivenda ja que primer volem escollir escola. Alguna recomanació? Ens agradaria que fos una escola per progectes, lo mes semblant a l'estil fe Finlandia i amb bon nivell d'angles.
La nostra idea es mirar quines escoles ens poden encaixar, veure si hi ha places i inscriure.
Us agrairia qualsevol informació o opinio.

Moltes gracies
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Trasllat d'escola a Sant Boi

EntradaAutor: giuletta » dl. juny 26, 2017 12:43 pm

Hola,

jo he sentit parlar molt bé de Pedagogium Cos a Sant Boi:

http://www.pedagogium-cos.cat

Pots trucar i t'informaran de tot el que vulguis saber. Fes-ho ara abans de que marxin de vacances.

Sort!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Trasllat d'escola a Sant Boi

EntradaAutor: crunchi » dl. juny 26, 2017 2:31 pm

Hola!!!

Jo visc a St.Boi, però encara estic embarassada aixi que no he investigat massa.

La meva experiencia és que jo per exemple vaig anar a l'escola Salesians (concertat), pero clar, fa més de 15 anys que vaig acabar el cole, no sé com estarà ara. No sé si fan estil finlandèa, diria que no.
Hi ha l'escola Vedruna (concertat), que també està bé, i després els dos ultims anys de ESO els nens van al Salesians (per falta d'espai).
El Pedagoguim Cos (concertat) jo sempre he sentit parlar molt be, si.

També hi ha el Col.legi Llor, aquest és privat, ja pica més. Pero el nivell d'anglès sé del cert que és molt bo.

Hi ha també el Col.legi Santo Tomàs, el Sant Josep... pero aquesta no els conec.

No sé, jo crec que tot és trucar i informar-te. El tema de triar el barri crec que és important, no sé si és el que jo miraria primer. Perque les 3 escoles primeres que t'he dit són bastant cèntriques, pero el Llor està a les afores de St.Boi, i el barri més proper és la Cooperativa, que bueno, és un barri de extraradio, per dir-ho d'alguna manera.

Ja ens diràs que feu al final!!! Qualsevol dubte, aqui estem!
:ok:
Imatge

Imatge
Aile
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. des. 29, 2016 4:40 am

Re: Trasllat d'escola a Sant Boi

EntradaAutor: Aile » dj. juny 29, 2017 3:33 am

Gracies noies
He estat fent trucades a les escoles q m'heu recomanat i a algunes mes i sembla q no tenen plaça per p5. Em diuen q primer m'he d'empadronar i aleshores m'adjudicaran plaça a on hi hagi, i em fa por que sigui una escola mes classiqueta o ens quedi massa lluny... No se q farem... Es un canvi molt gran i el factor escola per nosaltres es importantissim.

Moltes gracies per tot
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Trasllat d'escola a Sant Boi

EntradaAutor: crunchi » dj. juny 29, 2017 7:44 am

Aile jo ho vaig pensar, que anaveu una mica tard potser... perque ni tan sols teniu l'habitatge no? Potser ho haureu de deixar per l'any que ve (curs 2018-2019) aquest canvi....perque total, l'any que ve el nen ja et farà 1t primaria. I jo veig menys traumatic canviar de cole després d'acabar el preescolar, sincerament.

Realment perque us heu de canviar de ciutat, per feina o perque???
Imatge

Imatge

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::