Reduïr mida de l'arxiu per penjar foto

IRUA
:: lleona
:: lleona
Entrades: 967
Membre des de: dj. juny 26, 2008 2:56 pm

Reduïr mida de l'arxiu per penjar foto

EntradaAutor: IRUA » dt. maig 12, 2009 10:11 am

Hola!! :***:

Alguna alma caritativa que em pugui dir com redueixo la mida d'un arxiu per poder penjar una foto?? Quan l'intento penjar em diu que l'arxiu adjunt és massa gran...

Gràcieees!! :love:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
cris_
:: granota
:: granota
Entrades: 200
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 12:18 pm
Ubicació: Sabadell

Re: Reduïr mida de l'arxiu per penjar foto

EntradaAutor: cris_ » dt. maig 12, 2009 10:43 am

Hola Irua!

Probablement la teva càmara ja anava amb algún software propi que et permet reduir la mida de les fotos. Normalment és alguna opció en el menú per enviar fotos adjuntes per email o penjar-les a la web.

A part d´aixó tens el Photoshop per exemple on hi ha una opció a "Archivo -> Guardar para web i dispositivos" on justament pots reduir la foto molt. Aqui pots triar entre varies qualitats i es clar cuanta menys qualitat menys pes en Mb.

Una altre opció és el propi software de la impresora. Per exemple, en el meu cas, tinc una Epson i també hi porta incorporat un programa, el Epson file manager" que quan li dius "adjuntar foto a correo" et permet reduir la mida de les fotografies.

I es clar, segur que hi ha molt de programari lliure que et pots descarregar per internet que et poden servir

Bé, espero haver-te ajudat, encara que amb tantes coses potser t´he liat més ?-). Si vols una mica més d´ajuda ja saps on sóc. :ok:

Cris
QUADRES I MURALS infantils gallery/album.php?album_id=49 i també per grans

Torna a “Ajuda”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::