AMICS I ENEMICS
AMICS I ENEMICS
Uola noies,
escolteu, què és això que surt al tauler de control de l'usuari del SP..... "afegeix-lo als teus amics" o "als teus enemics",,,, ai ara ho he vist i he flipat, per què serveix?? què és, com un messenger?? o no serveix per res?? quina gràcia, jo vull afegir-vos als "meus amics"!!!
escolteu, què és això que surt al tauler de control de l'usuari del SP..... "afegeix-lo als teus amics" o "als teus enemics",,,, ai ara ho he vist i he flipat, per què serveix?? què és, com un messenger?? o no serveix per res?? quina gràcia, jo vull afegir-vos als "meus amics"!!!

- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Re: AMICS I ENEMICS
Suposo que deu ser un sistema per poder mantenir llistes de la gent que et cau especialment be i els que et cauen malament. Suposo que la web deu estar muntada amb un software generic de foros i en alguns foros les discussions son molt mes fortes que en aquest (tot i que si mires en els foros de Estivill la cosa s'anima prou) 

Al grup d'amics em sembla que si poses el nick de les persones amb les que més t'hi avens, cada vegada que escriuen un missatge tu reps un avís per si vols participar (com el que rebem quan hi ha moviment en un post on hem entrat). El d'enemics funciona potser al contrari... 

Si cliques la pestanyeta d'amics/enemics del tauler de control, t'explica perquè serveix a sota! 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |