Missatges a la safata de sortida
Missatges a la safata de sortida
Hola Toni, no he fet servir gaire els missatges privats però sempre m'havien funcionat bastant bé. El cas és que des de fa un parell de setmanes quan faig un privi i l'envio, es queda durant dies a la safata de sortida. De vegades pot trigar un dia en enviar-se i de vegades no tinc més remei que eliminar-lo i això que són textes curts, què puc puc fer???
Merci.....
Merci.....
Re: TONI HELP!!! Problemes amb la safata de sortida
*Floreta* ha escrit:Mireiafor, no et preocupis! Si estan a la safata de sortida vol dir que l'altra persona encara no els ha obert. Quan els obri desapareixeran d'allà!
Siiiiiiií??????????????? Vaya tela, estic feta un desastre.............
Re: TONI HELP!!! Problemes amb la safata de sortida
mireiafor ha escrit:*Floreta* ha escrit:Mireiafor, no et preocupis! Si estan a la safata de sortida vol dir que l'altra persona encara no els ha obert. Quan els obri desapareixeran d'allà!
Siiiiiiií??????????????? Vaya tela, estic feta un desastre.............
Ai no sé... jo tinc 2 missatges a la safata de sortida i la noia està esperant rebre'ls
Què hi puc fer?????
SSOOOSSSSSS
Re: Missatges a la safata de sortida
La veritat és que a mi el que em van dir les noies m'ha funcionat.... Qui espera els teus missatges entra al seu taulell de control d'usuari i va a la safata d'entrada??
A veure si el Toni ens veu i ens ajuda...
A veure si el Toni ens veu i ens ajuda...
com ho puc saber si hi entra?
Doncs bona pregunta perquè si li envies un privi per preguntar-li i no entra a mirar els privis, nusé..... Ho sento!!
Se m'ha acudit una idea: envia'm un privi A MI i el veuras a la safata de sortida. Quan jo l'obri et desapareixerà i així podras comprovar que els teus missatges funcionen bé!!
ja l'ha rebut!! Gràcies mireiafor.
Però si vols t'envio el privi i comprovem a veure si funciona
edito per dir que te l'he enviat
Però si vols t'envio el privi i comprovem a veure si funciona

edito per dir que te l'he enviat

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |