emoticones
emoticones
perquè no aconsegueixo posar emoticones??? se m'obre la finestra on hi ha els altres, però no els puc posar al text...
Re: emoticones
A mi fa dies que també em passa igual!
...els extras no em surten clico però res...
...els extras no em surten clico però res...Re: emoticones
aquestes de la dreta ok!les altres: ........ ni una, en selecciono una i res, torno automàticament al missatge però sense res afegit
faig servir l'explorer...
italiana ha escrit::lleo:aquestes de la dreta ok!
les altres: ........ ni una, en selecciono una i res, torno automàticament al missatge però sense res afegit
faig servir l'explorer...
Exactament igual que tu!!!!!!!!!!
- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
A mi avui tambe m'ha passat, fins ara no m'habia passat pero aquet mati si.
A veure ara pos no en deixa grrrr
A veure ara pos no en deixa grrrr

Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]Re: emoticones
Hola noies..... no puc veure els emoticones.... ni puc enviar un mp ni dirigir-me a ningu.... que pasa????

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935

- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
A mi ja fa molt temps que tn em passa... puc posar aquestes de la dreta,ero quan vaig a "mostra més emoticones" doncs aquestes no me les deixa posar!
hola chicas!!!
a m tambien me pasa, los de la derecha sime deja ponrlos pro cuando le doy a mostrar mas clico y no me salen, pero me e dado cuenta que en la ventanita que se abre cuando le das al icono que quires encima de la ventanita te vienen los simbolos que tienes que pegar para que salga el dibujo y asi es como o voy hciendo, abro la ventana, le doy al muñequito que quiero y hago copiar y luego pego en el texto, ya se que es un rollo pero masvale eso que nada.
Por cierto alguna sabe si se pueden conseguir mas iconos de los hay aqui?¿
a m tambien me pasa, los de la derecha sime deja ponrlos pro cuando le doy a mostrar mas clico y no me salen, pero me e dado cuenta que en la ventanita que se abre cuando le das al icono que quires encima de la ventanita te vienen los simbolos que tienes que pegar para que salga el dibujo y asi es como o voy hciendo, abro la ventana, le doy al muñequito que quiero y hago copiar y luego pego en el texto, ya se que es un rollo pero masvale eso que nada.
Por cierto alguna sabe si se pueden conseguir mas iconos de los hay aqui?¿
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Egoitz-Ekaitz ha escrit:hola chicas!!!
Mira jo avui he descobert el mateix.... almenys n'he pogut posar alguna... es que sino els missatges son una mica rollo patatero!

pigadeta ha escrit:Egoitz-Ekaitz ha escrit:hola chicas!!!
Mira jo avui he descobert el mateix.... almenys n'he pogut posar alguna... es que sino els missatges son una mica rollo patatero!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yo lo que no entiendo muy bien es porque no todas tenemos los mismo emoticones!!!! a mi me gusta ese de romper el ordenador que tiene edae ejejejejjejejejjeje
yo lo que no entiendo muy bien es porque no todas tenemos los mismo emoticones!!!! a mi me gusta ese de romper el ordenador que tiene edae ejejejejjejejejjeje
a mí tampoco me sale ese...será también cosa del número de mensajes que tengamos? ...no creo ..pk tú tienes muchos jeje...
kero ha escrit:yo lo que no entiendo muy bien es porque no todas tenemos los mismo emoticones!!!! a mi me gusta ese de romper el ordenador que tiene edae ejejejejjejejejjeje
a mí tampoco me sale ese...será también cosa del número de mensajes que tengamos? ...no creo ..pk tú tienes muchos jeje...
jejejejejjeje hombre no creo que sea por los mensajes, awer si alguna alma caritaba nos explica lo del emoticones y como tener mas, a mi hay veces que faltan algunos jejejejejjee.
Toni!!!!
Que som unes quantes que no podem possar emoticones!! I el del nyiqui nyiqui es mooolt necessari!!
A veure si ens pots dir què passa!!!
Que som unes quantes que no podem possar emoticones!! I el del nyiqui nyiqui es mooolt necessari!!
A veure si ens pots dir què passa!!!

Per cert.. a mi el que em passa és que quan clico a "mostra més emoticones", se'm obra una pantalleta amb tots PERO la pantalla aquesta ( la que escirvim el missatge ) també em canvia i se'm mostren els emoticones... clar! despres em desapareix el missatge!
Vaaaa a veure si resolem el misteri!
Vaaaa a veure si resolem el misteri!
toniiiiii jo tampoc puc posar les emoticones "extres"...les de la dreta cap problemaa, però les altres les puc clicar però no apareixen en el missatge!! 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |