com posar un avatar
com posar un avatar
hola!
ahir em vaig registrar i m'agradaria posar un avatar que no fos una foto, sino una imatge... ALgú em pot explicar com fer-ho??
Gràcies!!
ahir em vaig registrar i m'agradaria posar un avatar que no fos una foto, sino una imatge... ALgú em pot explicar com fer-ho??
Gràcies!!
- techary
- :: zebra

- Entrades: 1967
- Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
- Ubicació: Vallés oriental
- Contacta:
Re: com posar un avatar
hola! primer de tot has danar a la pagina on vols allotjar la foto per exemple aquesta
http://imageshack.us/
selecciones a browse i tries la foto a continuacio activas la casella resize image i amb el desplegable agafes la mida 100x75 (avatar) encara que jo sempre trio la 150x112 (thumbail) perque es veu un xic mes gran i me l·accepta també,li dons a l·start upload i quan la tinguis pujada has de copiar la primera casella on posa direct link to image i despres vas a panel de control de l·usuari/perfil/edicio del avatar i enganxes el link
espero haberme explicat prou bé sino tornem-hi
http://imageshack.us/
selecciones a browse i tries la foto a continuacio activas la casella resize image i amb el desplegable agafes la mida 100x75 (avatar) encara que jo sempre trio la 150x112 (thumbail) perque es veu un xic mes gran i me l·accepta també,li dons a l·start upload i quan la tinguis pujada has de copiar la primera casella on posa direct link to image i despres vas a panel de control de l·usuari/perfil/edicio del avatar i enganxes el link
espero haberme explicat prou bé sino tornem-hi

- Tati
- :: tortuga

- Entrades: 338
- Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
- Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona
Gràcies techary
jo tambè en prenc nota pq ho vaig fer un cop, per algun motiu se'm va borrar i ja no m'enrecordava com ho havia fet

jo tambè en prenc nota pq ho vaig fer un cop, per algun motiu se'm va borrar i ja no m'enrecordava com ho havia fet

- alba_rubiah
- :: granota

- Entrades: 207
- Membre des de: dj. des. 10, 2009 4:31 pm
ara ho fare yo tb jaja
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |