PQ NO PUC ENTRAR AL POST de outlet de joguines a la roca?
PQ NO PUC ENTRAR AL POST de outlet de joguines a la roca?
No entenc pq no puc entrar a aquest post....quan aquest mati a primera hora si he pogut.... 

- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: PQ NO PUC ENTRAR AL POST de outlet de joguines a la roca?
Si et serveix de consol, jo tampoc puc entrar... ni ara ni abans...
Jo he pensat q potser l'havien obert a l'apartat de l'AI, on sols tenen accés les noies q hi participen... però si dius q hi has pogut entrar a primera hora, ja no tinc ni idea....
Jo he pensat q potser l'havien obert a l'apartat de l'AI, on sols tenen accés les noies q hi participen... però si dius q hi has pogut entrar a primera hora, ja no tinc ni idea....
Jo ahir al vespre hi vaig entrar i ara
Potser hi havia algun enllaç que no havia passat per caixa
Toni!! posa l'enllaç que el reis volen anar a buscar els playmobil a meitat de preu!!!

Potser hi havia algun enllaç que no havia passat per caixa
Toni!! posa l'enllaç que el reis volen anar a buscar els playmobil a meitat de preu!!!

- Ítaca
Per cert, nosaltre ja hi vem anar a donar un cop d'ull!
A veure si arreglen l'enllaç per poder entrar....
A veure si arreglen l'enllaç per poder entrar....
- roseta1977
- :: rateta

- Entrades: 188
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
- Ubicació: Barcelona
Potser l'han eliminat per no respectar les regles del fòrum. No sé. 

Jo estic a l'AI, i no està allà aquest post, jo no he pogut entrar.
Volia anar a fer-hi una ullada, creieu que estarà més bé de preu???
Volia anar a fer-hi una ullada, creieu que estarà més bé de preu???
jo tampoc he pogut, em pensava que era pq. no tenia 100 entrades, però ja veig que no és això
lluna74
lluna74
Què és això de l'AI? ara m'he perdut.... 

Jo també no hi he pogut entrar i això que ahir hi vaig partipar. No sé que deu haver pasat. A la paperera tampoc no hi és !!!
Jo tp ser que es aixo de l'AI. Aquesta botiga que dieu es a la Roca Company Stors? Jo ho tinc a 10 min de casa, i l'altre dia vaig veure que havien obert una botiga de joguines, pr encara no hi he anat.
- Ítaca
Hola noies!
Això de l'AI és l'apartat de l'amic invisible q es fa cada any per Nadal. És un "sub-fòrum" on sols tenen accés les noies q hi participen pq es donen dades personals, i no és plan q sigui obert... el q passa és q quan es publica a allà un post, es veu a l'inici del SP juntament amb els altres posts nous, i quan hi vols entrar et diu q no tens accés... per això m'he pensat q havien obert el post allà, però veig q no... Vés a saber pq ha desaparegut el post... a veure si algun administrador ho pot aclarir.
Nosaltre hi vem anar fa 2 setmanes (és al costat del 10x10), i home, no és q tinguin mooooooooolta cosa, però les coses q tenen valen la pena... vem veure, per exemple, un escalextric q costava 280 € a 150 €... Nosaltres vem comprar una Barbie (una q va amb animalons) per 9 €, sino recordo malament...
Vaja, q per joguines de sempre (bicicletes, jocs de sempre...) sí q val la pena... però les novetats de cada any, no les trobarem pas, suposo....
Això de l'AI és l'apartat de l'amic invisible q es fa cada any per Nadal. És un "sub-fòrum" on sols tenen accés les noies q hi participen pq es donen dades personals, i no és plan q sigui obert... el q passa és q quan es publica a allà un post, es veu a l'inici del SP juntament amb els altres posts nous, i quan hi vols entrar et diu q no tens accés... per això m'he pensat q havien obert el post allà, però veig q no... Vés a saber pq ha desaparegut el post... a veure si algun administrador ho pot aclarir.
Nosaltre hi vem anar fa 2 setmanes (és al costat del 10x10), i home, no és q tinguin mooooooooolta cosa, però les coses q tenen valen la pena... vem veure, per exemple, un escalextric q costava 280 € a 150 €... Nosaltres vem comprar una Barbie (una q va amb animalons) per 9 €, sino recordo malament...
Vaja, q per joguines de sempre (bicicletes, jocs de sempre...) sí q val la pena... però les novetats de cada any, no les trobarem pas, suposo....
ho sento pero no trobo la manera d'accedir a aquest post !!! algu té l'enllaç !!! sispli 

- Ítaca
Crec q l'adminitrador va esborrar el post... no tinc ni idea per quins motius ho va fer... però vaja, si vols saber res, jo hi he anat...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |