EMOTICONS
EMOTICONS
Toni, no puc posar els emoticons que estan a la finestreta, per molt que els clicko no es queden al text. En canvi, els que l'accés és directe (pares noels, ninots de neu,...) si que puc!
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Re: EMOTICONS
A mi em passa el mateix!

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Jo estic igual desde fa molt de temps, de fet, ja es va obrir un altre post amb aquesta pregunta i que jo sàpigui encara no hi havia resposta 

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

A mi també em passa, i els de Nadal m'agraden molt
, però si vull posar un dels altres no em deixa
, però si vull posar un dels altres no em deixaRe: EMOTICONS
Jo tinc la solució!!
1. Quan cliqueu a "mostra més emoticones" s'obre una finestreta rectangle i petita.
2. En aquesta finestreta rectangle i petita cliqueu sobre l'emoticona que vulgueu posar al text (fins aquí res de nou)
3. la emoticona no apareix al text (això tampoc és nou
)
4. A la finestreta rectangle i petita haurà aparegut un codi corresponent a l'emoticona que heu clicat (a dalt de la finestreta).
5. Seleccioneu el "codi" de l'emoticona i l'enganxeu al text que voleu escriure.
és un procés una mica cutre
Per cert, tot i que m'agraden les emoticones nadalenques, en trobo a faltar algunes de molt bàsiques!
1. Quan cliqueu a "mostra més emoticones" s'obre una finestreta rectangle i petita.
2. En aquesta finestreta rectangle i petita cliqueu sobre l'emoticona que vulgueu posar al text (fins aquí res de nou)
3. la emoticona no apareix al text (això tampoc és nou
)4. A la finestreta rectangle i petita haurà aparegut un codi corresponent a l'emoticona que heu clicat (a dalt de la finestreta).
5. Seleccioneu el "codi" de l'emoticona i l'enganxeu al text que voleu escriure.
és un procés una mica cutre

Per cert, tot i que m'agraden les emoticones nadalenques, en trobo a faltar algunes de molt bàsiques!

- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Em sembla q totes estem igual, amb això...
Ja es va demanar fa mooooooolt de temps un canvi d'emoticones (o posar-ne algunes de noves) i res, sols es va incloure 1 de nova... potser és massa complicat canviar les emoticones...
Ja es va demanar fa mooooooolt de temps un canvi d'emoticones (o posar-ne algunes de noves) i res, sols es va incloure 1 de nova... potser és massa complicat canviar les emoticones...
Hola!!!
Vaig estar provant els passos que deia la pesol i a l'ordinador de la feina res, no em deixava, però a casa si que ho puc fer. Imagino que depend molt de l'ordinador ( no se que serà exactament)
Vale, cagada, estic a la feina, ho acabo de provar amb el nen de dalt i emsembla que surt bé!!!
Doncs no en tinc ni idea, ja veieu que vaig provant
Vaig estar provant els passos que deia la pesol i a l'ordinador de la feina res, no em deixava, però a casa si que ho puc fer. Imagino que depend molt de l'ordinador ( no se que serà exactament)
Vale, cagada, estic a la feina, ho acabo de provar amb el nen de dalt i emsembla que surt bé!!!
Doncs no en tinc ni idea, ja veieu que vaig provant

Doncs jo els puc posar tant d'una manera com de l'altra.
- Nuvolmagic
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am
Yo estoy igual, intente lo que dijo pesol pero o es que no me entero (que puede ser) o es que no se puede.
- Nuvolmagic
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am
Eiiii 
Ya lo he conseguido
Gracias pesol

Ya lo he conseguido
Gracias pesol

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant