Ajudaaa!!!!

JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Ajudaaa!!!!

EntradaAutor: JUDIT V » dt. abr. 13, 2010 1:51 pm

No m'acabo d'aclarar amb el fòrum del socpetit, estic pendent d'un conte per il·lustrar pel "projecte arrenquem un somriure" i no sé mai on he d'anar des de la pàgina d'inici del fòrum per poder fer una pregunta o dir-hi alguna cosa. No em deixa o bé no sé veure com es fa per posar-se dins aquest fòrum dels contes i intervenir-hi.

AJUDA!!! :p-) z2:-)

Gràcies :-()-)
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: Ajudaaa!!!!

EntradaAutor: Bita » dt. abr. 13, 2010 2:17 pm

Hola Judit,
Per arribar al post del recull de contes, has d'anar a l’índex de fòrums, allà veuràs que al primer grup "General" hi ha un subapartat que es diu "De tot una mica" entres i un cop allà trobaràs el post que busques "Recull de contes:) Projecte arranquem un somriure**:)
Per si no te’n surts aquest és l'enllaç http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=25&t=15332
Un cop a dins a sota del títol hi ha una pestanya que posa respon i allà pots deixar els teus comentaris.
Segur que te'n surts :ok:

Per si de cas estàs esperant que t’enviïn alguna cosa, fitxat que no te l'hagin enviada ja per correu, ho veuràs a la franja blava que hi ha a dalt de tot de la pàgina, on posa "Tauler de control de l'usuari", i al costat et posa (missatges nous) si en tens algun pinxant allà entres al que t'hagin escrit

Torna a “Ajuda”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::