NO PUC POSAR ELS EMOTICONOS QUE NO SURTEN A LA DRETA!
NO PUC POSAR ELS EMOTICONOS QUE NO SURTEN A LA DRETA!
Doncs això que quan escric un missatge i vull posar algun altre emoticono que no surt aquí a la dreta, clico a MOSTRA MÉS EMOTICONES, se m'obra la pantalla, però no en puc posar cap! Aix quina ràbia, algú m'ajuda?????
Re: NO PUC POSAR ELS EMOTICONOS QUE NO SURTEN A LA DRETA!
Pinxa, a mi fa temps que em passa el mateix!!!
A veure si algú ens diu algu....
A veure si algú ens diu algu....
Toni, ens ajudes????
Pinxa, a mi també em passa!!!!!!!!!!!!!!!!!
noies a mi també em passava i al principi em dedicava a copiar y pegar els signes que sortien a dalt de tot de la pantalla de mostra més emoticones quan en clicava algun, una mica rollu
la solució definitiva gràcies al Toni (ho va dir en un altre post similar) és no fer servir l'internet explorer (que és el que dóna problemes) sinó un altre navegador, com el mozilla firefox
us el podeu baixar gratuitament i va molt millor en tots els sentits

lacruitxi, a tu et surten!!! Has posat 2 emoticones de KO oi? Doncs aqui bé surten...
JUDIT V ha escrit:lacruitxi, a tu et surten!!! Has posat 2 emoticones de KO oi? Doncs aqui bé surten...
si si, aquests de la dreta si que em surten!!! són els altres, els que surten a "mostra més emoticones", se m'obra la finestreta, clico l'emoticona però no se'm publica
Hola noies,
1.- Clickar a sobre de " Mostra més emoticones"
2.- S'obre una pantalleta amb tots els emoticones.
3.- Clickar a sobre del emoticon que voleu
4.- A dalt de la pantalleta sobre el titol "Emoticones" us sortirà el codi que heu de escriure o copiar
Per exemple: el primer emoticon que es el de la careta dormint sobre un coixí i fent z z doncs fixeu-vos que el codi a copiar és: z z : - ) tot junt, el resultat és :
5.- El copieu igual al missatge que esteu escrivint.
1.- Clickar a sobre de " Mostra més emoticones"
2.- S'obre una pantalleta amb tots els emoticones.
3.- Clickar a sobre del emoticon que voleu
4.- A dalt de la pantalleta sobre el titol "Emoticones" us sortirà el codi que heu de escriure o copiar
Per exemple: el primer emoticon que es el de la careta dormint sobre un coixí i fent z z doncs fixeu-vos que el codi a copiar és: z z : - ) tot junt, el resultat és :

5.- El copieu igual al missatge que esteu escrivint.
ja ho ha aconseguit!!
JA JA JA!!!!Gràcies a totes!!!
A mi a vegades em surt i a vegades no... però provaré desde casa, que allà tinc el Mozzila aviam si funciona millor que el Explorer.
Gràcies reines!!!
No hi ha manera em rendeixo.....no puc posar els que posa mostrar més emoticones.....provare desde un altre ordinador ..potser es l'explorer.
Gràcies, ClaraO.!! I mira que ja ho havia preguntat en un altre post!!
A mi tampoc em funcionen les emoticones de la pantalla de "Mostra més emoticones". Potser sí que és l'explorer, però gràcies pel teu consell d'això de copiar els codis. No m'havia fixat que a sobre del títol "Emoticones" surt el codi de l'emoticona que vols insertar en el text. No és tant inmediat com clicar i ja està, però al menys serveix!! GRÀCIES!!

A mi tampoc em funcionen les emoticones de la pantalla de "Mostra més emoticones". Potser sí que és l'explorer, però gràcies pel teu consell d'això de copiar els codis. No m'havia fixat que a sobre del títol "Emoticones" surt el codi de l'emoticona que vols insertar en el text. No és tant inmediat com clicar i ja està, però al menys serveix!! GRÀCIES!!

Hola noies, escric aquest missatge per fer una prova, ja que a mi tampoc em deixava posar emoticones de la pantalla "mostra més emoticones"

A veure si surt...

A veure si surt...
wendell l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 30, 2010 2:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
UUUUOOOOOHH!! Sí que surt!!! Yupiiiiii!! Gràcies Clara.O per les teves indicacions!!

- jimaguari
- :: granota

- Entrades: 225
- Membre des de: dc. des. 29, 2010 7:43 am
- Ubicació: Lleida - Tarragona
Jo també faig una prova a veure si em surten els emoticonos

Jo tb ho provo perque tampoc em funcionen

- petitona28
- :: gosset

- Entrades: 456
- Membre des de: dl. maig 30, 2011 10:19 pm
ostres no havia vist el post!!, acababa d'obrir un perque a mi també em passa, ara veig alguna solució,jejeje
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |