no vol fer el bibi
no vol fer el bibi
Com ho faig, el nen te 20 mesos i no vol fer el bibi,resulta que li vaig probar sense lectosa i no el va voler, i ara no vol ni el de sempre,con que te diarrees desde fa 1 mes, la llet que feia era la de blemil la tercera, pero ara li provaare la de vaca semi , ajudeu_me plis ,
Re: no vol fer el bibi
I si proves amb una tassa amb algun dibuixet que li agradi i una canyeta de plàstic de colors?
Jo tambe provaria amb tassa i si no iogurts i altres.lactics.
- Marieta vola vola
- :: rateta

- Entrades: 184
- Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am
La meva tampoc li agradava massa. Vam provar la llet de cabra, amb el got i se la veu bé. Tot i així, anem convinant llet de cabra, amb llet de vaca i inclús llet d'avena algun dia.
hola, he canviat la llet de farmacia amb pols, per la de vaca semi però sense fer bibi ara fa papilla amb cereals, mati i vespre ,fa 2 dies i de moment be, no se si tornare a fer bibi¿¿¿ quan li ensenyo li te pànic!!!!!! 

Griseta amb 20 mesos tampoc cal q faci bibi!
El meu nene te 22 mesos i aqiuesta setmana ha estat amb mal de panxa i diarrea, vam pensar que no fos el canvi de llet, de la Novalac a la llet normal. Al estar aixi li donavem sense lactosa i quan va estar be rebutjava el bibero, pero se'l acabava prenent.
Provare aixo de que se la prengui amb una tasseta.
Provare aixo de que se la prengui amb una tasseta.
hola, ara tinc un problema, fa quasi un mes que esta amb diarrees, però no seguit alternades, i te com molt de mocs a la caca no se que pot ser¿¿¿¿¿¿ 

per la de vaca semi però sense fer bibi ara fa papilla amb cereals, mati i vespre ,fa 2 dies i de moment be, no se si tornare a fer bibi¿¿¿ quan li ensenyo li te pànic!!!!!! 

El meu nen (23 mesos) esta amb la grip i otitis i fa cosa de 4 dies que per la nit no vol el bibi.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |