Bessons i llars d'infants

Avatars, firmes, tickers..
Hells
Entrades: 2
Membre des de: dl. juny 03, 2019 9:09 am

Bessons i llars d'infants

EntradaAutor: Hells » dl. juny 03, 2019 9:20 am

Hola!

M'acabo de registrar en aquest portal: espero no repetir-me amb la pregunta i gràcies per avançat per la vostra ajuda.

Vaig saber fa poc que estic embarassada de bessons. Motiu d'alegria però també de pànic, perquè no sé com ens ho farem per pagar dues llars d'infants. Visc a Barcelona, però estem considerant marxar-ne. El primer any o dos de les criatures, però, continuarem a Barcelona i no sé ni com posar-m'hi pel tema llar d'infants, perquè encara que em donin plaça a la pública no em puc permetre dues quotes. Que jo sàpiga, no hi ha bonificacions per a bessons a les municipals de Barcelona. Entre el meu company i jo tenim una renda mitjana (la qual cosa vol dir que pagaríem cap a 300 euros per cada criatura, si els donessin plaça a totes dues), però una gran part se'n va amb el lloguer. Impossible portar totes dues criatures a la llar d'infants a jornada completa, vaja.

I aquí va la pregunta: sabeu d'alguna llar d'infants privada per portar les critarures només al matí i que costi menys de 200 euros (cada una, clar)? Per la zona de Gràcia i Sant Gervasi, si pot ser, si no també em podria desplaçar. No cal que inclogui dinar (però si l'inclou millor, és clar).

Gràcies per endavant!

Helena
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Bessons i llars d'infants

EntradaAutor: Anna Maria » dl. juny 03, 2019 11:10 am

Bones,
no sé si heu pensat en aquesta possibilitat, però també hi ha les mares de dia. No sé quin preu tenen i tal, però informa-te'n.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Hells
Entrades: 2
Membre des de: dl. juny 03, 2019 9:09 am

Re: Bessons i llars d'infants

EntradaAutor: Hells » dl. juny 03, 2019 11:14 am

Hola! Gràcies! Sí que m'havia passat pel cap, però no sé si surt més a compte. Hi ha algú a la sala que ens ho pugui explicar?

Helena

Torna a “Ajuda”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::