CREAR UN AVATAR!!
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
CREAR UN AVATAR!!
Ei noies!! estic intentant crear un avatar i no me'n surto. alla on diu posar no se que del URL d'on vé l'arxiu... que he de posar? es gaire dificil? si us plau.. QUE ALGU M'AJUDI!!!! apa,gracies i fins aviat!! 

Crear avatar
abrís esta página en internet: http://www.imageshack.us/
ahí donde pone "parcourir"o "buscar" (dependiendo de la lengua de vuestro pc) en un rectanguliki en la derecha, clicáis y buscaís vuestra foto en el pc, la clicáis una vez y hacéis abrir.
ponéis el visto donde pone "resize image" clicando en el cuadrito peke y elegís la medida "Thumbnail 115x112 (thumbnail).
luego clicáis una vez en "Host it" y os la sube.
una vez se abra la nueva pantalla, copiáis todo lo que pone en "Direct link to image" y abrís vuestro perfil en el foro. Si tenéis imagen agregada en el atavar, hacéis "borrar imagen" y cuando se abra la pantalla, entonces pegáis lo copiado en el rectanguliki donde pone "Vincular a un Avatar fuera de este sitio" y clicáis una vez en enviar y ya está!
ahí donde pone "parcourir"o "buscar" (dependiendo de la lengua de vuestro pc) en un rectanguliki en la derecha, clicáis y buscaís vuestra foto en el pc, la clicáis una vez y hacéis abrir.
ponéis el visto donde pone "resize image" clicando en el cuadrito peke y elegís la medida "Thumbnail 115x112 (thumbnail).
luego clicáis una vez en "Host it" y os la sube.
una vez se abra la nueva pantalla, copiáis todo lo que pone en "Direct link to image" y abrís vuestro perfil en el foro. Si tenéis imagen agregada en el atavar, hacéis "borrar imagen" y cuando se abra la pantalla, entonces pegáis lo copiado en el rectanguliki donde pone "Vincular a un Avatar fuera de este sitio" y clicáis una vez en enviar y ya está!
- carpe diem
- Contacta:
OEOEOEOEOEOEOEOEO
OEOEOEOEOEOEOEOEO!!!!!!!!!!
Per fi ho he aconseguit, despres de molts i molts intents he pogut possar l'avatar, mireu quin nen mes maco que tinc, el PAU.
El meu objectiu ara és, CREAR UN TICKER.
Moltes gracies GAL.LAS!!!!!
Per fi ho he aconseguit, despres de molts i molts intents he pogut possar l'avatar, mireu quin nen mes maco que tinc, el PAU.
El meu objectiu ara és, CREAR UN TICKER.
Moltes gracies GAL.LAS!!!!!

- carpe diem
- Contacta:
- carbassona
- :: girafa

- Entrades: 2809
- Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm
Blanca07 ha escrit:Això de l'avatar ho he intentat fer però no hi ha manera jo no he trobat on posa "Direct no sé image" així que si algu em pot ajudar siusplau.-...
Blanca adjunta la imatge al missatge (amb un tamany petit) i el publiques...despres li dones al boto dret del ratolí amunt de la imatge i li dones a propietats... et surt una pag http://....... i la copies al teu perfil adjuntar una imatge i ja esta!
- Blanca07
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
- Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa
Re: CREAR UN AVATAR!!
Vull canviar l'avar haveure si em surt
Re: CREAR UN AVATAR!!
HOLA!
Estic fent una prova aviam si tinc avatar de pèsol!!!
Estic fent una prova aviam si tinc avatar de pèsol!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |