envio privats i es queden a la bustia no a enviats!
envio privats i es queden a la bustia no a enviats!
Hola, avui he intentat enviar varis privats i com no hem contestava ningú he mirat i he vist que se'm queden a la bústia no surten a elements enviats? això és així o haurien de sortir a enviats no?
A veure si em podeu ajudar que vull contectar amb una forera i no puc. Gràcies.

A veure si em podeu ajudar que vull contectar amb una forera i no puc. Gràcies.
ostres!
doncs com sigui així igual li arriben 5 o 6!!
com no sabia si jo ho feia malament o és que no funcionava...en fi que hi farem coses de novata
com no sabia si jo ho feia malament o és que no funcionava...en fi que hi farem coses de novata

ui
a veure si m'aclaro
lo normal seria que si jo envio un missatge es quedés a la bustia de sortida si jo li digués no? i si l'envio doncs que surtis a elements enviats no?
El que no entenc és perquè he pogut enviar privats a la rinxols i en canvi en a tu o a altres que us he intentat enviar un privat no he pogut no ho entenc.
No sé será qüestió d'anar provant suposo....com tot será práctica
lo normal seria que si jo envio un missatge es quedés a la bustia de sortida si jo li digués no? i si l'envio doncs que surtis a elements enviats no?
El que no entenc és perquè he pogut enviar privats a la rinxols i en canvi en a tu o a altres que us he intentat enviar un privat no he pogut no ho entenc.
No sé será qüestió d'anar provant suposo....com tot será práctica
te enviat un privat
hola gblanc te enviat un privat l'has rebut? perquè a mi em surt a la bústia...no a enviados
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |